heb nu ook al paar dagen last van deze bug.
het lukt mijn niveau 5 boekbinder niet om een boek af te krijgen.
response, van support is een standaard verhaal. Erg jammer dit!
Afdrukvoorbeeld
heb nu ook al paar dagen last van deze bug.
het lukt mijn niveau 5 boekbinder niet om een boek af te krijgen.
response, van support is een standaard verhaal. Erg jammer dit!
Het volgende is er volgens mij aan de hand (dit is btw al door meer mensen gezegd)
omdat je de items die je kan maken van je collecteble's handmatig moet plaatsen naar je burgermeesterhuis dat je boekbinder blijft hangen.
Het is jammer dat ondanks de bug en de oplossing bekend zijn maar dat er nog niets mee is gedaan
BUG: Boekbinder blijft hangen.
OPLOSSING: Items niet handmatig maar automatisch naar je burgermeesterhuis of stermenu zetten.
Het is hoe dan ook handiger om items die je moet maken niet handmatig moet innen maar gewoon automatisch in je burgermeesterhuis of stermenu komt.
Dit neemt niet weg dat we door deze bug diverse boeken zijn mis gelopen wat gaat BB hier aan doen ??
Edski,
Als de oplossing bekend was dan hadden we deze al geïmplementeerd in het spel. Het probleem ligt een stuk dieper als veel spelers meestal doen voorkomen en het is helaas niet zo simpel op te lossen. Als het simpel was om op te lossen hadden we het uiteraard al verholpen.
Qua compensatie kan ik helaas niets zeggen gezien dit pas komt wanneer het probleem ook daadwerkelijk is opgelost.
BB_Skelril
Het is al door meerdere spelers geconstateerd dat als je geen items laat maken in je burgermeesterhuis dat er dan GEEN probleem is met je boekbinder.
Daarom dan ook de conclusie om alle items wel of niet in een evenement direct automatisch naar je burgermeesterhuis of stermenu moeten.
Het probleem ligt niet zo diep als de kop van BB in hun eigen ......
Maar willen het graag moeilijker laten voorkomen dan het is want het probleem is ontstaan toen we die onzin spullen op het eiland mochten gaan zoeken en waar we extra dingetjes mee mogen maken in het burgermeesterhuis die we vervolgens handmatig moeten binnen halen.
Geef het nu maar eens door aan BB
Edski,
Er zijn inderdaad een aantal spelers geweest die hebben geconstateerd dat het ophalen van de verbeteringen in hun burgemeestershuis het probleem oplost. Enkel werkt deze oplossing maar bij een handjevol spelers. Verder heeft de moeilijkheid van het oplossen van het probleem niets te maken met waar het door komt, maar met de code die wordt gebruikt. Als het probleem gemakkelijk was op te lossen hadden onze ontwikkelaars het uiteraard al verholpen.
Het is spijtig dat het probleem zo hardnekkig is, enkel kan ik jullie garanderen dat onze ontwikkelaars druk bezig zijn met het zoeken naar een oplossing. Helaas is het vinden van een oplossing in de meeste gevallen niet zo simpel als "een knop omwisselen".
BB_Skelril
Dit werkt niet bij iedereenCitaat:
Het is jammer dat ondanks de bug en de oplossing bekend zijn maar dat er nog niets mee is gedaan
BUG: Boekbinder blijft hangen.
OPLOSSING: Items niet handmatig maar automatisch naar je burgermeesterhuis of stermenu zetten.
Om 1 manuscript te maken moet je wachten en het kost tijd edski.Citaat:
Dit neemt niet weg dat we door deze bug diverse boeken zijn mis gelopen wat gaat BB hier aan doen ??
Waarom zo grof edski zo ken ik jou helemaal niet????Citaat:
Geef het nu maar eens door aan BB
Volgens mij werkt het wel bij iedereen maar zoals altijd in de feedback die je krijgt niet altijd juist is.
Maar de ontwikkelaars kunnen beter iets doen zoals die items automatisch laten ophalen en dan verder kijken.
Word in elk geval een handje vol mensen geholpen.
En een normale tijd wachten voor een manuscript vind ik geen probleem wel als ik het dubbele moet wachten omdat ik vergeet iets op te halen bij het BMhuis.
