Is er al een oplossing voor het niet op de server kunnen komen? Ik krijg de melding dat de aangevraagde zone niet opgestart kan worden:-(
Afdrukvoorbeeld
Is er al een oplossing voor het niet op de server kunnen komen? Ik krijg de melding dat de aangevraagde zone niet opgestart kan worden:-(
Snap niet helemaal wat een kerstfeest doet. Geldt die 6x produktie voor alle gebouwen ineens? Burgemeestershuis maakt zelf namelijk helemaal niks.
burgemeestershuis produceert settlers
Namens mijn settler bevolking, hartelijk dank voor de Sinterklaas presentjes in mijn mailbox :)
Leuke verrassing !
Ontzettend leuk Skelril, dat jullie ons verrast hebben met kadootjes, die ik in dank aanvaard:)) Laat het Kerstfeest beginnen^^
Ik wens iedereen heel veel speelplezier en heel veel vrede.
Een dankbare YgraYne.
toch wel leuk dat de sint ook langs gekomen is. sint waren leuke kadootjes
Kado's zijn altijd leuk om te geven maar zeker zo leuk om te krijgen.
Het was dan ook een zeer fijne verrassing toen ik zag dat de Sint via BB mij en alle anderen een grote zak met lekkers meegaf met diverse attributen.
Sint had waarschijnlijk ook gezien dat mijn land was volgebouwd met waterputten !
want er zat zomaar een watermolen bij.
Via deze weg wil ik dan ook Sint Bedanken voor al het lekkers en de goeie zorgen, die toch regelmatig nodig zijn in de onlineversie van settlers.
Een fanatieke settler speler
Is verdrietig omdat hij niet mee kan doen, na twee weken kom je nog steeds niet voorbij de eerste missie "de perfecte houtproductie" dit door een bug in het spel... voor mij dus geen settler kerst....
Kan je alleen maar aan cadeaus komen door missies te voltooien? Of ook nog op een andere manier? (Op het uitgeven van edelstenen na)
Tot wanneer duurt dit event eigenlijk? Of kijk ik daar nou over heen... :P
Je kunt cadeaus ook vinden met je ontdekkingsreiziger.
Kerst event duurt als het goed is tot 09-01-2013.
Hoeveel kado's moet een ontdekkings reiziger mee terug nemen. Die van mij komen net terug na 2 dagen zoeken, en ze hebben allen 1 kado. betekend dit dat je ze bij de kortere zoektochten niet altijd krijgt? of zouden het er wel meer moeten zijn?
Dacht dat het vorig jaar zo was verdeeld dat het niet uitmaakte of je 8x 6 uur ging zoeken of 1 keer 2 dagen het aantal kado's was toen gelijk.
Zou handig zijn om te weten anders ga ik ze maar iedere 6 or 12 uur wegsturen ipv 2 dagen.
De kerst is bijna hier, wanneer ga ik mijn kerstavontuur eens een keer krijgen?
Je kerstavontuur krijg je via een dagelijkse kerstmissie. Het avontuur verschijnt schijnbaar vrij random. Ik heb het avontuur ondertussen al 2x gehad. Voor de rest maakt het niet uit als je niet extra EP wilt hebben. De meeste dagelijkse kerstmissies kosten minder grondstoffen om te voltooien dan het avontuur. Alleen is de beloning bij het avontuur ook slechts 10 pakjes.
Heel leuk gedaan die eventen! Op deze manier gaat het spel ook niet snel vervelen. En ik kijk ook vol verwachting naar wat er nog gaat komen, ben heel benieuwd naar de talent punten en de pvp. Voor de rest niet zo zeuren mensen als er iets is wordt het behoorlijk vlot verholpen en vergeet niet het is een Beta!
Wat betekent `verwijderingsfase`?
-eerste verwijder fase krijg je t avontuur niet meer en kan m geloof ik ook niet meer spelen (niet spelen weet ik niet 100% zeker), de dagelijkse kerstmissies voro kado's stoppen, maar de winkel blijft het kerstgedeelte nog hebben.
-tweede verwijder fase dan kan je ook niets meer in de shop halen met je kado's.
Feedback: als het Handelshuis wordt geopend, dan moet je vaak de REFRESH knop aanklikken. Lijkt mij volstrekt overbodig: laat het openen van het HH meteen REFRESH zijn...?
ik vind dit een hele goede suggestie van je freehansje! Zou zeggen van plaats m daar en ik teken gelijk! ;)
door omstandigheden een tijdje niet gespeeld en nu ik weer speel de sneeuw gebruikt.Hoe kan ik nu nog aan een zonnevlam komen om de sneeuw te doen verdwijnen???
Alvast dank voor het antwoord
Je kunt geen zonnevlam meer kopen. Je zult dus moeten wachten totdat de sneeuw vanzelf verdwijnt.