hey BB
ik denk dat het een leuke mini-event is.alleen de kleine lev heben een probleme met zr.maar.
zonder gilde heben kleine lev geen kans :(
Afdrukvoorbeeld
hey BB
ik denk dat het een leuke mini-event is.alleen de kleine lev heben een probleme met zr.maar.
zonder gilde heben kleine lev geen kans :(
Daarvoor zijn ook andere wegen, bijv door aan hoger lvl te vragen of je mee mag :)
Er zijn er altijd wel die je best willen helpen :)
Ik denk dat als mensen het me gevraagd hadden, ik best wel wat mensen mee had kunnen nemen, ik vind het een beetje onzin om ze te verkopen, als iemand anders die het wellicht niet kan betalen, het misschien veel harder nodig heeft
Als er op tijd duidelijkheid had geweest over hoe en wat het event juist was, zoals de loot van zr en die gebouwen die je kon krijgen, hadden er zeker minder geklaagd. Dat is mijn mening, want toen ik dat wist vond ik het leuk.
Ja, en wat moet ik hier nu mee?? Kleur naar zwart/wit en na 2 uur weer terug naar kleur .......... wat een actie!!
En nog even terzijde waarom, waarom kon ik voor twee dagen niet het spelspelen?? Inloggen ging goed, waarna ik er er uit gemieterd werd!!
Hebben meerdere spelers dit probleem gehad??
Groeten Leonard
Nog even een reply, op mijn voorgaande message en de opmerking van Qwerty............. Ik ben 55+, ben tweemaal geopereerd aan mijn linker oog en heb echt niks speciaals van de actie waargenomen. Goed het is zoals het is! Succes aan Ubisoft.
Groeten Leonard
ps: Jammer dat er nooit een Settlers 8 is uitgebracht!!
Can I just say something.
I was not mad about the event, and I loved the lack of information and a sense of exploration. A lot of settlers events are actually boring and too predictable and easy if you look at the fact that all the information about how to do them becomes available weeks in advance.
I was at work and could not play really (I thought I will play more in the evening). I hear that some people who were able to play more won buildings, like somebody got a witch tower and a bone church by playing the black knights only 7 times. I would also have liked to have such an opportunity and it was not fair to cancel it this soon.
+1
Laat ik het zo formuleren. Voor mij was een crime om dagen lang naar een grijs scherm te moeten kijken. Dat was ik al na een half uur beu en vermoeide mijn ogen buitensporig. Dat er een buff was die dit ophief, is heel leuk, maar heb die nooit tegen een redelijke prijs bij de koopman gezien.
Dat zr voor mij niet interessant was ( ook gezien de droprate van minder dan 0,1%) is iets voor mij persoonlijk. Echt nieuw was het event ook niet gezien het feit dat in vele voorgaande events zr voor vele spelers een van de weinige rendabele avo's was.
Dat er geintjes werden uitgehaald met tokens en avo's die niet bestonden is ook niet echt bevorderlijk voor het spelplezier. Ook heb ik begrepen dat er iedere keer als je een niet zr opstartte er een bericht kwam van : Zou je niet een zr opstarten of iets dergelijks. Voor een keer misschien nog wel leuk, maar dat houd heel snel op.
Voor mij had het event niet gestopt hoeven te worden, maar geef mij de keuze of ik er wel of niet iets mee doe. Dus geen verplicht grijs scherm of gezeur over het spelen van avo's. Ik vraag me dan ook af wat de buff 255 tinten grijs zou hebben gedaan wat al niet aanwezig was.
Bump, zou graag een reactie van de makers willen zien.
NL:
Ik vond het gewoon een kwalitatief uitermate terleustellend event.
Engels:
Personally I think "the event" was a happening and not an event. If it was presented as "A black night celebration day" and sended everyone the black and white buff so people had the choose it was much better received. Was this really worth being so secret about... a delayed 1 april fool in july?
I was expecting a big event with 3 weeks of gathering things and an improved bakery and to come home after work and missed the big party with dark catles, witch towers and more is a big diffrence.
hmmmm, kweet niet, maar jij was de eerste met wat constructief commentaar. Ik had eigenlijk eerst niet eens gezien dat jij het geschreven had toen ik al die eerste regel aan het typen was. Jij zei dat je het niet helemaal begreep, meer uitleg benodigde. Toen ik voortijd zelf las bij de event uitleg dat het eigenlijk een 1 april grap had moeten zijn, verwachte ik al helemaal niks meer van het event, alles was dus voor de grap, leuk toch..... dus daarom mijn reactie van 1 april, een geintje...
dat stukje over zwarte negatieve commentaar is alleen maar als grapje bedoeld omtrend het ZWARTE THEMA dat dit eventje had (dacht dat je me wel zou kennen ondertussen dat ik overal tegenstrijdige commentaren op geef, te pas of te onpas). Als ik serieus was geweest (wat ik nooit ben op dit forum volgens mij) dan had ik ook niet afgesloten met een :P smilie.
