optie 1) meer kunnen selecteren zoals op handel
optie 2) tot 200 (normale gen) of 250 (veteran gen)
optie 3) te trainen max. verdubbelen per barak level up
in elk geval is ongeveer ALLES (behalve per stuk training :P) beter dan de situatie nu!!
Afdrukvoorbeeld
optie 1) meer kunnen selecteren zoals op handel
optie 2) tot 200 (normale gen) of 250 (veteran gen)
optie 3) te trainen max. verdubbelen per barak level up
in elk geval is ongeveer ALLES (behalve per stuk training :P) beter dan de situatie nu!!
't makkelijkst is dat je bij elk soort van de troepen een aantal kan ingeven hoeveel je gemaakt wil hebben
Wat ik ook wel fijn zou vinden: zoals in Settlers a path to a kingdom, direct vanaf je barak de eenheden aan een generaal toewijzen.
Oh en mocht je generaal een avontuur aan 't doen zijn geef dan je nieuw gemaakte eenheden maar 15/30 min reistijd.
Voor zowel de Barrak als het Provianthuis mag van mij de maximum aantal (onder de schuif) worden verhoogt zodat ik geen lamme pols oploop bij groot-productie!
Nu met de nieuwe avonturen van 6k troepen verlies, zou het wel heeeeeel erg lekker zijn BB snel met een aanpassing komt. 25 troepen per x trainen klik je jezelf helemaal kapot. RSI klachten kan ik deponeren bij BB? :)
250 troepen per x zou lekker zijn op gewoon met invoer getal...... hoop ze dit echt op korte termijn gaan fixen
250 per keer.... maak daar maar meteen 1k per keer van.... scheelt een hoop geklik....
Maar dan moet er wel een bouwrij in je barak komen dat je ook diegene die gemaakt worden naar onder kan schuiven, en dan wel dat je ze per stuk krijgt want anders ben je 4 dagen aan het wachten voordat je een andere type eenheid kan maken of dat je de 1k rekruten beschikbaar zijn!
Ik ben voor het invoeren hoeveel je er wilt bouwen, ook zou het handig zijn dat dit geen batch is maar als er 1 klaar is ook direct beschikbaar is. op deze manier kun je ze vlot inzetten.
Dus invoer veld hoeveel en soldaat klaar direct beschikbaar. (wat mij betreft mogen ze dit met meer artikelen doen mandjes enz).
is al vaak geopperd,,,, hoop dat er een keer geluisterd word, zou super fijn zijn.
ook de avonturen stacken in ster / handel zou fijn zijn :)
dat zou op zich wel handig zijn, maar aan de andere kant moet je als dit niet het geval is dus gewoon goed plannen... op die manier voeg je nog een beetje strategie toe aan een strategie spel waar de strategische beslissingen allemaal kapot worden gemaakt... (avonturen zijn statisch, mensen doen blindelings wat er in guides staat, bouwstrategie bestaat niet meer want doormiddel van missies wordt je een strategie opgedrongen, dus de strategie is ver te zoeken in dit strategie spel... op deze manier breng je nog een beetje strategie terug)
De barak op dit moment is prima, behalve de beperking van 25 eenheden per keer. Als je het goed doet kun je gewoon produceren en hoef je de bouwrij niet aan te passen. En als je er echt graag iets wil veranderen dan kun je altijd alles wegklikken en het opnieuw invoeren. Dat is dan een consequentie van je onkunde in het plannen.
De max mag wat mij betreft gewoon zonder limiet zijn, mits je voldoende grondstoffen hebt. Het maakt mij namelijk niet uit of ik gedurende de nacht 5 x 100 rekruten maak of 1 x 500.
Iets wat gemaakt wordt kun je niet wegklikken zonder edelstenen te betalen, dus als je 1k rekruut maakt in 1 keer dan moet je 4 dagen wachten voordat je een andere eenheid type kan maken die je harder nodig hebt voor de 1 á 8 ander avonturen die je kunt doen in die 4 dagen.
Je kunt niet plannen voor avontuur van een vriend/in waar je bij meegaat.
BB,
Vraag gerust aan een willekeurige speler die het spel al wat langer speelt hoe graag deze persoon 1000 (LET OP DUIZEND) recruiten of boogschutters per keer zou willen maken, het is zo ongelofelijk frustrerend om dit aantal units te maken. Denk aan een knop die jullie kunnen inbouwen die het aantal wat je wilt maken kan vermenigvuldigen per 10 of per 100. Als jullie alleen al de 10x radio button toe willen voegen en wij per 250 units kunnen maken zou dat al welkom zijn. Het principe zoals jullie ook met de vlees en vis afzettingen gemaakt hebben is wellicht ook een optie dmv een gebouw of toevoeging aan de barraken :)
Ik hoop dat jullie de spelers serieus nemen en dit stukje op het forum en dit asap implementeren!
Mvg,
Z :cool:
het is al vele malen gevraagt e.d en ja ik zie dit ook heel GRAAG!!
maar verwacht maar niet dat dit op korte termijn komt.
