ik ben er ook weer bij :( al ruim een half uur nu
Afdrukvoorbeeld
ik ben er ook weer bij :( al ruim een half uur nu
ik ben helemaal van slag :P
Vanavond heeft het maar 40 minuten geduurd !!
Hier idem dito. Ik kom er niet in. Balk blijft maar hangen, kreunen en steunen, maar er gebeurd niets. Na al het gehakkel in het spel kom ik er nu helemaal niet meer in.
Dat is nu al dag drie op een rij.....
wow, ik was binnen 35 minuten ingelogd vandaag :p
opnieuw niet inloggen rond dit tijdstip...4e avond op rij...beetje ontmoedigend..oorzaak onduidelijk...
weer inlog problemen het houd niet op flash problems ja denk ut mede omdat brownsers het bijna niet meer ondersteunen wat nu BB???
Gaarne reactie van BB, en dan niet van die flauwe kul je moet je cache legen pffff zo goed koop antwoord daar trappen wij niet meer in.
Nu alweer ruim een uur bezig om in te loggen grrrrrrrrrr.
Zijn vast meerdere die last heeft van het niet in kunnen loggen, zou zeggen MELDEN SVP.
flach op het end bb op ut end lijkt mj simpel , html5 dit spel lijkt mij onmogelijk in een week te converteren zijn ze een maandtje of 2.3 mee bezig,mischien zijn ze al bezig met dat gedoe
onderwijl zijn wij de pisan maar och tis maar spel en we krijgen er iets beter voor terug maar html5 woord aangestuurd door java dus dat woord omschakelen....( da bb geen commentaar geeft lijkt mij volkomen terecht (sarcasme modus)want wie snapt dit ?
Tip:)java upgrade ivm met inlog java .com
Wauw, wijze woorden, zelf bedacht?
Gisteren helemaal geen problemen gehad met inloggen, nu blijf ik weer hangen
Toch weer een uur verder, en ben ik vanavond de enige?
ik kom er wederom ook niet in, CCleaner gedraaid om alle zooi van de laptop te krijgen maar nog steeds niet binnen bij TSO..
Wanneer komt er verbetering, 2022?
zelfde hier. smorgens geen probleem. na 1600 begint het feest. vanavond gecrashed en kom er niet meer in. idd begonnen met event. daarna nog niet over. wie weet met de update . . .
Ben ik de enige die (alweer) niet in kan loggen?
Nee, je bent niet de enige. Hopelijk gaat het na de update (dinsdag) beter.
ik kom er wederom niet in na een uur wachten, kunnen ze bij BB gewoon niet aangeven dat de server overleden is of op een subtiele manier zeggen dat we allemaal moeten stoppen met TSO omdat ze geen zin meer hebben om de boel online te houden?
Na al die jaren spelen heb ik 1 ding wel geleerd. Het ligt nooit aan BB :-)
Hoe kom je daar nou bij, natuurlijk ligt het probleem bij .. heb je je cache al eens geleegd :) Maar na vandaag wordt het allemaal anders !!!!!!!!! Fingers crossed :)
Het duurt nog steeds eeuwen om in te loggen. Het lijkt nog trager te gaan dan voor de update van vanmorgen. Helaas daar geen vooruitgang in te zien.
Het begin van het einde, server is al jaren meer dood als leven, flash die er mee gaat stoppen, ik denk dat het zo langzamerhand over en sluiten is.
Maar ja wie weet he, komt het allemaal nog eens goed. Fingers crossed Kolkie
Sinds ik me heb afgemeld kan ik niet meer inloggen. Het inlogscherm ziet er ook aardig anders uit alsof er van alles niet kan worden geladen. Het forum werkt echter nog probleemloos.
Zijn weer goed bezig :( kan weeeer niet inloggen
Hier hetzelfde probleem
Sinds het uitloggen van gisteren kan ik ook niet meer inloggen. Alles geprobeerd, cache legen, verschillende browsers en zelfs verschillende pc's/laptops. Nergens kan ik inloggen. Zelfs de landingspagina van TSO wordt niet goed weergegeven.
Kan sinds gistermiddag niet meer inloggen. Kom niet verder dan voorbeeld.
i63.tinypic.com/2e52ujc.png
En ja, aan alle vereisten/voorwaarden gedaan, cache en browsergeschiedenis geleegd/gewist, diverse browsers geprobeerd zoals Opera, IE, Chrome enz etc... met steeds hetzelfde resultaat, geen dus.
De informatie is zoals gebruikelijk weer jeweetwel
Precies hetzelfde als bij mij dus Heremiet.
Hier ook.
Tevens bij Firefox de volgende melding:
https://prnt.sc/n9fc63
https://prnt.sc/n9fc63
Hier ook hetzelfde.
De andere landen krijgen wel een 'gewoon' inlogscherm.
Lijkt mij een Nederlands server probleem.
Kan het ook met de provider te maken hebben? Dat alleen Ziggo klanten er last van hebben?
Hier ook geen mogelijkheid tot inloggen (vanaf gisterenavond), vanwege een kapotte homepage. Engelse is wel gewoon bereikbaar, maar als je via daar NL kiest, kom je weer uit op de kapotte pagina.
@sjoerd5371, niet provider afhankelijk.
Bij mij is het gefixed.
Thnx BB
Bedankt voor je reactie MM006.
Inmiddels kan ik weer op de homepage komen :)
Om vervolgens de mededeling te krijgen van onderhoud :(
Dat onderhoud was natuurlijk gepland maar dat is wel super onhandig nadat je al 16 uur niet hebt kunnen inloggen.
Aanlogscherm ziet er nu weer uit als gebruikelijk, bij mij dan, en ik kan weer inloggen, waardoor ik maar aanneem dat het niet kunnen inloggen vanaf gisteravond voor iedereen verholpen is...