En ik had er nog maar bij gezet dat het niet puur alleen om jou ging toen ik zag dat jij het had getypperd, om dit gedoetje te voorkomen, maarja, helaas kon je daar niet doorheen lezen.
Sorry als je je gekwetst voelde, dat was zeker (weer) niet de bedoeling, maarja zo gaat dat soms. Maar direct bedanken voor de vriendschap vind ik wel een beetje een overtrokken reactie hierop. Enfin meer zeg ik er niet over :-).
En nu ben ik wel gigantisch negatief over dit event, omdat ik het nu niet meer kan spelen. Heb nu geeneens die nieuwe items/icoontjes kunnen toevoegen aan mijn icoontjes verzameling. Vooral zwarte maandag (zo heet dat premium toch?) had ik graag gewild! En weer geen kans op eindelijk dat knekelkerkje! BB probeert mijn ALTIJD te naaien lijkt het Hmmmpf. Alle event speciale event items minimaal 1x morgen in mijn brievenbus is wel het minste wat ze kunnen doen om het goed te maken.
Bij deze mijn feedback van het hele event dan, nu het geeindigd is.
Punt 1: dit is geen event, zelfs geen mini. Voor mij is een event iets waar iedereen aan kan meedoen, of het benodigde level kan halen om mee te doen binnen een dag. De voorgaande events waren dat, level 20 is tegenwoordig niet echt een probleem in een gilde om te halen. Level 42 om mee te mogen doen uberhaupt is dat wel,. vooral als je maar 2 dagen "event" hebt. En een ieder zou in staat moeten zijn mee te doen zonder afhankelijk te zijn van anderen. Voor diegenen die zeggen dan vraag je het toch aan een hoog level of in je gilde: Zou je dat zelf ook gedaan hebben? OF had je liever zelf dingen gehaald door ook avos te doen die binnen jou level kunnen? Ik houd van dingen zelf doen en vraag eigenlijk nooit. En zo zal het de meesten vergaan.
suggestie: geen Zr event, maar een coop event de volgende keer. Een aantal gebouwen zitten er al in, en coops zijn er op elk level. Veel mensen zouden ook juist zien dt hier eens meer mee gedaan werd, zodat ze weer gespeeld werden. Heksentoren en duister kasteel in de lagere avos, knekelkerk in de hogere ( nu is knekelkerk ook niet echt haalbaar op laag level) En zo kan iedereen meedoen.
punt2: die kleuren was echt helemaal niks, ik kon amper wat onderscheiden. Een optie hierin voor de volgende keer maakt het al een stuk beter, maar dit had niet opgedrongen moeten zijn. Vooral niet voor de mensen die sowieso slechter zicht hebben en hierin beperkt zijn, had dat nodig moeten zijn. Ik betwijfel ook zeer sterk of maar iemand die kleuren had gehouden, het was echt niet te doen. Zelfs niet voor 2 dagen.
Punt3: De zeer trage info tijdens en over het event. Vanaf het begin veel onduidelijkheid, een hoop tekst in het gepubliceerde deel maar niets wat iets ook maar verduidelijkt.
Als je de loots van een avo gaat veranderen, lijkt me dat persoonlijk wel het melden waard. En het had ook meer negativiteit gescheeld als gelijk al duidelijk werd dat er ook knekelkerken en heksentorens te verdienen waren. Ik persoonlijk als level 65 zag totaal niet in waarom ik voor de kans op een duister kasteel ( wat eigenlijk normaal alleen erinzit) en waar je niets mee kan meer, een zr zou starten. En veel hadden dit probleem met me. Pas na 3 uur in het event werd dit pas echt duidelijk, en toen was het al te laat want was het einde event al aangekondigd. OOk de tokens waren totaal niet duidelijk als grap, te oordelen naar de vragen op hulpchat. En dit zou niet nodig moeten zijn tijdens een event. Mensen kijken er naar uit, het is geen 1 april vandaag en mensen nemen dit event dus serieus. En gaan er niet vanuit dat het als lolletje bedoeld is maar dat ze echt tokens moeten halen.