Nu onderhoud toch bezig is kunnen ze de optie gelijk wel meenemen ;-)
met visvoer en muskus hertengeur is dit toch ook een soort van gedaan met dat nieuwe proviandhuis... tis dus mogelijk...
Gezien het feit dat dit al meerdere malen aangedragen is snap ik niet waarom dit nog niet op de een of andere manier effectief is.
Helemaal mee eens, dit moet gewoon veranderen. Dan zou het stermenu ook aangepast kunnen worden zodat je niet 100 x 25 irma's e.d. hebt staan maar gewoon 1 item met het aantal erin/onder. Op die manier is het allemaal iets overzichtelijker.
Er is een max aantal posities in het stermenu, als je dan zaken in elkaar gaat schuiven komt dat in het gedrang.
Verder op zich wel eens met de vraag naar grotere schuif voor troepenproductie.
goed nieuws:
misschien dat ze met deze update die nieuwe ontwikkelings mogelijkheden biedt 25 wel in 1000 kunnen veranderen :PCitaat:
Vanaf maandag zal het spel de laatste versie van Flash nodig hebben. Mocht je Flash niet zijn bijgewerkt dan zal het spel je vragen om dit alsnog te doen. De nieuwe versie van Flash komt met betere beveiliging en nieuwe mogelijkheden voor ontwikkelingen.
Grotere schuiven in barak en handel zouden super zijn.
Evenals het aanpassen van de volgordes van je productie zoals je met de bouwrij kan doen... Please BB, maak ons leven een beetje aangenamer :D
wegens overbelasting vd server zojuist er uitgegooid, maar kon gelijk weer opnieuw inloggen.
mss dat ze met de schuif bezig zijn :) jaaaaaaa ajb ajb ajb
zullen ze zelf wel eens voor een klm troepen maken?
Tymy,
Zoals ik voorheen ook al heb aangegeven hebben we jullie feedback hierover doorgegeven aan de ontwikkelaars en er wordt momenteel aan gewerkt.
BB_Skelril
als in de barak een tool wordt toegevoegd: aantal x
dan is het eindeloze geklik voor het recruteren een stuk gemakkelijker,
minder rsi-vinger en minder nieuwe muis nodig, vanwege de klikslijtage ....
Jij hebt duidelijk nog nooit een shooter gespeeld ^^
Neemt niet weg dat t op momenten wel makkelijk kan zijn ;)
Je kan er een progje op loslaten dat muisbewegingen en kliks 'record' en daarna afspelen.
Google het maar eens.
lol
Deze suggestie is al vaker aangegeven. Probeer onderwerpen bij elkaar te houden.
Als je reageert onder deze topic dan komt deze weer automatisch naar boven.
Meer recruten maken
en niet alleen hier lentox, maar ook op de andere fora.
de duiste, de engelse ect ect.
en hier word niks aan gedaan terwijl dit erg vaak word gevraagt
vreemd hoor. In het handelshuis kan het wel, afhankelijk van de grootte van je pakhuis en hoeveel je al hebt. Lijkt me niet zo heel moeilijk om dit te kopieren. Code-reuse wordt dat door professionele programmeurs genoemd...
Hier een link waar dit principe wordt uitgelegd. http://hoskinator.blogspot.nl/2006/0...able-code.html
kan zelfs per 12.500 :p
Ik stem ook voor. tis erg irritant en eentonig na een kleermakertje 3000r aan te maken dat zijn 60 handelingen .
ik ben er ook voor om de hogere levels hier in tegemoet te komen een selectie vakje bv met 100 250 500 1000. Ik stem voor.
het verhogen van 25 naar 100 lijkt me niet overbodig
daarbij kan ook nog een extra optie van zoveel maal toegevoegd worden, dan kun je zo bijv. 25 x 100 rekruten aanmaken met paar klikken
chrisje 60x25 is 1500, maar goed, per 25 mannetjes moet je zowiezo 3 of 4 keer klikken om ze in de barak te krijgen dus dat is 360 handelingen in het gunstigste geval voor die 3000.
Mijn manier om RSI in te dammen is zodra er zooi dooien is al meteen 625 pop toe te voegen en die in 2 of 3 keer kliksessie de barak in te fietsen.
Dan verdeel ik die 360 handelingen dus in 12 x 30 keer klikken, dat houdt het nog beetje gezellig voor mijn pols :P
Maar ja na al die jaren bezwaren van alle servers vind ik het opvallend dat er niet eens getest wordt met een update van het barakgebouw en alle mogelijkheden daarin.
Elke week gaat de server enkele uren op zwart, als er nu teveel technische limieten aan de barak en de 25 mannekes maken zijn, is het dan niet tijd om op de achtergrond een nieuwe barakcode te schrijven en gedurende 2 onderhouden (1e onderhoud om een harde limiet op barakproductie te zetten qua tijd, zodat alle barakken op de server zonder productie zijn vanaf bv start van het onderhoud 2 weken erna minus half uur.) alle barakken te verwijderen en te vervangen door nieuwe barakken?
nieuw gebouw,
verbeterde barak.
kan stapels recruutjes ect maken.