En opnieuw problemen, kom er gewoonweg niet in.
Afdrukvoorbeeld
En opnieuw problemen, kom er gewoonweg niet in.
Echt weer gpoed bezig BB. zal eens niet.
Vandaag 4/8 ook weer al ,,kan niet inloggen ,zeker al 10 x gedaan ,drama
Ook hier lukt het ook vandaag niet. BB ligt lekker te slapen denk ik.
hier ook geen verbinding
Ook ik kom er weer niet in, wat een drama
Boeltje ligt er weer uit ... niet handig met lopende missies zoals Sterrenval ...
ja hier bij mij ook weer hetzelfde .ga een paar avo's kunnen doen vandaag .weer niets ze mogen er toch iets aan doen als dat elke weekend zal zijn niet goed dus Mvg Linda
ben ik dan de enige die er wel inkomt? de hele gilde is niet online, moest vanochtend 1 keer opnieuw inloggen en ben de hele tijd al online, durf niet meer uit te loggen.. ;-(
je moet je laten inloggen via administrator uitvoeren via google ,bij mij lukt
dan heb je geluk.
ik kom er nog steeds niet in en dan de idiote opmerking van BB om verschillende browsers te proberen werkt ook niet, heb verschillende geprobeerd.
ze weten volgens mij zelf niet wat er aan de hand is en bovendien is het ook nog weekend , dus daar is helemaal niemand van BB aanwezig blijkbaar
@Stevina: ik begrijp dat u werkt bij BB? Bij mij blijft het niet lukken hoor. Heb ook al een ticket gestuurd, ik kreeg bericht terug dat ze momenteel een groot aantal verzoeken hebben. Tja, dat verbaast me niet zo heel veel. Gepruts van de bovenste plank!
Na het 90 procent laden van het spel blijft de balk enige tijd vast hangen. Daarna word de UI en de vriendenlijst deels geladen maar geeft het de man met de hamer (verbindingsfout) weer. Dan krijg ik de melding het scherm te verversen en begint het weer van voor af aan.
Ik ga niet meer allemaal onzin proberen. Dit probleem ligt bij bb niet bij mij.
En nog steeds niks al de hele week is het zwaar **** zoals hunnie met sterretjes steeds niet mogen zeggen. Maar reageren ho maar.
Doe er iets aan plzzzzzzzzz.
@Primeval: exact hetzelfde hier. En nee, het probleem ligt beslist niet bij de gebruikers, maar 100% bij BB.
@Readelerin: Hopelijk is het vanavond nog mogelijk om te spelen, anders morgen weer. Maar vervelend is het zeker.
Ik zit erin na 100x F5
Het blijft en is hopeloos
ik vind het eerlijk gezegd bezopen dat een zo grote speler als ubisoft totaal niet reageert en / of een reactie achterlaat. inloggen als administrator, 100 x f5 drukken. Wat een zooitje is dit. Echt heel onprofessioneel, en ik kan er nog steeds niet in, na al die tips....
:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: :rolleyes::rolleyes:
Tip: maak een ticket aan. Ze worden nu al overspoeld met berichten omtrent deze fout. Hoe meer spelers klagen, hoe meer druk erop wordt gezet. En mogelijk een des te hogere compensatie.
Even ter info. Eenmaal in het spel is het een enorme opgave om tussen eilanden te wisselen. Er verscheen hier inlogrij 1 van 5. Dat had ik ook nog nooit eerder gezien. Het kost ook 10 pogingen om in een avo te komen en nog eens 10 pogingen om weer op je thuiseiland te komen. Ook is er regelmatig de man met de hamer.
Ik ben de hele dag op pad geweest, vanochtend kon ik er dus nog steeds niet in, maar nu bij schrijven nog steeds niet.
Ticket aanmaken, kan het ook doen, maar zal het helpen. We wachten het maar weer af.
Ben er nu wel in, maar dan via Firefox, maar voor hoe lang weet ik nog niet
BB is op de hoogte van de problemen en weet dat het ook de NL server betreft.
Hopelijk is het binnen een paar weken opgelost.
Oeps, sarcasmeknopje stond nog aan.
Zucht, we wachten met zn allen af terwijl we alle bonussen mislopen etc :D. Ik hou van dit spel en zn community, al 10 jaar +. Ik hoop niet dat er een eind aan zit. Maar door afnemende populariteit en ditsoort dingen.....Hier afgelopen dagen 1 x succesvol ingelogd via ff en nu dat ook niet meer. Dank voor alle reacties. We duimen.
Ik zit er eindelijk weer in.
Heb je net alles weer normaal, krijg je deze verrassing:-(
De lol gaat er wel af zo. Kan nu weer inloggen we gaan het zien, hoe lang dit weer gaat.
Goedemorgen.
Nu met moeite weer in kunnen loggen, alleen werken nu de chats niet, en als ik pech heb nog steeds niet op mijn lopend avontuur die ik 3 dagen geleden heb gestart.
Zucht... Dag 3 en opnieuw kom ik niet in het spel. Het lijkt mij toch echt een capaciteitsprobleem op de server te zijn. Gisteravond laat nog een paar dingen kunnen doen, maar vandaag opnieuw drama.
Ik kan helaas al 36 uur niet meer inloggen....
Na 13 jaar spelplezier wel een dieptepuntje terwijl er weer in alle talen gezwegen wordt over de problemen.
Dit kreeg ik als reactie op mijn ticket:
Citaat:
Hallo Eekhoorn,
Bedankt voor je bericht.
Het inlog- en laadprobleem is bekend en wordt momenteel onderzocht door de technici. Wees gerust dat we ons uiterste best doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.
We hebben uw verzoek om compensatie ook ter overweging doorgestuurd naar het team.
Ga voor verdere updates naar onze homepage en zoek naar een update op ons forum.
Onze excuses voor het ongemak.
Vriendelijk bedankt,
Your "The Settlers Online" team
En inmiddels is het weer gelukt online te komen. Nu de schade aan het herstellen van 3 dagen niks kunnen doen.
Jahoor. Het is vrijdag en het gezeur begint weer. Verbindingsfout hier.
Em opnieuw begint alles weer opnieuw, en toevallig net voor het weekend, steeds de man met de hamer die voorbijkomt.
Niet erin te geraken... Reeds 50 keer geprobeerd afgelopen uur met 4 browers
@BB: can I get a refund for starfall and weekyl login bonus???
En ja hoor ... het is weekend en de server ligt er weer eens uit: DERDE WEEK OP RIJ
Starfall loopt bij mij nu ... straks weer een prachtige mooie rode kleur omdat ik de missie niet heb afgemaakt ... kost mij vreselijk veel grondstoffen maar er iets voor terugkrijgen ho maar ... Hallo @BB !!!
Je zou bijna gaan denken dat er iemand de boel op vrijdag bewust saboteert.
zelfde probleem hier hoop dat opgelost is tegen maandag