Ik vind het jammer dat er niet de moeite is gedaan tot een echt langer event waar een ieder aan mee had kunnen doen. Voor mij had dat zeker meerwaarde in het spel gehad als BB dit event serieuzer had aan gepakt en gebracht. Het is een lang eind naar halloween en opvulling met iets leuks voor iedereen was leuk geweest. Ik voel het nog steeds als een gemiste kans op een echt event, maar ik denk wel dat het event leuker had kunnen zijn met mijn suggesties en leuker voor iedereen. Dus ik hoop dat deze lap tekst wel serieus word genomen en er iets mee gedaan wordt door BB wanneer ze toch besluiten het nog eens te doen.
Just my 2 cents.
Beste Sall,
Verwijderen van posts vind ik ook niet kunnen.
Dat gezegd hebbende: ik denk dat je je vergist in het aantal spelers dat niet deel kon nemen aan het event vanwege het z/w of hun lvl. Afgaande op de berichten op de diverse fora, en meestal is dat een goede graadmeter, was er een overgrote meerderheid.Verder heeft Mediva de problemen hierboven prima samengevat. BB heeft meer inzicht in wat er aan de hand was dan wie dan ook en zal deze stap niet zomaar gemaakt hebben. Ik heb ze daar nog nooit kunnen betrappen op het klakkeloos opvolgen van de mening van een paar spelers.
Dat jij degenen die niet stonden te juichen bestempelt als "een paar kansloze gasten" vind ik dan weer behoorlijk kansloos.
Een dikke +1 voor Mediva!
Verder lijkt het mij wel schappelijk om elke speler een heksentoren te geven als compensatie, samen met een 'Winterverf' en 'Duizend sneeuwvlokjesbuff'. Deze zullen massaal aangezet zijn gisteren. Ondanks mijn zeer goede ogen was ik die grijze massa na een kwartier spelen al beu en heb ik een 'Winterverf' erop gegooid. Voor Jan met de korte Achternaam dus...
Ik ben zo benieuwd wat ze nou voor ogen hadden met die lol voor ALLE spelers en wat er nou misging met de uitwerking,....Citaat:
"The Black Nights mini event was supposed to be a fun event for all players, Unfortunately things are not working out as we thought."
Ik sluit me aan bij Mediva en haar commentaar. Op deze manier zoals het gisteren liep was het niks meer dan een totaal misplaatste en mislukte grap.
Maar misschien waren er toch technische of implementatie storingen waardoor een hoop leuke content niet werkte.
Ik denk wel degelijk dat je van deze opzet iets leuks kan maken voor 2 dagen,... inclusief die grijstinten,.... als er dan in het grijs allerlei verborgen verzamelobjecten liggen (tokens bv).
Ik hoop dat BB of in ieder geval onze eigen Mod's hier vandaag of morgen nog wat duidelijkheid in verschaffen. Een toelichting zou een hoop opgelopen frustratie kunnen wegnemen.
Enneh,... zaterdag is misschien wel Nederland-Duitsland op de Weuro,... een leuk NL forum event is ook leuk als goedmakertje hoor ;-)
Ik wens iedereen (in het spel en bij BB) veel succes de rest van de zomer,... eneh,
..... het is uiteindelijk maar een spelletje hoor!,.... dat enorme geklaag gisteren op het forum en de chat vond ik persoonlijk nog het vervelendst van alles.
Respect voor al het werk en de tijd die BB erin heeft gestoken, maar zo zonde op 1 april was het een enorme goeie grap geweest, jammer dit dat ze niet konden wachten tot 1 april 2018
Kleine aanvulling op mn coop event suggestie: Dit vergt ook meer activiteit van een speler. Je moet avo's doen om kans te maken op een beloning. Met Zwarte ridders kan je ook gewoon lootspots kopen op handel en kans maken op de gebouwen zonder dr ook maar iets voor te doen....Waar is dan de participatie in het event?
Is dit onderwerp gesloten? Geen feedback ?
Feedback hebben we toch al gehad. BB melde toch: "The Black Nights mini event was supposed to be a fun event for all players, Unfortunately things are not working out as we thought.". Veel meer zullen we niet krijgen. Dat heeft het verleden al lang duidelijk gemaakt. We mogen al heeeeeeel blij zijn als we iets ter compensatie krijgen, ook al stelt die weinig voor. :)
Dear players,
Thank you for taking the time to post your responses. It is not surprising that there is much feedback regarding this event and we appreciate all of it. We will definitely rework this mini event and hopefully, make it a truly fun event for everyone sometime in the future.
Kind regards,
BB_Sious