erg bemoedigend roodstaart......
Afdrukvoorbeeld
erg bemoedigend roodstaart......
BB, misschien een idee om iets met verslavingszorg te implementeren? ;-)
ach, ik heb er geen probleem mee hoor dat er zoveel junks XL aan settlers meedoen, voel ik me tenminste geen buitenbeentje :):)
Die uitloop zorgt ervoor dat ik nu mijn manuscript niet op tijd op kon pakken. Boekbinder doet daar 12 uren over dus ik verlies nu tijd. Ik heb 14 ontdekkingsreizigers die o.a. paasei verzamelen voor me om de 12 uren. Ik had een ritme te pakken maar nu is die verstoord :(
Tjonge jonge........
Ik zit in het systeembeheer.
Als een klant van ons zo lang zonder zijn server zou zitten............was ik een klant kwijt.
Tip voor BB_Skellril: zullen we eens om de tafel gaan zitten dat "wij" settlers gaan hosten?....lever ik er een paar goede systeembeheerders bij.
Groetjes Radimir
Misschien een leuk idee voor een volgend groot onderhoud: Settlers legpuzzel, boter kaas en settlertjes en niet te vergeten de settlers kruiswoordpuzzel ;)
dat het uitloopt en/of langer duurt vind ik niet zo erg... wat mij wel stoort is de communicatie er van...
je kunt mij niet wijs maken dat als het onderhoud tot 9:00 duurt/gepland staat dat ze er pas om 12:04 achter komen dat ze 9:00 niet gaan redden... ze hadden om 9:30 ook ff een berichtje kunnen plaatsen dat er problemen zijn en dat het (veel) langer gaat duren...
dit zinnetje vind ik dan wel weer grappig:
"Houd er rekening mee dat het onderhoud soms enkele minuten uit kan lopen." LOL
om frustratie te verzachten , verwacht ik minstens 500 eitjes...... :)
*Point taken*
De communicatie is inderdaad onvoldoende in de meeste gevallen omtrent dit onderwerp; aan de andere kant beter laat dan nooit :)
Wat betreft 9:00 naar 12:04 -> andere tijdzone (of zou dit als sarcastisch worden opgevat :))
=> ga nog even van het zonnetje genieten ;)
ja kan ook hier kijken https://twitter.com/TSO_NL
Helemaal mee eens :) Relax, loop even naar buiten. De zon schijnt! (voor de echte TSO verslaafden: De Zon is de ster in het planetenstelsel waar de Aarde deel van uit maakt. Vanaf de Aarde gezien, is de Zon het helderste object aan de hemel.) Iets met buitenlucht zeg maar ;)
GEXTE,
Zoals je in het bericht op de hoofdpagina kan lezen waren zowel de spelwereld als onze website en fora offline voor onderhoud. De website was pas vanaf 12 uur weer bereikbaar waarna er direct een update bovenaan de pagina is geplaatst. Verder hebben we vanaf 08:00 uur vanochtend up-to-date informatie verspreid op zowel Facebook als Twitter.
BB_Skelril
had van mij ook wel na het event gemogen, dat loopt evengoed af op 30 April
Robin_,
Het onderhoud is Dinsdagochtend aangekondigd, vervolgens is vannacht omstreeks 02:30 uur het onderhoud begonnen waarmee de website en fora tot 12:00 uur niet bereikbaar waren. Het is onmogelijk om een website te updaten die op dat moment offline is ;-).
Overigens staan er meerdere links naar zowel de Facebook als de Twitter pagina op onze hoofdpagina.
BB_Skelril
de ontdekkings reizigers staan te wachten op een nieuwe opdracht
hopelijk hebben ze koffie en broodjes meegenomen vannacht
ga maar een tukkie doen denk ik het duurt nog wel even
BigBratG,
Zoals je in onderstaande screenshot kunt zien staan er ook op de onderhoudspagina links naar zowel Facebook als Twitter.
http://i.imgur.com/IhFo6Jv.png
BB_Skelril
Het is nu 13:48 en nog niks, waar blijft info
idd, vanmorgen stond er volgens mij alleen het originele nieuwsbericht
Citaat:
Beste Settlers,
De spelwereld, website en forum gaan in de nacht van Dinsdag op Woensdag offline voor verlengd onderhoud.
Start: Woensdagnacht omstreeks 02:30 uur
Einde: Woensdagochtend omstreeks 09:00 uur
Houd er rekening mee dat het onderhoud soms enkele minuten uit kan lopen.
Straks krijgen we te horen dat ze een DDos aanval hebben gehad, zodat ze kunnen zeggen, dat ze er niets aan kunnen doen............
Robin_,
De website was tot 12:00 uur onbereikbaar, het was dus onmogelijk om het nieuws op de hoofdpagina te bekijken waardoor de communicatie omtrent het onderhoud (zoals gewoonlijk) naar Facebook en Twitter is verplaatst. Als je op de Facebook en Twitter kijkt zal je ook zien dat er om het uur een status-update is geplaatst en dat er verschillende vragen van spelers zijn beantwoord.
BB_Skelril
ik snap het niet ik heb zowiezo een link bij mijn bladwijzer staan van facebook kan je tenminste wat zien
En nu kunnen we weer eens heerlijk met zijn allen klagen over hoe lang iets kan uitlopen met enkele minuten :p
Jongens (en meisjes) hou eens lekker op met dat gezeur. Het is gewoon belachelijk wat voor kwaliteitseisen jullie stellen aan iets wat in principe gratis is.
Dat het een keer wat langer duurt door overmacht is jammer, maar het is niet of de wereld vergaat of zo.
Bekijk het zo; hoe langer het duurt, hoe blijer je bent als je zo weer kan spelen.
Persoonlijk zou ik willen dat de wereld wat langzamer draaide, dan kon ik tenminste 30 uur per dag settlers spelen. Hoor je mij klagen? ;)
volgens mij blijven we langs elkaar praten, was ook meer als tip voor de volgende keer... (verleden kunnen we toch niet meer veranderen)
enig idee waarom het nu in NL stuk is gegaan en de update in Duitsland gister vlekkeloos liep?
nou applaus
hij doet het weer hier mijn dank :)
hij doet het weer
tis een wonder
Niet ?! :p