Ik neem het nieuwe recept en maak die soep, die soep gooi ik over King heen :D
Ik geef de volgende spelerd een broodje tomaten soep
Afdrukvoorbeeld
Ik neem het nieuwe recept en maak die soep, die soep gooi ik over King heen :D
Ik geef de volgende spelerd een broodje tomaten soep
alweer tomatensoep maar nu op brood, ik vries de soep en en gooi de ijsbal naar Iruet! ik geef de volgende speler 500 ijsballen om naar Iruet te gooien
Ik neem de ijballen, maar gooi ze naar king :P Ik geef de volgende spelerd krentenbollen!
ik eet de krentebollen terwijl ik alle ijsballen ontwijk, dat was lekker, ik geef de volgende speler een espresso.
Ik neem de espresso om lekker lang op te blijven... Ik geef de volgende spelerd een tijger
ah gezelig tis een knuffeltijger, ik geef de volgende speler een olifant
Ook gezellig olifant knuffelen, ik geef de volgende speler 2000K muizen
ik voer de 2 miljoen muizen aan een tuinslang, die gaat nu 2000 jaar slapen. Ik geef de volgende speler 2 knikkers
Ik neem de twee knikkers en verstop deze in het paleis van king :) Ik geef de volgende speler bananenschillenschillers
mooi ik had nog 2 miljoen bananen liggen voor 869 aapjes die kunnen nu geschild worden. ik maak van de bananenschillenschillen een mooi wandkleed, die geef ik aan de volgende speler
Ik hang het mooie wandkleed op in mn kamer, ik geef de volgende speler een aapje
hee wat handig moet mn trebuchet even testen na het onderhoud... aapje vliegt 299 km ver !! ik geef de volgende speler een meetlint van 300km lang
Ik neem de 300km lange meetlint en ga er nano grote haartjes mee opmeten, ik geef de volgende speler een pappilot
ik neem de pappilot en geef de volgende speler een paarse krokodil.
Ik neem de paarse krokodil en zet deze op in mn kamer, ik geef de volgende spelerd een aapje
ik geef het aapje aan donkeykong, die gaat lekker met vaten gooien, ik geef de volgende speler de sleutel van een auto ergens op de aarde
Ik neem de sleutel en probeer deze op alle auto's, ik geef de volgende spelerd de auto die bij die sleutel hoort, maar de sleutel houd ik zelf
ik laat Ryan van west coast custom de auto opknappen en vervang daarbij ook de sleutels, ik geef de volgende speler een foto van mn opgeknapte auto
Ik steek de foto per ongeluk expres in de fik, ik geef de volgende speler het residu van de foto :)
ik geef het residu aan Abby, die maakt er weer een mooie foto van, ik geef de volgende speler een NCIS petje
Ik neem het petje, zet deze op mn hoofd en ga rondsnuffelen in de chat :D
Ik geef de volgende speler een stokbrood
Ik neem het stokbrood, smeer er kruidenboter op en Franse smeerkaas en eet alles op
Ik geef de volgende speler een kip
ik marineer de kip zet um in de oven en verkoop de kip aan de volgende speler voor 100 graniet!
ik koop de kip uit de oven voor 100 graniet, doe er een roze strikje om en verkoop de kip met roze strikje aan de volgende speler voor 250 salpeter!
ik gooi de kip met roze strikje naar een groep hongerige wolven, ik geef de volgende speler een pak speelkaarten.
Ik neem het pak speelkaarten geef deze aan de groep hongerige wolven en ik kreeg een kip met roze strikje, deze geef ik aan de volgende speler
ik geef de kip weer aan de wolven, wacht deze keer tot ze de kip opgegeten hebben, de wolven geven me een kitten die ze gevonden hebben. ik geef de kitten aan de volgende speler.
nou als niemand de kitten wil hou ik hem zelf wel, ik geef de volgende speler dan maar een baby krokodil
Ik geef de baby krokodil aan een kippenboer, van hem kreeg ik een kip, ik doe een roze strikje om de kip en geef deze aan de volgende speler
ik neem de kip met roze strikje en geef deze aan de muppetshow, Gonzo is zo blij hij geeft me een recept voor poppedecorn van de zweedse chef, ik geef de volgende speler een zakje poppedecorn
Ik ben nog bezig met het zakje poppedecorn open te maken, als Waldorf en Statler me achterna lopen en de popperdecorn uit mn handen grissen.
In ruil daarvoor geven ze met de kip met het roze strikje terug...
daar kan ik niks mee, dus geef ik de kip met het roze strikje door aan de volgende speler.
ik geef de kip aan Fonzie, die geeft een slechte grap ervoor terug.. ik geef de grap aan de volgende speler
Ik kan er niet om lachen, ik geef een sterke kop koffie aan de volgende speler
ik geef de koffie aan Appelflap die kan niet zonder, ik krijg een heerlijke appeltaart terug, deze eet ik op en ik geef de volgende speler een blok graniet
Ik neem het blok graniet, en maak daar een beeldje van de zwarte ridder van. Dit beeldje geef ik aan BB_Sious als dank voor het helaas korte, maar leuke event.
Ik geef de volgende speler een gesmolten ijsje :)
Ik neem het gesmolten ijsje maar laat het per ongelijk vallen, tijdens het huilen zie ik Fonzie, die mij een kip met roze strikje geeft als troost.
Ik geef de volgende speler een kip met een roze strikje
Ik neem de kip met roze strikje, pluk de kip en maak er een heerlijke rijst kip kerrie van, deze geef ik aan de volgende spelerd
ik haal het roze strikje uit de verder best goed smakende rijst kip kerrie, ik geef de volgende speler een roze strikje met kip kerrie vlekken
ik eet de rijst met kip en kerrie, maar vond een ei tussen de rijst, deze uitgebroed en er kwam een kip uit met een roze strikje
deze geef ik aan de volgende speler
Ik neem het roze strikje met kip kerrie vlekken en de kip met het roze strikje, de kip krijgt twee strikjes en deze geef ik aan de volgende speler