hallo
Kun je niet het eiland groter maken door bv door land arbeiders te creeren?
Afdrukvoorbeeld
hallo
Kun je niet het eiland groter maken door bv door land arbeiders te creeren?
Eindelijk meer ruimte op mijn overvol eiland !
Waarom niet de mogelijkheid om stukken water in te polderen? Gewoon omdat wij Nederlanders zijn :cool:
meer ruimte is tof maar je gaat er weinig aan hebben als je niet meer bouwvergunningen kan kopen.
dus hoe zit het daar mee dan ?
Mooi, maak van de eilanden in het midden ....vastland daar win je al ruimte door succes. :)
Is het dan ook mogelijk bomen te verwijderen
Wat extra ruimte is nooit weg, prima idee
Helemaal blij:)
bouwvergunningen kan ik nog 9 kopen en eiland staat nu vol, dus laat maar komen die ruimte.
ik vind dat polderen idee ook wel wat hebben! extra ruimte is altijd fijn. en wat extra mogelijkheden om de zeldzame grondstoffen te vinden zou ook leuk zijn!
een groter eiland biedt meer uitdaging, ben ik van mening.
ben het helemaal met jou eens!!!
de meeste mensen zijn hier echter blind voor...
geef iedereen 10 eilanden, dan kunnen ze bouwen/produceren wat ze willen, dan kun je handel ook afschaffen, want dan heeft toch iedereen overvloed en dan is iedereen na max een maand uitgespeeld want dan is het alleen nog maar puur grinden om "meer" te krijgen (wat overigens geen enkel nut dient)...
iedereen wil alleen maar meer en meer, maar het neemt gewoon de uitdaging weg... er zijn echter genoeg mensen die een spel toch maar een maandje of 2 willen spelen en dan een nieuw/volgend spel willen doen...
Altijd welkom, meer ruimte.
Wat rotsen weg kan geen kwaad.
komt er dan ook de mogelijkheid dat je de edelstenenput kan verplaatsen? Het is toch raar dat je veel geld uitgeeft om een put te kopen, dat je hem daarna niet kan verplaatsen? Meer grond is altijd top.
hm ik weet wel een bergje of 2 die irritant in de weg staan voor mooi akkerbouwproject.
Echter een boomstronk opgraven zou soms nog veel nuttiger zijn in het nuttig maken van je reeds beschikbare land.
Ik zou graag zien dat wij zelf kunnen bepalen waar de bosbeheerder bomen plant en wij ook de houthakker dan gericht op pad kunnen sturen om ze te kappen, zoals dat vroeger in Settlers altijd mogelijk was. Dat zou pas veel extra bouwruimte opleveren. De groenvoorziening is wel erg overdadig nu.
Net 1 1/2 uur op de testserver doorgebracht, veel lag op de server, het idee van rotsen opblazen is mooi uitgewerkt maar om nu eens lekker een paar tarwevelden met boerderijen en silo's te kunnen plaatsen, nee, hooguit wat adelhuizen en/of losse gebouwen, die boomstronken opblazen is een veel beter idee :)
En als het voor puin - 225 edels, rotsen - 340 edels en bergen - 450 edels per keer gaat kosten is het niet weggelegd voor jan met de pet
Net pas door gekomen op de testserver.
Meteen even gekeken naar dat rotsen verwijderen.
Ik kan maar 1 ding zeggen BB schaam je diep als jullie deze prijzen gaan hanteren om wat ruimte te kunnen maken.
Dit is weer alleen weggelegd voor de betalende speler ik vind dat je deze figuren moet kunnen aanschaffen in je Herberg net als je generaal, verkenner en geoloog voor goudmunten ipv edelstenen.
Zoals jullie mods ons er steeds op wijzen in diverse chats en op het forum dat dit een PEGI 7 spel is dan moet het voor die categorie ook haalbaar blijven om deze zaken te kunnen aanschaffen.
