-
Sommige dingen die ook met edelstenen te koop zijn moet niet zo'n probleem zijn als het ook met gildemunten kan (grondstoffen, afzetting vullers, etc). Duurdere items zouden ook wel moeten kunnen, maar dan moet je imho wel diepe zakken hebben!
Zoals ik eerder nog zei zou een generaal er ook bij kunnen, maar wat dat betreft denk ik dat het toch beter is als dergelijke items gewoon bij edelstenen blijven.
Meer buffs, avonturen en misschien gebouwaktes! Dat zie ik als perfecte toevoegingen voor het besteden van gildemunten.
-
een normale generaal voor gildemunten, laat de geharde maar voor diamanten of events
-
een hele leuke optie zou een granietmijn zijn ,voor 20 tot 25000 munten max 1. door het hele wetenschaps systeem komt de druk op graniet wel erg zwaar te liggen
-
ben het erg met ghosttown6 eens, altijd maar chroninsch graniet te kort en nu helemaal! heb nu 4 missies en daar moet ik zo'n 13000 graniet voor hebben hahaha not funny!!!
-
De opties met gildemunten vallen toch wéér tegen, kun je maar 1 silo aanschaffen, WTF...
-
De gildemarkt wordt tegenwoordig met enige regelmaat aangepast.
Dus dit topic is overbodig geworden.