vorig jaar begon het 2 weken voor halloween, dat zou dit jaar rond de 16e zijn.
Afdrukvoorbeeld
vorig jaar begon het 2 weken voor halloween, dat zou dit jaar rond de 16e zijn.
Halloween- event zou 9/10 starten maar is een week verplaatst: (op uk-server is onderhoud in de nacht van woensdag op donderdag)
Van het uk-forum
http://forum.thesettlersonline.com/t...-amp-Halloween
niet relevant op dit topic, maar er is geen andere plek om te reageren... maar een erg vage vermelding...Citaat:
Veranderingen die niet in de verandering log staan:
Winkel veranderingen
Militaire week keert terug
mensen die al langer spelen weten (waarschijnlijk) wel om welke winkelveranderingen het gaat en wat die militaire week inhoud...
maar (relatief) nieuwe spelers zullen moeten zoeken... er wordt aangegeven dat ze niet in het "verandering log" staan, okay, prima, maar misschien was een vermelding waar ze WEL staan op zijn plaats geweest...
persoonlijk wil ik ook graag (precies) weten waar ik aan toe ben en zou ik het dus ook appreciëren als ik ondanks de aankondiging wist waar ik de informatie WEL kon vinden...
Volgens mij kan ik me van vorig jaar herinneren dat er toen wél pompoenen te vinden waren via de ontdekkingsreizigers... Maar pin me er niet op vast...
Je kon met vorig event idd pompoenen vinden via de ontdekkingsreiziger, of het nu zo ook is geen idee :)
Wanneer begint het eigenlijk en tot wanneer? Kan dat nog nergens vinden.
Dus jij ziet al allemaal pompoenen groeien Skelril? :D
Wil ik wel eens weten waar jij ergens zit in Nederland.
heb het al eerder gepost in dit topic, maar ik ben de beroerdste niet:
The Halloween 2013 event will start after the maintenance on 17th of October 2013.
As usual, there will be two deactivation phases for the Halloween 2013 event:
7th of November 2013 (first phase)
No new Halloween quests will be able to be started and the Golem on your home island will no longer re-appear after being defeated. Collectible pumpkins will also disappear.
All other event-related content will still be available: the Halloween shop category, graphics, music etc.
14th of November 2013 (second phase)
The whole event will be deactivated: all running Halloween quests will be canceled, the Halloween shop category will be deactivated,
all Golems will disappear from home islands, graphics will be restored to default ones etc.
ps: op de nl server dus telkens 1 dag eerder omdat het onderhoud hier ook een dag eerder is.
Inmiddels ook info op de nl server
http://forum.thesettlersonline.nl/th...een-informatie
wanneer krijgen we te horen wat de beloning voor het verslaan van de golem is?
hoe lang duurt het, nadat je de 1e golem verslagen hebt, voordat de 2e golem verschijnt?
Ben bang dat tweede golem er pas is als eerste 100% gedaan is pfffffff triest langzaam met de spelers op TSO NL. ben ik bang voor!(zijn niet van die vlotte spelers)
Je kunt hem ook slopen bij vrienden.Door de grondstoffen erop te gooien
Ja, maar dan moeten ze wel al live geweest zijn, anders staat hij er nog niet.
Waar blijft onze halloween happy hour/day?
klopt het dat je ook pompoenen kan krijgen bij het spelen van avonturen? :)
Waarom is het zo moeilijk om een FAQ te maken Skelril?
Ook dit geeft weer aan dat niet echt veel doet voor de NL server.
dus voor iedereen met vragen hier is de FAQ.
Dear Settlers,
We've received many questions already regarding the Halloween event and the Golem task. We'd like to deliver the answers to the most urgent questions with this update.
How often does the Golem respawn?
After the Golem is killed, the next one will show up on the home island after two days. Please note that while the tutorial quest related to the Golem is not finished, the Golem re-spawns faster.
How do the collectible pumpkin items work?
When the collectible items are being spawned on your home island, there is a chance that some of them will be replaced with collectible pumpkins. There is no guarantee that every collectible items spawn will consist of collectible pumpkins.
We will provide more information in this post when needed.
Happy settling!
BB_Alpaca
Oja en nog wat zeker weer een marketing probleem? dat we weer geen Happy day hebben? of happy hour of wat ook.
en de cadeautjes die de duitse server heeft is zeker ook niet voor ons.
Schaam je Skelril, om zo met de NL community om te gaan.
Hey BB, mooie actie, alleen kost een magere hein teveel. als ik met edelstenen pompoenen koop kom ik ruwweg uit boven de 1800 edels om die 1550 pompoenen te kopen. Een geharde kost 1250 edels.....
Wat is er eigenlijk gaande bij de Duitse server:
# Er is weer een uitnodiging voor de testserver vandaag + beloning. (Zie ik hier niet)
# Happy hour. (Zie ik hier niet)
# Een flinke reward
http://static.cdn.ubi.com/0034/archi...ensation_c.jpg
Wat de kadootjes betreft heb ik begrepen dat de duitse server er vrijdagmiddag en de gehele avond eruit lag. Maar ronduit belachelijk dat wederom de duitse server een happyhour hebben en wij niet. Er wordt gewoon met 2 maten gemeten. Het is niets anders dan vals spelen wat BB doet.
hoe worden de % van een server missie berekend?
alleen op actieve spelers of ook de inactieve spelers?
Cheers!
Leuk dit hallooween thema !!!
Tot wanneer kunnen de pompoenen worden ingewisseld? Wil sparen voor magere hein want die komt mij wel van pas :)
Eerste serie voorwerpen van vandaag (16-10) zaten geen pompoenen bij, 2e serie 4 keer (met een totaal van 10 pompoenen), dus het is random, maar het gebeurt ;)
Buiten dat, mensen die dit spel (al langer) spelen en NOG STEEDS zo ongeduldig zijn, die begrijp ik niet. Dan heb je het dus nog steeds niet door :p
Bij welke avonturen kan je pompoenen verdienen?
Ik heb tot nu toe alleen over de moeilijke avonturen gehoord. Kan me niet voorstellen dat je bij de simpele avonturen geen pompoenen kan verdienen. Dat zou voor de lagere levelspelers wel heel erg zout zijn.
De 'beloningen' die de Duitse servers hebben ontvangen zijn voor het feit dat de servers voor langere tijd offline waren. Het gaat dus ook niet om een beloning, maar om een compensatie. Verder heeft ook de Nederlandse wereld een uitnodiging voor de testserver ontvangen, en zal ook de Nederlandse wereld gewoon de beloningen hiervoor krijgen.
BB_Skelril
Ik heb trouwens nog een vraagje:
Bij de handelaar kun je de zonnevlam kopen, voor sneeuw en de nacht weg te halen.
Maar wanneer wordt mijn eiland bedekt door de nacht? Heb dat nog niet gezien namelijk.
poegel daar ik weet kan je bij premium voor bonen duisternis kopen. Ik weet niet of je dit bedoelt