En dat vind je grof dat ik zeg dat hij het maar eens door moet geven aan BB sorry als dat al grof is vond dat ik me nog al in hield LOL
Sinds deze week ook hetzelfde probleem.. Doe nu al 5 dagen over het produceren van een boek, de uren fluctueren constant. Hoe los ik dit nu op ?
Sneeuw kan iig de al vaker genoemde mogelijke oplossing van het oppikken van het collectievoorwerp proberen (of iig melden dat dit al geprobeerd is)
ja, en dan kan BB antwoorden dat de bug al bekend is en dan is daarmee de kous af...
het heeft allemaal geen zin, ik heb de hoop al lang opgegeven...
hetzelfde als met die compensatie... die krijg je pas als de bug verholpen is... genoeg mensen die er geen last van hebben, anderen missen een week of meer boek productie en strax krijgt de gehele server 3 manuscripten als compensatie... te veel voor mensen die er geen last van hebben gehad en (meestal) veel te weinig voor mensen die er wel last van hadden... maar ja, zo werkt dat over het algemeen...
(zelfde als met die gildemissie resets, waarom kregen mensen zonder gilde toch die compensatie?)
Ik heb Sneeuw ingame gesproken en ze heeft dat geprobeerd direct nadat ze dit gepost heeft, dus ik hoop dat Sneeuw ook de moeite neemt om hier even feedback te geven of die optie heeft geholpen voor hem/haar. Op het moment dat ik hem/haar sprak was dit nog niet te constateren.
Nog 1 poging om het uit te leggen.
Proviandhuis / wel een bouwrij wat daar gemaakt word gaat automatisch naar de plek waar het hoort.
Barakken / wel een bouwrij wat daar gemaakt word gaat automatisch naar de plek waar het hoort.
Burgermeestershuis collecties / geen bouwrij wat daar word gemaakt moet je handmatig innen.
Boekbinder / geen bouwrij wat daar word gemaakt moet je handmatig innen.
Dat Handmatig innen geeft het probleem zorg gewoon dat alles automatisch op de juiste plaats komt.
Het is ook gewoon te stom voor woorden dat BB dit soort dingen verzint dat je bij het ene gebouw wel een bouwrij hebt en waar het automatisch op de juiste plek komt en bij een ander gebouw niet.
Door dit maakt BB het zich zelf onnodig ingewikkeld denk ik
Edski,
Er zijn inderdaad een aantal spelers geweest die hebben geconstateerd dat het ophalen van de verbeteringen in hun burgemeestershuis het probleem oplost. Enkel werkt deze oplossing maar bij een handjevol spelers. Verder heeft de moeilijkheid van het oplossen van het probleem niets te maken met waar het door komt, maar met de code die wordt gebruikt. Als het probleem gemakkelijk was op te lossen hadden onze ontwikkelaars het uiteraard al verholpen.
BB_Skelril
Mijn boekbinder is nu vanaf vrijdagmiddag bezig met het maken van een geschrift. Hij moet nu nog ruim 15 uur. Het heeft me al een pot beenderlijm gekost ook. BB, doe er eens wat aan zeg! Dit kost ontzettend veel bouwtijd terwijl het niets opleverd. Super-frustrerend!!
Mijn boekbinder werkt al een paar dagen niet. Hij geeft aan b.v. nog 5 uur over een manuscript te doen, even later is dat 19u en 10 minuten. De tijd verspringt steeds, en er komt niks af.
whopla... hier de boekbinder ook van 5 naar 23 uur gesprongen... en niet de eerste keer dat dit gebeurt...
Geef BB even de tijd jongens. Ze weten nu inmiddels wel dat de boekbinder niet werkt. Net of dat het makkelijk is om zoiets op te lossen
http://www.youtube.com/watch?v=ZMGRn0mngTs
ik wil ff aangeven dat de afgelopen tijd me boekbinder gewoon werkte en wist van deze bug, dus ik geen beenlijm gebruiken.
maar sinds donder dag avond is hij bezig met een codex.
gister avond stond hij nog op 10 uur en nu deze zaterdag vroege morgen op 14 uur.
joepie die van mij is nu ook stuk.
