Ik heb precies hetzelfde als Travel85. Kan niet meer inloggen blijf hangen op de static14 pagina.
Al 6 verschillende pc's / laptops geprobeerd en alle soorten browsers die ik maar kon verzinnen. Niks helpt!
Graag snel oplossen.
Afdrukvoorbeeld
Ik heb precies hetzelfde als Travel85. Kan niet meer inloggen blijf hangen op de static14 pagina.
Al 6 verschillende pc's / laptops geprobeerd en alle soorten browsers die ik maar kon verzinnen. Niks helpt!
Graag snel oplossen.
Kan niet meer inloggen, waarom geen antwoord heren makers
quote van iets vroeger
"sorry hoor maar hier heb ik geen begrip voor
dat ze nog steeds niks laten horen.
zet dan een algemeen bericht hoe lang het ongeveer gaat duren of zoiets
ze hebben hier wel met klanten te maken !!! "
zelfde reactie bij mij , het is schandalig dat er geen communicatie komt
ik ben net wel in het spel geraakt , als bij wonder , maar ik kan gewoon niks doen
een nieuwe mijn gaat niet , mijn plaatsingimage komt niet
jammer
Jipie ik kom er weer in, nadat ik het volgende gedaan heb:
open een dos prompt en tik in:
ipconfig /flushdns
Als het goed is krijg je dan een melding als cache is leeg gemaakt. Of een engelse variant als je engelse windows hebt.
Hoop dat dit jullie ook helpt.
In eerste instantie werkte het bij mij niet, wellicht omdat ik de browser nog open had staan.
Vervolgens een DNS server ingesteld (instelling op je internet adapter). Toen weer flushdns, toen kwam er ik ook op. Even kijken of het speelbaar is :)
Mocht dus alleen flushdns niet genoeg zijn, neem een kijkje op https://developers.google.com/speed/...dns/docs/using
Werkt nog altijd niet, laat eens wat van jullie horen heren makers.
Zit nu op het werk, dus ik weet niet of het lukt hiermee maar vond dit op de Engelse settlers forum. Morgen eens proberen.
Hmmm, this sounds like a dns issue.
If it is, the problem can't always be solved from your end, since your internet provider needs to get updated first
But sometimes it can be fixed with the following steps:1. I see you already rebooted your router, but just in case your internet provider didn't update yet then, please reboot it again
2. Flush the dns on your computer, see this post for instructions
3. Clear cache and close your browser (earlier attempt before flushing dns might have corrupted your cache, so please try again)
4. Try if the game will load for you now
en dit is "this post"
Do this steps exactly in the order given:1. Make sure you are not logged in
2. Close all Firefox windows except 1 (make sure it is not showing something related to the game)
3. Clear cookies and cache (Please follow How to clear cookies and cache: Firefox)
4. Close all your Firefox windows
5. Clear DNS cache
I don't know which OS you are using, but if it is Windows 7 you can do this
Go to Start, type in cmd in the "Search programs and files" field and then a pop-up will open.
Type in ipconfig /flushdns and hit Enter.
Unfortunately I have a Dutch Windows, but the end result should look like this
The part I underlined should say something like "DNS cache has been cleared"
6. Open Firefox
7. Go to the login page ( http://www.thesettlersonline.com ) and log in
8. Press "Play"
9. If that still isn't working go to http://www.thesettlersonline.com/en/play then click in the navigation bar and press CTRL+F5 again
10. If that isn't working I can only suggest you contact Support
Treurig om te moeten constateren dat BB, en dan vooral Rynrcer, van het vorige echec (met de pakhuizen, jullie weten nog wel...) blijkbaar helemaal niets hebben geleerd. Totale windstilte van de kant van BB NL, terwijl enige informatie dringend gewenst is. Zo ontzettend jammer voor al die spelers die ondanks alle problemen en missers uit het verleden toch maar dapper blijven doorspelen.
Op de Engelse settlers het zelfde probleem, maar daar zie je ook mod's op het forum die antwoord geven. Hebben het er over dat het met het volgende onderhoud opgelost is. Dus alles wat nu draaide en afgebroken wordt als het leeg is ben je kwijt. Mijnen op 5 enz. Lekker hoor.