Het opblazen van alle verwijderbare rotsen kost, als de prijzen van de test zo blijven, 13k aan edelstenen oftewel een dikke 60 euri.
Stel je zou het doen van de edelstenen die je van BB krijgt elke week.
13000:100 per week =130 weken
Dit is meer dan 2 jaar is ook echt weer een motivatie om het niet te doen
Zoals ik al eerder zei BB jullie moeten je schamen.
Ik zou bijna een oproep doen aan iedereen om dit keer deze verandering die BB invoert links te laten liggen en er niet aan mee te doen.
ik speel niet op de test server, dus ik weet niet precies hoe het werkt...
maar ook ik ben een niet betalende speler, maar ik vind het goed dat wel betalende spelers de mogelijkheid hebben/krijgen! misschien is het (te) duur, maar de mogelijkheid bieden is nooit verkeerd!!!
ik snap persoonlijk ook niet dat hier over geklaagd word en al die waardeloze updates vinden jullie fantastisch... BB denkt nou eenmaal niet na en doet gewoon maar wat... ze doen alles maar half zonder er over na te denken (behalve sprookjes avonturen, dat was wel prima!), maar ze komen wel elke keer met iets nieuws en jullie vinden het elke keer allemaal fantastisch terwijl ze maar half doorgevoerd worden en dan komt er iets fatsoenlijks (voor betalende spelers) en dan is het op eens slecht omdat je er voor moet betalen...
ik betaal niet voor het spel en dat zal ik ook niet gaan doen, maar ik vind het een goede/faire deal zoals ik het hier lees....
Bovenstaande quote uit het ontwikkelaarsdagboek geldt ook voor de testserver. De testserver is er voor om een functie te testen en om feedback te verzamelen. Het kan dus zijn dat de uiteindelijke uitvoering afwijkt van wat nu op de testserver te vinden is. Ik wil jullie dan ook vragen om geen conclusies te trekken totdat er een uiteindelijke versie is.Citaat:
Houd er rekening mee dat dit ontwikkelaarsdagboek verwijst naar de huidige status van de functie en dat de definitieve versie kan afwijken van dit ontwikkelaarsdagboek.
BB_Skelril
dat is allemaal goed en wel ,zouden eens niet beter nieuwe vergunningen krijgen als we gebouwen willen bij zetten op ons eiland ;-)
met bonenplantjes kun je ook vergunningen kopen in de shop, dat kost je zelfs geen edelsteentjes ;)
of je koopt een "prachtig huis" voor bonen en vervangt een aantal adellijke huisjes...
nou dat zou leuk zijn hoor, maar leuker is als je een haven kunt bouwen en boten dat is wat pas vet cool hibbie jibbie is.
Die haven zie ik wel zitten, want dan kunnen ze als beloning voor het bouwen daarvan gelijk de reistijd van de manschappen halveren :o)
Overigens ben ik nog steeds van mening dat die reistijd al zou moeten verminderen wanneer je premium gebruikt.
Hetzelfde moet dan gelden voor wachttijden in het spel.
over premium gesproken... ik blijf het waardeloos vinden dat boosts bij anderen 10% langer duren... de boosts bij de persoon met premium zouden 10% langer moeten duren en niet andersom!!!
Is toch geweldig geregeld zo?
Jij betaalt om anderen 'gelukkig' te maken :p
Waarom niet gewoon voor beide dan? :D
leuk bedacht, maar waar blijft die PvP, of nieuws over PvP?
ben al aan een andere browsergame begonnen omdat er niet echt een uitdaging meer is met TSO nu :(
hoezo??? houden ze jou niet up to date??? ze hadden toch al gemeld dat ze de geplande termijn van januari 2013 niet zouden halen om PvP te implementeren... meer nieuws is er nog niet, dus als je dat al wist dan heb je het laatste nieuws al gehoord :)
en nou stil zijn, anders kunnen we dit onderwerp niet doodzwijgen!
:)