Boekbinder is nog steeds van slag.Gisterern gestart maar staat nu na zeker 20uur werken op een goede 20 minuten . Loopt gewoon terug die tijd.Kan dagen duren voor boek klaar is. En wat is er verder nog stuk?
kennelijk had ik nog een toverdrank klaarstaan in me BMH nadat ik die had opgepakt, heeft me boekbinder het boek afgemaakt en nu bezig aan een nieuw boek.
kijk als je boekbinder in de loop zit je BM huis na of daar nog iets staat wat je gemaakt hebt met collecties.
als je die oppakt loopt je boekbinder weer gewoon door.
deze bugg is nog steeds niet opgelost dus dit is de enigste manier om je boekbinder normaal te laten draaien.
Ach was alles maar zo makkelijk als sommigen doen voorkomen
als we nu alles automatiseren hoeven we allen nog maar in te loggen en achterover te gaan zitten
zou dat nu nie geweldig zijn.
De boekbinder bug zal met het onderhoud van 11 december worden verholpen.
BB_Skelril
ah, kan ik eindelijk me beenderlijm kunnen gebruiken.
heb die al die tijd maar in de ijskast gezet
ho ho, niet zo voorbarig :)
de grote bogen missie is ook al 4x verholpen... dus eerst zien, dan geloven :)
(misschien wel andere/nieuwe oorzaken elke keer, maar er zijn mensen die die bug al meer dan een jaar hebben)
ik vertrouw BB zo ver als ik ze kan zien... ik wil het eerst zien, dan geloof ik het pas!
Nouja die grote bogen missie is voor sommige idd wel een enorme pain in the bleep.... Voor sommige wordt het spel echt onspeelbaar en daarmee bestempel ik het eigenlijk ook wel als een groot probleem. Dat verwijderen van de missie vind ik nog niet zo'n gek idee van je edski.
Edski,
Je berichten zijn verwijderd vanwege het verspreiden van valse informatie waarmee je spelers kunt misleiden.
Om op deze informatie terug te komen; als we een bug kunnen oplossen door een missie te hernoemen dan zouden we deze optie uiteraard gebruiken. Helaas ligt het bij software niet zo simpel, zo kan het bijvoorbeeld voorkomen dat het compleet opnieuw schrijven (lees: uitvinden) van een functie de enige manier is om een bepaald probleem te verhelpen.
Uiteraard kan de communicatie over dit soort problemen altijd beter maar het kost veel tijd gezien wij dit soort beslissingen als community manager niet zelf kunnen maken.
Nog steeds problemen met je boekbinder?
Met het onderhoud van afgelopen nacht behoren de problemen met de boekbinder te zijn opgelost. Mocht je nog steeds problemen ondervinden dan horen we graag je feedback.
Compensatie voor de boekbinder bug
Ik heb momenteel nog geen informatie over de mogelijke inhoud van een compensatie. Mocht er een compensatie plaatsvinden dan zullen we meer informatie hierover op onze hoofdpagina plaatsen.
BB_Skelril
Mijn excuus als ik mensen het verkeerde idee gegeven zou hebben met mijn mening over het grote bogen probleem dat die missie eenvoudig er uit gehaald zou kunnen worden en dat het daar mee opgelost zou zijn.
Dit gaat natuurlijk niet eenvoudig als met een muisklik iets aan of uitvinken.
Bijna een week verder en nog steeds geen info over een compensatie :-(
Vandaag 20-12-2013 3x Beenderlijm gekregen zal dit de compensatie zijn voor weken lang onjuiste boekmaak tijden te hebben.
Ik hoop het toch niet want dit zou wel HEEL mager zijn.
Helaas volgens de nieuws pagina is dit dan de compensatie voor het vastlopen van je boekbinder wat al weken al dan niet maanden aan de hand was.
Nu denken ze bij BB dat dit redelijk is ze moeten zich schamen ik kan niet anders zeggen.
Aangezien dit bericht er nog staat zal het dus waar zijn en misleid ik geen spelers ;p
Skelril en BB gaarne nog eens even achter de oren krabben over de compensatie die gegeven is in kersttijd nog wel.
Ik denk dat de compensatie best wel wat ruimer kan.
Als ik zo om me heen hoor had dit tussen de 5 en de 10 boeken van elk een goede compensatie geweest.