Mijn wens is snel op papier gezet,
ik wil graag een EHBO-pakket.
Zodat een generaal kan worden verbonden,
wanneer ik deze met verkeerde troepen weg heb gezonden.
Afdrukvoorbeeld
Mijn wens is snel op papier gezet,
ik wil graag een EHBO-pakket.
Zodat een generaal kan worden verbonden,
wanneer ik deze met verkeerde troepen weg heb gezonden.
Ik wens, ik wens een explosievendeskundige, omdat m'n settlers dan het heksentorenbos kunnen zien.
Ik wens, Ik wens een edelsteen groeve, omdat met één wens vele wensen in vervulling kunnen gaan.
Ik wens, ik wens een guitige geoloog, omdat mijn settlers meer in de bodem denken te hebben!
Ik wens, ik wens bloembedpakketten lila, omdat mijn settlers dat zo´n mooie kleur vinden en ook al is mijn eiland vol, bloemetjes kunnen er altijd nog bij!
ik wens , ik wens meer respect en dankbaarheid in het spel , ik hoef niets te winnen , ik heb alles al. Graag zou ik het willen delen met mensen die waarderen en niet pakken en dan verlaten de stal.
Ik wens, ik wens een guitige geoloog, omdat hij vliegensvlug .....
zoekt naar afzettingen; en komt daarna weer bij mij terug.
Zo kan ik gauw weer mijnen maken,
en hoef niet zonder grondstoffen te raken.
Groet Lucasana12
Ik wens, ik wens een guitige geoloog, gewoon omdat mijn settlers hebberig zijn.
Ik wens, ik wens een guitige geoloog, omdat die mijnen maar in blijven storten en mijn huidige geologen overwerkt raken met het zoeken naar nieuwe afzetting
Ik wens, ik wens.. Een drijvend huis, niet omdat het moet, maar omdat het kan :D
Ik wens, ik wens een kersenboom, omdat mijn settlers alle andere bomen omhakken!
Ik wens, ik wens een kersenboom, omdat ik op een archipel eiland voor mijn gildemaatjes een vakantie-resort heb gemaakt (incl. herberg en luxe woning). Maar de aankleding laat nog te wensen over. (check archipel nabij s3).
Ik wens, ik wens een drijvend huis, zodat mijn setllers van de gezonde zeelucht kunnen genieten
ik wens, ik wens een mooi avontuur, omdat mijn eenheden graag vechten tegen vreemden en winnen.
Ik wens, ik wens eeeeeeeeen verbeterde boerderijen leg zelf wel de tekort komende edelsenen bij :D
Ik wens, ik wens een guitige geoloog - huidige hebben het zo druk
Ik wens een drijvend huis, dan hoef ik de tuin niet meer te onderhouden en heb ik meer tijd voor settlers
ik wens, ik wens een drijvend huis zodat mijn settlers lekker kunnen ontspannen op het water
Ik wens, ik wens een kersenboom, omdat hij in mijn tuin is uitgebloeid en de boom bij de settlers altijd blijft bloeien!
Ik wens, ik wens een drijvend Huis , omdat een explosievendeskundige net te duur is ...
Ik wens, ik wens een EHBO-pakket voor speler Meerval, omdat hij een pleister op de wonde legt!
Ik wens, ik wens een guitige geoloog de expansie vraagt om meer werkers
Ik wens, ik wens een drijvend Huis, omdat mijn settlers graag op vacantie gaan aan zee !!!!!!
Ik wens, ik wens een guitige geoloog, omdat mijn huidige geoloog ook wel een een weekendje vrij wil !
ik wens, ik wens wat vrolijkheid en gezelligheid voor mijn inwoners, een kersenboom en/of wat bloemen maken mijn eiland een beetje mooier :)
Ik wens, ik wens een guitige geoloog, omdat mijn settlers van grondstoffen houden
Ik wens, ik wens een drijvend Huis , omdat er nog ruimte in overvloed is!
Ik wens, ik wens een guitige geoloog, omdat grondstoffen zo fijn zijn
ik wens, ik wens een ehbo pakket, omdat mijn generaals zich nog wel eens opofferen.
ik wens, ik wens een guitige geoloog, omdat ze dan gezellig samen kunnen zoeken naar grondstoffen
Ik wens, ik wens een guitige geoloog omdat de koninklijke ekster dol is goud en de settlers dol zijn op de koninklijke ekster en dit graag voor hem delven zodat hij dit iedere ochtend uit hun raam kan komen pikken. En daar voor hebben ze ook genoeg koper nodig en volop ijzer want al dat goud moet natuurlijk ook goed beschermd worden.
Ik wens, ik wens een drijvend Huis , omdat zodat ik mijn Adam en Eva een beetje privacy hebben als ze mijn bevolking weer moeten laten groeien!
ik wens, ik wens en drijvend huis, omdat mijn settlers op graag op reis gaan naar venetie.
ik wens, ik wens liefdesdrank voor alle tso spelers, dat we allemaal van elkaar houden
mijn settlers werken al jaren 365 dagen per jaar en 24 uur per dag, dus wens ik voor hen een dijvend huis zodat ze af en toe kunnen ontspannen aan het water.
Ik wens, ik wens een guitige geoloog, om nog beter mijn eiland te ontginnen.
Ik wens, ik wens en drijvend huis, omdat mijn Settlers aan het water zitten te vissen.
ik wens, ik wens een drijvend huis omdat mijn settlers altijd blij worden van nieuwe inwoners
Ik wens, ik wens, een drijvend huis, zodat ik een veilige plek heb voor mijn heer Dracul als hij niet op avo is,..... (hij struint anders elke nacht over het eiland op zoek naar jonge meisjes).