-
in peperkoek zitten kruiden, eindelijk een bestemming voor die troep.
Overigens een goed idee, dat sneller lopen, sneller vechten kan weer een uitdaging zijn om nwe guides te maken (ik ben lui, dus ik zal er geen gebruik van maken).
zit ook nog steeds te w88 op het rsi-voorkomende schuifbalkje met bijbehorende pijltjestoets om de volgorde van troepen maken te veranderen.
Maar t is net zoals alles bij settlers spelen: heeeel veeel geduld hebben
-
Dat bosje wortelen klinkt leuk, maar als je gaat blocken heb je toch liever dat je blockers zo langzaam mogelijk vechten, dus daar zie ik minder in, peperkoek om het paardje wat op te jutten is wel zeker welkom ;)
Kruiden is op zich goed plan gekewe, maar dat betekend wel datje weer iets in dat burgemeesters-tabje moet zetten dat alleen daar gemaakt wordt. Kon nog wel eens druk worden (niet dat die van mij 24/7 bezig is daar).
-
dank voor de feedback skedrill!
-
Mooi idee gekekwe, om de kruiden daarvoor te gebruiken :D
Inderdaad is de uitdaging om nieuwe snellere speel guides te maken iets dat mij heel veel aanspreekt :D
-
om dit topic ff omhoog te halen (had het nog niet eerder gezien):
Top idee! Vooral de peperkoek om de looptijden in te korten.
-
Vraag me af wat nu de status is? Heeft Skellrill idd iets gedaan? hebben nieuwe moderators hier al naargekeken en iets mee gedaan? krijg nog steeds in fluister positieve reacties hierop...
-
Best een goed idee, maar bedenk wel dat het voor blocks niet uitmaakt hoe snel je generaal loopt. Hoe slomer hij loopt, hoe lager de kans dat je block kan falen.
-
prima idee ,de loopafstanden bij sprookjes en expert avo zijn inderdaad zo groot dat het een echte verbetering kwa spelverloop oplevert.
-
Ik vind het een prima idee!
Dit is ook vaker binnen onze gilde geroepen..
En nee, ik zit niet in dezelfde gilde ;)
Dus bij deze "Voor!"