Word er doodziek van. Vergoot de capaciteit van die **** servers toch s een keer :s
Kom nu niet eens t eiland meer op.
Afdrukvoorbeeld
Word er doodziek van. Vergoot de capaciteit van die **** servers toch s een keer :s
Kom nu niet eens t eiland meer op.
Als wij bij een gilde gaan kili, dan willen ze de capaciteit wel vergroten
Nooit dus...kap er straks misschien ook maar s mee, speel alleen nog maar de evenementen t laatste jaar, maar gezien er juist dan steeds weer iedere keer problemen opduiken heeft verder spelen steeds minder zin. Hang nu al minuten lang op kaart laden...
ik ben bezig met ijskoude explosie avontuur
maar ik kan het laatste viking kamp(gemiddeld) op geen enkele manier bereiken ,er is wel een doorgang maar daar kom ik niet door en van af de landingsplaats ook niet,voor de rest heb ik alle kampen verslagen.weet iemand een oplossing of is het een bug
Rien, heb je dan niet al de leider verslagen en ben je klaar met de missie???
zonder problemen gespeeld. misschien teveel gens in landingzone (ik 4). ook kan je eerst kampen 2 en 3 doen en dan pas 1. ook hoor ik dat eerst "verwachte uitkomst" doen de weg vrij zou maken
vraag , hadden we vandaag niet een nieuwe paas missie moeten krijgen?
elke 5 dagen paasmissie, gestart dinsdag 17-03 dan zou volgens mij toch zondag 22-03 de nieuwe paas missie moeten komen je hebt sowieso maar 21 dagen en 4 x5 is 20 dus als je niet op tijd bent kun je die wel vergeten zeker omdat er ook een missie bij zit waar je 50 eitjes op zeer lange zoektocht moet zien te vinden
Dit is trouwens dag 6 al van het event, dus op dag 7 (23-03) begint blijkbaar de volgende keten, doorrekenend beginnen dan de derde en vierde keten op 29-03 en 03-04.
Evenement Questreeks:
Een Paasquestreeks (met 5 sub-quests) zal elke 5 dagen Gestreepte eieren als beloning aanbieden.
dit staat toch duidelijk in het ontwikkelaars boek en ik zie nergens een verandering staan , dus ergens klopt er iets niet
ik ben momenteel bezig met een avo Graanconflict en die doet zijn naam enigzins eer aan. met nog 2 uur te gaan zit ik net op de helft.
Ik moet nog een gebruikte ton vinden om verder te kunnen. 2x een blauw elfenlicht gebrukt maar niet zichtbaar..... Snif, wat nu?
Ook al refresh gedaan.....
Niet gevonden.. dus niet af kunnen maken
Ik ben bezig met de evenementsmissie We hebben vrienden nodig. Een van de onderdelen van deze missie is dat je 10 settlers moet produceren.
Inmiddels heb ik er 73(!) gemaakt maar de teller staat pas op 9.
Heel vreemd.
En de teller blijft op 9 staan... ik hou ermee op. :(
Is het normaal dat verkenners in 7 dagen tijd op een zeer lange schatzoektocht slechts 1 keer eieren hebben gevonden en sindsdien nooit meer? Ik stuur ze elke keer zodra ze terug zijn weer weg maar telkens komen ze met 0 eieren terug.
Zo heb ik aan het eind van het paasevenement nog mijn 50 eieren niet die ik voor de 2e missie in de 1e reeks moet vinden. De lol gaat er wel af zo.
Nee, dat hoort niet riedewies, gemiddeld toch wel 75% kans op eieren ofzo per keer dat ze zoeken. Zou een ticket sturen
Mn gewone OR's vinden niet veel, moet t vooral van mn snelle hebben is me wel opgevallen.
Hulp is niet goedkoop
Kan de mandjes dropen op bakkers, status veranderd in de missie (naar voltooid), maar de 50 mandjes die ik heb gemaakt tellen niet mee.
Heb de juiste gemaakt, voor de zekerheid ook nog even de andere, beide tellen niet mee.
Cookies+cache weggooit...
iemand anders dit probleem? kan zo niet verder....
Zo te zien gaat hij eindelijk wat doen na de eerste 75 mandjes
Ik dacht dat de gevonden eitjes door explorers niet werden opgeteld voor de prestatie. ( vind 3200 eieren via zoektochten) Zeker wist ik het niet, het was op de Engelse server. en ik had vooraf niet gekeken hoeveel ik er had.