Ik waardeer jullie bijdragen maar vraag me werkelijk af waarom spelers allerlei kunstgrepen moeten toepassen om de boel aan de praat te krijgen. In mijn geval ben ik bovendien erg huiverig om wijzigingen aan te brengen waar ik geen kaas van gegeten heb met het risico dat daarna helemaal niks meer werkt.
En ja hoor, het is weer vrijdag, dus ons communicatiewonder, dat gedurende de week ook al niet communiceert geniet van zijn/haar weekend vermoed ik. Waarom zou je als communitymanager de community managen? alleen maar vermoeiend en gedoe toch?
Van het uk forum :
While it's true that Exploration Week did not improve the previously reported performance issues, the situation was exacerbated for some players. A fix was attempted this week on some of the other servers during their normal maintenance time and BB_Imtia (Romanian CM) has confirmed today that the update has been successful.
In order to avoid additional downtime, the fix will be implemented during our regular maintenance
On the bright side, the update we will receive has been proven a success so further additional downtime should not be required.
We're currently gathering reports of this issue and investigating the situation. Please make sure to also contact support and let them know that you are having problems
heeft allemaal niet gewerkt die suggesties. Ticket gisteren al gemaakt, standard notificatie gekregen verder nog niets vernomen
ik werk overigens in de IT ondersteuning, als ik dit soort response tijd zou leveren dan zouden mijn ballen op het hakblok liggen :(
indd Qwerty,
het probleem ligt niet aan mijn pc.. dus ook huiverig om daar van alles aan/in te veranderen.
nog steeds schandalig dat er geen reactie is
Zoals ik het nu begrijp van andere fora zijn er 2 problemen:
Probleem 1 is veroorzaakt door de implementatie van de explorers- en geo-bonus, dat veroorzaakt alle issues binnen het spel zoals de lags
Er is een fix en die wordt gedaan bij het volgende onderhoud om extra downtime te voorkomen.
Probleem 2 is het niet kunnen inloggen. Dit probleem wordt nog bestudeerd en iedereen die ermee te maken heeft wordt verzocht het bij support te melden.
Als ik het mis heb is er vast wel een cm die me komt corrigeren :)
overigens, bedenk ik me nu, op mijn iphone "werkt" het wel. Flash word niet ondersteunt dus kan niet inloggen en spellen, maar de plaatjes zijn zichtbaar
Dat wordt je 4G tetheren naar je PC :)
ps: Maakt denk ik niet uit, maar ik had ook de commando ipconfig /renew uitgevoerd.
en dat deed het? want dat ververst alleen je eigen ip
Daarom denk ik dat het niet veel uitmaakt, maar uit nood deed ik wat dingen. Niet na elke actie getest of het dan al deed.
ik heb zorgeloos gemailed dat ik er niet in kom, ik weet niet of hij er wel in kan
Zover ik weet ben jij het enige missende lid die normaal online is :(
hieheb ik het zelfde, sinds er problemen op anno zijn kan ik ook niet meer op settlers, volgens support van anno is dat bekent, maar heb ik nog geen reacktie van support.
omdat je de rest niet gesproken hebt? :P
Bij de rest staat een groen bolletje :)
oh jij zit er wel in
Ja, ook pas na http://forum.thesettlersonline.nl/th...ll=1#post21778
die post werkt !!!!
Nog iemand een idee hoe je in kan loggen ????
heren support, laat wat van jullie horen via deze topic.
ik heb dit probleem ook. Desktop Win7 met meerdere browsers geprobeerd. (chrome, firefox en maxthon). Ook mijn chromebook doet hetzelfde . Het spel start/ laadt niet.
Sorry, link voor dns werkt niet bij mij...ik wil nu eigenlijk hele grove worden gaan gebruiken, maar dat ben ik net te slim af...AAN ALLE BB MENSEN>>STOP MAAR FF LEKKER MET WEEKEND VIEREN EN LAAT NU MAAR EENS ZIEN HOE DIT WORD OPGELOST.....en niet zoals de engelse server wilt zeggen NA EEN WEEK....ik speel hier met premium en als dit 1 week gaat duren wil ik ook minimaal 1 week premium terug.....PLUS MIJN BONUS.........er staat dat ik ook bericht terugkrijg na maximaal 24 uur voor suppoort, OOK DIT IS NIET HET GEVAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... zoals al zovaak........ BB ERS STA OP EN LOS DIT AUB SNEL OP...LAAT ZIEN WIE JE BENT!!!!!!!!!!!
