ik vind het wel leuk.
Die productie tijd, ja dat is inderdaad rekken.
Maar wat extra edels, beetje xp (is idd weinig voor hoge levels maar ik eer het kleine ook) is mooi meegenomen.
En die jagershut op het einde gaat goed van pas komen.
Afdrukvoorbeeld
ik vind het wel leuk.
Die productie tijd, ja dat is inderdaad rekken.
Maar wat extra edels, beetje xp (is idd weinig voor hoge levels maar ik eer het kleine ook) is mooi meegenomen.
En die jagershut op het einde gaat goed van pas komen.
\ik heb dit event met plezier afgemaakt en zou er meer willen als dat kan
Regards Fred
Vond het een leuk event om te doen zeker omdat er weinig missies zijn vanaf level 56, wel zou iets meer afwisseling (bijvoorbeeld avo spelen) welkom zijn bij een volgende keer. Ik zou zeggen gooi dit soort events er vaker in ;)
Ik ben net level 46 en doe dus mee met de groep 46/50 en het verschil met wat de groep voor me moet doen is wel erg groot. Snap dat er ergens een grens moet zijn maar dit kost me echt enorm veel moeite. Ben bij aan het bouwen en weer afbreken om dan de volgende gebouwen te kunnen bouwen, wat een verspilling zeg. En ik heb niet genoeg bouwvergunningen om het te laten staan.
Verder wordt in mijn groep niet aangegeven wat de vervolgmissies zijn en bij de andere groepen wel.
Nu blijkt dat vanaf in ieder geval de 3e opdracht van fase 2, ik hetzelfde moet doen als de groep van 51/65 en iedereen kan bedenken dat dit nogal heftig is als je net 46 bent.
Ook kan ik me dus niet voorbereiden op de volgende opdrachten want ik weet dit niet zeker natuurlijk. Andere groepen die vooruit kunnen lezen, kunnen dit wel.
Zelf ervaar ik dit als een groot nadeel. Overweeg hierdoor zelfs om een volgende Queste aan mij voorbij te laten gaan, dit irriteert me namelijk.
hoe doen jullie dat met het aanvullen van hardhout?
Als alle bomen er staan hebben de planters geen werk meer. Planten gaat dus 1/2x zo snel als kappen. ik ben er al 16 uur mee bezig.....
en nog maar op de helft
Zelf (lvl52) ben ik blij met deze crisis, zoals eerder gezegd, met een beetje planning zijn de missies ook goed te doen. Wat ik wel een minpunt vind, en waar ik gelukkig geen last van heb, zijn de beloningen. De middelste 2 groepen krijgen een gebouw dat niet permanent is ,tropenhoutkwekerij en granietgroeve, gebouwen die bij de introductie al op een flinke lading kritiek konden rekenen en waar volgens mij nauwelijks behoefte aan is .De rest permanente gebouwen die ook nog eens geen grondstoffen kosten.
Crisis was goed te doen en bracht weer wat extra leven in de brouwerij... zeer zeker voor herhaling vatbaar:-)
Ik was blij met mijn jagershut, de dia's en de stermunten die ik kon verdienen. Maar zoals Qwerty hierboven al aangaf, had ook ik medelijden met de levels die een tropenhoutkwekerij of een granietgroeve als beloning konden verdienen. Dit betekende weliswaar een aanvulling van 3000-3500 ths/graniet ongebuft, maar daarna is het gebouw weg of nutteloos tenzij je er dure alleszaadjes aan spendeert. Dit zou je kunnen ondervangen door in plaats van een speciaal gebouw zoiets als "crisissterren" als beloning te geven waarmee de spelers dan een gebouw naar eigen keuze kunnen uitzoeken....
Voor de rest niets dan lof voor deze crisismissie!
P.S.
Het aanvullen van hardhout was ook in ons gilde een probleem. Ik heb wat spelers geholpen met alleszaadjes zodat ze weer verder konden.
met hulp van copycat is het duidelijk dat de bomenaanvul missie alleen behaald kan worden als de bomenplantersbalans negatief is en de planters een redelijk aantal bomen per 12 uur kunnen planten. Boosten heeft in dit geval weinig zin. (totaal niet bij de kappers, misschien wel bij de planters als de balans dik negatief is.)
Het was bij mij alleen haalbaar door al mijn goedkope gebouwen af te breken en met de vrijgekomen bouwvergunningen houthakkers te plaatsen. En dan duurt het nog een hele dag voor ik de 5000 bereikt heb. Het wordt tijd om te levelen voordat ze nog zoiets bedenken......
Topevent, altijd lekker een uitdagingkje te hebben, zou alleen wel top zijn als het type speciaal gebouw gekozen kan worden.
