nog steeds problemen arregat
Afdrukvoorbeeld
nog steeds problemen arregat
blijven mailen met je probleem
ja heb al een mail gekregen vanochtend maar kom er nog niet op weekend zat er tussen dus denk dat het deze week wel klaar komt
nog steeds inlog problemen en hun kunnen er niks aan doen zeggen ze
zegt nog steeds vergrendeld dus ofwel eens volledig herinloggen ofwel heeft de klantendienst het zelf vergrendeld.Stel hun de vraag eens waarom het vergrendeld is .Kan je wel inloggen bij ubisoft ?
goedeavond bell ja kan wel inloggen
bij de site
en als ik op spelen druk dan zegt hij serverzone gecrasht probeer het opnieuw
maar dan is het al bijna uitgeladen het laatste stukje nog en dan moet ie naar de game gaan
en op thesettleronline.com doet alles het gewoon
er zijn er nog met dat probleem en blijkbaar krijgen ze het niet opgelost
ga eerst maar naar het forum en daarna probeer ik het hou mijn hart vast en ja hoor nog steeds serverzone crashed. tjonge jonge jonge.
ben inmiddels bijna level 40 op settlersonline.com zit daar in een gilde. maar mis mijn eiland. diep triest dit elke dag een mail naar crisoft 1x per week antwoord wat nergens over gaat. erg jammer 4 week verder en nog ellende. hoop dat ik snel weer mijn eiland terug heb. al mijn heksentorens kan wel janken
nog steeds het zelfde probeer elke dag
erg vervelend
31 mei, duurt weer errrg lang om in te loggen, het is weer weekend
blijven mailen sjow
nog steeds ellende en dan komt er ook nog een evenement aan
ben bang dat ik die niet mee maak zelfde als paas evenement ook het eind weg alle eieren die ik nog had weg verdikke
jij komt nog steeds niet op mijn eiland zeker bell
nee dus blijven mailen met het probleem
Sjow maak printscreens van wat je doet om in te loggen in het spel, mss kunnen ze er iets mee.
en sjow,,kijkt of je een ubi-soft acc hebt en hun rechtstreeks laten bekijken,,of 1 laten maken,,
hey amon jonge.
ja dat hebben ze allemaal al gehad..
en heb ze mega vaak gemaild ik ga nu weer een mailtje maken.
het is echt super vervelend.
speel nu settlers op www.thesettlersonline.com
maarja wil hier weer snel opkomen.
mega irritant. kan nog steeds niet inloggen
Kan niet inloggen :(
update aan de gang aqua maar kunnen ze blijkbaar niet op de NL site zetten maar edels kopen dan weer wel :)
downtime tot 16.00
Ah, ik zie nu dat er iets aan de hand is. Ik probeer al sinds 11:00 uur in te loggen, maar ik begrijp nu dat er onderhoud is. Jammer dat zoiets niet aangekondigd staat op de homepage. Lijkt me toch een kleine moeite...
nog wat verlend naar 17.00
In het bericht van 30 april staat aangekondigd, dat ze zich voorlopig alleen op de Engelse en Duitse server richten voor meldingen helaas.
raar dat het voor het verkopen van edels wel gaat
Downtime verlengd tot 19.00 uur
en verlengd to 19.00.Is het eigenlijk nog de moeite dit spel te spelen ?
Morgen van 08.00 uur tot 12.00 uur ook nog extra downtime :-(
Nog geen verbetering ten opzichte van Blue Byte dus.
Ik heb dat nergens zien staan, maar waarom niet gewoon even netjes melden op de homepage? Dat het niet in het Nederlands kan, begrijp ik echt wel, maar ik zie het dus niet staan.
staat enkel op duitse en engelse site.Raar dat het zetten van edels kopen wel kan maar wat info op diezelfde site niet.Zegt veel over de instelling van Cif
Cipsoft is (nog) niet in staat om op alle speelwerelden updates te plaatsen. Voor informatie moet je of op de Duitse of op de Europese (Engelse taal) server kijken. Op de Nederlandse Server zal niets geplaatst worden.
Het kan toch gewoon op de homepage geplaatst worden? In het Engels dan wel Duits? Er staat nu echt helemaal niks en kan ondertussen nog steeds niet in het spel komen. Vanaf 11:00 uur al aan het proberen.