Zojuist zijn mijn verkenners teruggekomen op de nl-server. Ik heb van tevoren gecheckt en idd, nadat de eieren "uitgepakt "waren is het aantal gevonden eieren voor de prestatie gelijk gebleven.
Ze worden voor de prestatie al toegevoegd op het moment dat je OR terugkomt, ook als je alle berichten in je inbox zou laten staan, zou de prestatie moeten oplopen.
Ik weet niet of het aan mij ligt maar mijn Verkenners komen met veel minder eieren terug sinds het laatste onderhoud.
Voor het onderhoud ongeveer 150 tot 200 eieren per dag en nu krap 75.
Gezien de extreem ondermaatse vergoeding van loot van hooguit 1 avontuur voor 2 dagen niet kunnen spelen vanwege een bug zou dit me niet verbazen krenterig als ze zijn.
Ik ben bezig met evenementsmissie "We hebben vrienden nodig". Met de onderliggende missie om 10 settlers te maken.
Deze 10 settlers blijken 10x25 gepensioneerde bandieten te zijn... (dus 250 settlers) pfff vertaling mag ook wel eens beter
bijna een rembrandt mis ik 1 ei nog zelfs na 2 maal een buff erop
Ik dacht er ook 1 te missen bij Eieren zoeken, maar die zat achter een rots verstopt. Elfenlicht gaf hem overigens wel weer (speciaal even getest voor je, had hem voortijd al gevonden)
ah ty ik verwachte een mooi blauw dingetje erboven maar het werd een gele die wat minder opvalt en ei idd achter een rots
Fijn dat het gelukt is, mijn elfenlicht niet voor niks verbruikt dus :D
Mijn verkenners met de vaardigheid 'vind 9% extra loot' vonden voor de serveronderhoud van 25-3-2015 50% procent meer paasei. Behalve uit de middellange zoektochten daar vonden ze de normale 4 of 8 paasei, evenveel als de verkenners zonder de vaardgheid 'vind 9% extra loot'. Ze namen mee uit de lange zoektochten respectievelijk 12 of 23 paasei. Mijn geluksverkenner nam zelfs 23 of 45 paasei mee en soms zelf 2 porties uit zeer lange zoektochten (bijv 23 en 23 of 23 en 45. 45 en 45 had ik nog niet meegemaakt)
Na de update van 25-3-2015 namen ze mee uit de lange zoektocht; 9 of 17 paasei. Mijn geluksverkenner nam toen ineens uit de zeer lange zoektocht mee 17 of 35 maar nooit meer een tweede portie zoals voor de update.
Ik betreur deze situatie omdat in alle evenementen hiervoor waar de verkenners evenementgrondstoffen mee terug nam het aantal veel hoger lag dan de 9% zoals in het vaardigheidsmenu vermeld staat. Ongeveer in het kader 40%-50% meer evenementgrondstoffen. Ik had alles op alles gezet om zoveel mogelijk van mijn verkenners de vaardigheid vind 9% extra loot te leren voor dit paasevenement. Na de update kan ik hiervan ineens niet meer profiteren.
Bedankt voor je aandacht en veel speelplezier allemaal.
Groet,
MH2014
Wanneer komt het laatste deel van de paasmissies "Herrineringen terughalen" vrij?
De andere drie heb ik allang kunnen spelen, maar deze start niet om voor mij onduidelijke redenen.
OK Bedankt!
In de categorie "een gewaarschuwd mens telt voor 2 " en "voorkomen is beter dan genezen"
Op de uk-server is vannacht het onderhoud begonnen en daarbij draait o.a een script voor de conversie van de eieren. Nu is het geen sinecure om 1 : 2,297979798 uit te rekenen, zelfs niet voor een script :)
De server is as we speak (17.18u) nog steeds offline en een tijd wanneer de boel weer draait is nog niet bekend.
Ik meld dit zodat je er , voor het geval je zo je zorgen hebt dat het op de nl-server ook misgaat, rekening mee kunt houden.
Ingestorte mijnen en buffloze draaiende kastelen en munthuizen zijn niet echt fijn.
zie hier voor meer informatie
http://forum.thesettlersonline.nl/th...6428#post26428