Tropenhout is niet bepaald iets wat wij spelers tekort komen bijvoorbeeld. had graag ipv bijvoorbeeld 2 graansilos gehad of 1 verbeterde graansilo
Leuk event maar ik had graag een heksentoren willen hebben :)
Voor de lvl 46 - 50 range is de laatste missie als een emmer koud water: om die granietgroeve met 3000 graniet te krijgen mag je, jawel, 3000 graniet betalen? (en ja, ik weet dat het meer wordt met een buff, maar toch)
Verder is het een leuk event, maar kan het volgende keer iets eerder worden aangekondigd? Ik had precies op de dag voor de aankondiging meerdere gebouwen voor een week in de up gezet. Dat kwam wat ongelukkig uit. Ik hoorde dit ook van andere spelers.
Vind het wel jammer dat er geen prestaties aan vast hangen. Niet dat je daar wat voor hoeft te krijgen, maar zou toch leuk zijn als je permanent een bevestiging hebt dat je de crisismissie overleeft hebt :)
wie kan me helpen
welk grondstoffen avontuur heeft het laagst level en waar kan ik die vinden
stuur een prive bericht aub
ja, wel leuk maar 2 opmerkingen (herhaling wat iedereen zegt)
de hardhouttoevoegingmissie was tamelijk onbenullig! wie bedenkt dat!
en tropenhoutwerkplaats??? Gelukkig krijg ik de jagershut en ben ik verder dan lv 45.
Gelukkig ben ik ook verder dan lv 50 en krijg ik geen granietgroeve. Geef die levels een recycler of zo.
en het idee van een trofee is eigenlijk ook wel leuk. net als de gouden golem maar dan iets waar je wat aan hebt. (hoofdkwartier of zo)
when is the next crisis?? great idea. more crisis and events please
Bij mijn eerste post had ik nog de illusie dat er 3000 graniet uit een granietgroeve kwam. Eindelijk heb ik hem staan en wat blijkt? Er komt 1000 graniet uit. Dus als ik er een x3 buff op gooi, krijg ik 3000 graniet, terwijl ik 3000 graniet heb uitgegeven om dat ding te krijgen! Ik voel me opgelicht. Als ik dit had geweten had ik die 3000 graniet nooit betaald voor die laatste crisismissie en mijn x3 buffs bewaard. Heel teleurstellend dit!
Helemaal mee eens! De beloning van de crisismissies voor lvl46-50 is teleurstellend. Veel betalen tijdens de missies naast 3000 graniet (ook 15.000 kolen en 3000 paarden, 3000 tph en de nodige buffs), om een instortbaar gebouw te krijgen dat eigenlijk niets oplevert. En dat terwijl de andere lvls een permanent gebouw krijgen dat ook nog eens geen grondstoffen gebruikt. Erg teleurgesteld is (de beloning van) deze crisismissie.
Net naar Level 3
Al 5 dagen alleen maar bezig geweest met het verkrijgen van grondstoffen.
Erg deprimerend. Level 4 is zo onmogelijk.
Hoe krijg ik in hemelsnaam 1500 graniet in 2 dagen?
Ff heen en weertje doen met een vrindje?
Ik vind deze crisis missies een grote flop. Ze zijn echt niet haalbaar als lvl 52, voor iemand die hele dag gaat werken.
Elke missie is gewoon hetzelfde, produceer x aantal van dit, en betaal x aantal van dat.
Voor mij betekent dit, opstaan, buff die gebouwen, werken, kom thuis, volgende missie, buff die andere gebouwen, slapen, opstaan, buff weer andere gebouwen zo tot ik een missie krijg die te lang duurd, in dit geval produceer 30.000 kolen terwijl ik er maar gebuffed 6000 / 12 uur produceer.
Wat afwisseling had leuker geweest, bv. 3 vv die op je eiland verschijnen die je moet zoeken, een vijandelijk kamp dat verschijnt op dat eilandje in het midden (waar golem en party crasher komen),
Het hangt een beetje af welk level je hebt of dit leuk is.
Die groep die 3000 graniet moet betalen om een groeve te krijgen waar 1000 graniet uitkomt is niet echt over nagedacht. En als je al zo'n groeve had dan heb je er echt niets aan.
ik vind dan ook dat missies iets moeten opleveren en niet veel moeten kosten, het is voor de fun en het zou je voortgang moeten bevorderen.
Hogere levels lopen er zo doorheen, ik vond het dan ook wel leuk om te doen als afwisseling. Maar ik hoefde er dan ook geen gebouwen voor bij te zetten of af te breken.
Voor het eerst was de epische houtopslag zinvol.
Leuk maar niet te doen. Veeeeel te weinig tijd om alles aan te maken, water, graan enz enz.
Leuk maar veel te simpel... na 3 dagen alles af:p
Veeeeeel te veel tijd over...
Kon nog kilo's water, tarwe, hout, enz. telen :)