Maar dat is juist het probleem waar ik en anderen over praten:
Mijn zwarte ridders is gespeeld NADAT de eerder beschreven post op de inlogpagina is geplaatst, en ondertussen wacht ik al ruim 28 uur op de eitjes.
Afdrukvoorbeeld
Bucket,
Het lijkt er inderdaad op dat het script nog niet in werking is getreden, ik zal het doorgeven aan onze ontwikkelaars en hoop begin volgende week meer informatie te hebben. Mocht blijken dat het script inderdaad nog niet werkt dan zal je de paaseieren uiteraard met de eerste verwijderfase toegestuurd krijgen.
BB_Skelril
als we de eieren alsnog krijgen krijgen we dan alleen de eieren van de avonturen, of komt daar voor de mensen met premium ook alsnog die 50% boven op, of hebben de mensen met premium gewoon pech en zijn ze die gewoon kwijt???
Ben ook benieuwd hoe het zit met de eieren die je met niet werkende zoek buff bent misgelopen, wordt daar ook nog iets voor geregeld?
Ik zit nu ook met een probleempje: De huidige paas-missie wil niet 'pakken'.
http://i1059.photobucket.com/albums/...ps053a12a1.jpg
Al aardig wat muskus en visvoer aangevuld, maar het werkt niet...
Edit: heb het euvel gevonden... werkte alleen maar met hertenmusk en visvoer uit het 'normale' proviand huis :s
Het script was nog niet geactiveerd op de Nederlandse wereld waardoor de paaseieren niet werden verstuurd, inmiddels is het script geactiveerd en zal je, indien je paaseieren in de buit krijgt, 10 minuten na het afronden van een avontuur een in-game bericht met de paaseieren ontvangen.
Ook kan ik jullie vraag over de drop rate beantwoorden: er bestaat een kans op paaseieren uit elk avontuur, er is dus geen 100% drop rate.
BB_Skelril
Op de Nederlandse wereld of de Newfoundland wereld... het maakt niet uit, ook na 10 minuten geen in-game bericht met de missende eieren.
DutchBigBoy,
Als je geen in-game bericht met paaseieren ontvangt betekent dat dat er geen paaseieren in de buit van het betreffende avontuur zaten.
BB_Skelril
dus met andere woorden in 3 kwart van alle avo's geen eieren.....fijn.....
Moet zeggen dat het er allemaal niet veel duidelijker op wordt.....
en hoe zit het nu met de nagezonden eitjes die we gemist hebben?
zoals ik het zie (kan het verkeerd zien) waren er slechts enkele avonturen waar je geen eieren bij kon krijgen terwijl dit wel zou moeten kunnen... (de "kans" was bij die avonturen niet geimplementeerd)...
waarschijnlijk heb je geen of heel weinig van deze avonturen gespeeld, dus reken je zelf maar niet te "rijk" mijnheer uit Nijkerk en verwacht niet te veel (lees nix) van de gemiste eieren die de 30e nog worden nagezonden...
en zoals altijd is BB heel erg vaag en wordt er dus ook niet bekend gemaakt op welke avonturen dit betrekking had... gewoon nix verwachten, krijg je iets dan valt het alleen maar mee!!!
Goedemorgen, of dit probleem met de meest recente update te maken heeft weet ik niet maar zojuist is mijn handelshuis spontaan verdwenen en als ik probeer te herbouwen verschijnt hij even en verdwijnt weer. Iemand een idee wat er aan de hand is?
Alvast bedankt voor de hulp
Geachte mensen,
Ik wil niet klagen maar heb 9 avo`s gespeeld geen eieren gehad, al 13 ontdekkingsreizigers op pad gestuurd laange schat zoektocht en geen eieren.
Wat gaat er hier fout en hoe gaan we dit oplossen als ik vragen mag.
Mijn Dank
Dmxangel
De verkenners werken nog steeds, dat jouw 13 ontdekkingsreizigers één dagje niets meebrengen is een geval van pech. De avonturen daarentegen...
Ik heb nog van helemaal niemand gehoord (forum en gildechat) die een nazending van eitjes heeft ontvangen nadat hij/zij een avontuur heeft voltooid.
Maaruh, als je eitjes wil hebben: Zet dan een mooi handeltje met bonen in de handel, ik koop deze regelmatig door met eitjes te betalen.
Ik wil niet veel zeggen maar NA de update tijdens dit paas evenement krijg ik beduidend minder eitjes van mijn verkenners dit kan natuurlijk toeval zijn.
Maar voor de update had ik minimaal 100 eitjes per dag en nu al een aantal keer gewoon helemaal niets op een dag.
http://i.imgur.com/lAZUT2C.png
En ik stuur er toch genoeg op pad dacht ik zo
Is puur toeval.
Had ook een tijdje veel minder eieren, maar ineens kwamen ze weer los.
Niet meer het Epische Aantal gehaald van 441 eitjes, maar wel af en toe nog boven de 300 :p
Het aantal eitjes die gevonden worden in zoektochten fluctueren ontzettend, zo had ik eergisteren 420 stuks en gisteren slechts 88.
Daarnaast zijn er spelers die meerdere keren dubbele eitjes vinden (Zoals Poegel, copycat en Nelleke199: http://forum.thesettlersonline.nl/th...-en-paaseieren ) terwijl veel andere spelers dit nog niet hebben mogen ervaren. Ik heb nu 3 weken (21 dagen) maal 15 zoektochten per dag (Dus 315 zoektochten) uitgevoerd maar tot op heden gaan de dubbele eitjes aan mij voorbij.
Volgens mij is dat met die 2 eitjes een soort van vreemd bug (in ons voordeel).
Ik had namelijk die missie om 50 eitjes uit een zeer lange zoektocht te vinden. Toen kwam één van de vier terug met die 2x 43 eitjes. Maar in mijn missieboek werd er gezegd dat ik slechts 43 eitjes tot nu toe had verkregen. Gelukkig heb ik hem alsnog gehaald..:D
Uhm, ik hoop dat er vanaf nu (verwijderfase 2) geen gewone eitjes, gevlochten mandjes en eierverf meer op mijn eiland gaan terechtkomen???
toen er nog ver in de 30 tot boven de 40 zoekdingetjes te vinden vielen en er ook nog wat mee te doen was in het burgemeesterhuis waren ze erg leuk, maar nu slokken ze gewoon kans op van nuttige zaken als eetkraampjes keteltjes en vlaggen.
En wat betreft de zoekers, dat er nog wel eens eitjes langsfietsen in de resultaatberichten mag hoor :P die bewaar ik wel tot volgend jaar dan.