Ik zit er nu in door die google DNS te gebruiken, ik doe die weg zodra onderhoud gedaan is. En doe morgen weer als het probleem nog niet opgelost is.
Ik mis nu wel 1 dag spelen voor achievements en mijn gem chain. Gems maakt me niet uit, maar die dag voor achievements vind ik wel naar, nu loop ik 1 dag achter op de rest
Laatste activiteit Rynrcer: 28-09-14 23:52. Grappig, onze communitymanager is dus al 5 dagen offline, dat geeft de speler veel vertrouwen dat een spoedig bericht te verwachten valt... Zou hij wel weten dat er weer een probleempje is? Zouden ze bij BB zijn nummer thuis hebben, zodat ze hem in geval van nood kunnen bereiken? Is er überhaupt iemand (tot 22.00u toch?) ??? Vragen, vragen, vragen...
Lekker hoor voor 200 euro aan edelsteentjes gekocht en nu kun je niet meer spelen, je krijgt ook geen reactie van de klantenservice. Gauw even 100% extra aan edelsteentjes aanbieden, zodat er veel gekocht wordt en dan wegwezen. Ze zullen de boel binnenkort wel laten ploffen en je bent mooi je geld kwijt. Van de premium dagen kwijt, avonturen verlopen, wekelijkse bonus loop je mis. Ze hebben hun zakken gevuld en laten de boel nu klappen, Rien ne va plus, het geld is niet meer van u.
Aanvalluh
Wo ist meine fahrrad, bitte, im keller?
Ook ik kom er niet in, krijg een mooi wit scherm met de veel benoemde problemen, (helaas pindakaas) nu kunnen we eindelijk eens zien hoe verslaafd we wel niet zijn aan dit spel. :P Dat worden flinke afkick verschijnselen. haha
Nou ja... genoeg anders te doen... dus maar wanhopig wachten tot de update.
SUPPORT SUPPORT geef eens antwoord op onze reacties, is wel zo netjes vindt u ook niet ?????
Ik zal het nog eens het proces verduidelijken:
Stap 1: inloggen; werkt prima gaat even snel als normaal.
stap 2: afbeeldingen laden niet (en na mijn idee het laden van de pagina duurt ietsjes langer) http://prntscr.com/4sql4j
Stap 3: op de knop "spelen drukken" (dat gaat ook nog...) http://prntscr.com/ maar dan....
Stap 4: na op die knop te hebben gedrukt krijg je dit scherm (zoals bij vele) : http://prntscr.com/4sqo97 Het witte scherm blijft en gaat niet weg.
(stap 5: ik klik op java script console http://prntscr.com/4sqopa) en krijg dan dit te zien: http://prntscr.com/4sqpwc Ik heb die Detect flashver opgezocht op google en zie dat daar vele fouten eerder bij zijn voorgekomen, dus ik heb sterk het idee dat die flashver er mee te maken heeft. Misschien iets voor BB om uit te zoeken waar de fout van komt en hem te achterhalen...
Allen,
Het probleem ligt niet meer aan BB, maar aan de DNS server welke je gebruikt. Een DNS server vertaald de URL naar een IP-adres.
Deze DNS server kan ook van je internet provider zijn (bv UPC). Echter elke DNS server heeft een eigen refresh tijd van URL - IP-adress relatie.
Als dit bijvoorbeeld 48 uur is, betekent dat na 48 uur het probleem mogelijk vanzelf oplost.
Dus BB heeft een klein foutje gemaakt. Dit is wel direct hersteld, maar het leed is al geleden. Nu dient alles in de cloud weer te worden hersteld.
Gebruik nu zelf de DNS van google (8.8.8.8), welke je ook kan instellen op je netwerk interface. Bij de meeste mensen staat deze op default (dus je internet provider). Wijzig dit tijdelijk en je probleem verdwijnt. Later natuurlijk gewoon proberen weer op default te zetten.
De Amerikanen weten al genoeg van je........