Ik ben het wel met je eens. Maar ja als er al een bericht komt, zal het wel zoiets zijn als: "We kennen het probleem en zijn er mee bezig". Een totaal nietszeggend bericht dus, waar we ook niets mee opschieten.
Afdrukvoorbeeld
Het is danwel nietszeggends moest er nu gezegd worden door BB dat ze ermee bezig zijn, maar dat is meer info dan er nu is want BB hult zich weer is in stilzwijgen op dit moment
dag settlers,
helaas is het nog steeds afwachten. Een uur geleden zag ik een bericht dat BB dacht dat het opgelost was, maar helaas merk ik dat het nog niet gelukt is en heb dat weer doorgegeven. Ik houd het in de gaten voor jullie. Sorry voor het ongemak en dank voor het geduld.
Mod yardly
We are aware of this problem, and the tech team is already working to bring the chat back! ~BB_Trafffer
dat is het antwoord op faceboek, enkele minuten geleden
idem hier geen chat en ook geen info pane aangaande ontdekkingen enzovoort
http://prntscr.com/uqpj9v
dit kreeg ik op FB
all chats for all players are not even loading in server woestewoud for more then 24 hours now.
So i don't think a refresh of one player will solve anything
Er zal wel een stagiair aan het klooien zijn geweest denk ik? Probleem moet wel heel erg groot zijn, dat het nog steeds niet is opgelost.
dag settlers,
we hebben geen informatie meer gekregen vanuit BB of het e.e.a. vandaag nog kan worden opgelost. We zullen dus moeten afwachten. Ik heb begrepen dat er nog een server is met hetzelfde probleem. Er staat ook informatie op de homepagina.
Mod_yardly
mooie verhalen yardly maar dit gaat hem echt niet worden nu al meer als een dag geen chat dus kan je niet normaal spelen.
Ik weet dat jij er niets aan kan doen, maar dan nog.
https://webchat.quakenet.org
mocht je echt behoeften hebben aan chatten met de rest.
kanaal: #TSO
Even op herhaling :)
Chatroom is zo gemaakt. Mirc bestaat zelfs nog. Eenvoudig en snel te fixen.
En anders google je het ff.
Zal ff linkje doen waar iedereen mekaar kan ontmoeten...
Klik Hier
En type dan je nickname + #TSO in de vakjes die verschijnen:
https://i.imgur.com/lLwf9FD.jpg
Dan klik je op join chat.
typen doe je dan onderin de witte balk, helemaal onderaan je scherm.
Wat ik een heel belangrijke functionaliteit vind, die ik in veel andere games mis is : de chat-functionaliteit. Een belangrijk deel van m'n speelplezier haal ik daaruit, het maakt het spel veel levendiger dan ,alleen in je cocon, spelen zonder contact met andere spelers.
Een blijvertje dus.
BB's inability to fix this issue in less then a day makes me worried about the future of the game when they need to upgrade it to newer technology.
Het duurt wel heeeeel erg lang voordat de chat er weer is. Schiet eens op BB. Zonder chat is het spel geen bal aan
Op andere servers werkt chat gewoon, dus misschien enkel kwestie van iemand een mondmasker geven om een nieuw servertje te gaan halen bij mediamarkt
Ik vrees dat de MM dergelijke servers niet in hun aanbod hebben.
We zullen gewoon moeten wachten tot het weer gefixed is, het is blijkbaar geen simpele storing maar toch echt iets van een groter kaliber.
Ook Microsoft heeft de afgelopen dagen te kampen met storingen in Outlook en Office365.
Het lijkt er wel op dat de digitale wereld inmiddels ook geïnfecteerd door de corona (lees hackers die zich vervelen)
same problem here, no chats
ik zou hier eens kijken ......... https://forum.thesettlersonline.nl/t...-geenchat-tabs
Wanneer ik problemen heb met een update, heb ik altijd een backup bij de hand om terug te gaan naar voor de update.
Waarom heeft _BB_ deze niet?
Nu zitten we al een hele tijd te wachten op een oplossing ipv dat _BB_ gewoon terug gaat naar een vorige backup, zelfs Microsoft heeft de mogelijkheid.
heb nu toch een 3 dagen geen enkele chat of iemand van gilde of vrienden online staat
niet overdrijven, is pas 46uur.
Er is duidelijk iets stukgegaan, da's geen kwestie van terugzetten naar een oude versie.
Wachten op een nieuwe (chat)server denk ik :p
Niet onderdrijven. Eerste melding was op 29-09-20 15:33. :)
Ik hoop dat dit geen voorteken is voor alle bugs die zich vanaf 1 januari zullen openbaren >.< Jammer van de laatste dagen vriendenbuff, want zonder chat vind ik het spel niet zo heel leuk om te doen. :P Hopelijk is het snel opgelost, en anders wordt het een rustig weekend, hehe.
Dear Settlers,
Our team is busy restoring the chat function in the game, and it should return soon. We appreciate your patience in this matter.
Regards,
BB_Sious
Took you guys long enough :p but it's working.
Hi,
Thanks copycat! Apologies for the time it took. The chat function in the game is now back to normal.
In case you receive a message "Nieuws: Inloggen op chatserver mislukt.", please log out from the game. Things will go back to normal when you log back in.
Regards,
BB_Sious