spelers van een hoger niveau
Beste BB,
inmiddels heb ik alles getest, ook een avontuur, sorry maar ik begrijp nog steeds niet waar jullie mee bezig zijn.
Zoals jullie omschrijven: spelers van een hoger niveau. Dan ga je ervan uit dat er iets van een uitdaging inzit voor de hogere lvls.
Nou ten eerste zal je lvl 48 moeten zijn (Kanonnen), om deze avonturen te kunnen spelen. Een lvl 48 speler zit niet te wachten op deze extremen in verliezen en dan heb ik het nog niet eens over de reward zodra je een avontuur af heb.76.000 xp en LET OP: 100 bonen en nog zon avontuur!!!! voor de rest NIETS.
Een lvl 48 speler kan met deze verliezen beter andere avonturen doen, als hij ook nog een lvl up wil gaan.
Nu ben ik lvl 50, en dan vraag ik mij dus echt af, wat moet ik in godsnaam met die XP punten, want jullie blijven halsstarrig in het aanbieden van uitdaging van lvl 50 spelers, en ik ben echt niet de enigste.
BB ook nu slaan jullie de plank volledig mis, reward van 100 bonen, kosten van bv een transport generaal 25.000 bonen, wat een lachertje!!!!!
PVP, ophogen van LVL cap, en/of een vervanging van XP voor andere zaken (grondstoffen, edelstenen, munten) jullie zeggen het maar, maar op deze manier wordt het er niet leuker op.
groetjes
Rendy