Linksonderin het scherm, in het chatblok, zie ook een tab met "Handelen".
Afdrukvoorbeeld
Linksonderin het scherm, in het chatblok, zie ook een tab met "Handelen".
Hoe kan ik handelen met andere spelers
Als je lvl 17 bent kun je een exportkantoor bouwen
Dan krijg je een handels tab in de chat.
Je kunt ook direct handelen met vrienden en gilde leden. klik op hun naam of avatar en de rest wijst zichzelf.
het is ook een dagelijkse missie, ik heb hem nu ook en hij heet "oogsttijd" hier moet ik 200 tarwe ruilen met iemand.
Heb een exportkasntoor en zelfs al met iemand gehandeld waarin ik 200 tarwe geruild heb tegen iets anders.
desondanks is mijn missie nog niet voltooid! :(
Iemand suggesties?? msschien via schenken aan een vriend ofzo??
Als je effe zoekt op het forum had je deze link gevonden.
hoe versla ik een bandietenkamp in een andere sector
dat is een opdracht
grtz
Lees deze link eens.
Hoe kan je gebouwen verplaatsen?
Lees dit topic.
op dit moment is er geen vaste waarde voor matrialen komt omdat de server nog nieuw is ,
hoe lang duurt het voordat je verloren leger weer als settles terug te vinden zijn ?
Inderdaad, wat een "gek" er maar voor wil geven denk ik. In sommige gevallen zullen hardhoutenplanken meer waarde voor je kunnen hebben dan Munten. Of Kolen belangrijker dan bronzen zwaarden omdat je verlegen zit om ijzer.
Als je verloren heb krijg je enkel je generaal gewond terug en die doet er 4 uur over om te herstellen.
Je settler leger is dood, die vindt je niet terug.
Je krijgt elke 15 minuten 1 nieuwe settler als je bevolkingslimiet hoog genoeg is.
Details over settlers kun je vinden aan de bovenkant van je scherm, als je je muispijl op het settlerhoofd houd zie de details.
in 't Engels ===> https://docs.google.com/spreadsheet/...GZjE3ZkE#gid=3
Die is gebaseerd op de handel in de newfoundland server, waar de vraag en het aanbod heel anders is dan hier:confused:
Hoe komt het dat er werkloze settlers zijn?
Werkloze settlers zijn settlers die niet in een productie gebouw zitten of in het leger zitten.
Je moet het meer zien als beschikbare settlers.
Ik stuur mijn geoloog uit op zoek naar marmer, maar hij geeft aan dat ik mijn maximum aan marmermijnen heb bereikt.
Ik ben lvl 17 en heb maar 1 marmermijn.
Waar vind ik informatie over de hoeveelheid mijnen die mogelijk is?
Hier heb je een link.
hallo,
Ik heb een aantal huizen verwijderd, nu is mijn vraag hoe krijg ik weer mensen??
En ik had een missie met burenhulp maar het gebeurd niks
het gaat om productiviteitsverbetering.
Ook al vraag ik buren om te helpen en dit doe ik ook anders om maar niks wil
groeten mariska
Door woonhuizen of adelijke huizen te plaatsen, die bepalen hoeveel settlers er op het eiland kunnen.
Je krijgt elke 15 minuten 1 nieuwe settler als je bevolkingslimiet hoog genoeg is.
Details over settlers kun je vinden aan de bovenkant van je scherm, als je je muispijl op het settlerhoofd houd zie de details.
Zet effe de tekst van de missie en de beloning hier neer, zodat ik hem kan opzoeken en kan kijken wat je precies moet doen.
ik heb stenen in de steengroeve, hoe krijg ik die bij de steenhouwer?
in mijn steengroeve heb ik 680 stenen maar die moeten nog naar de steenhouwer, maar hoe?
De steenhouwer loopt er zelf naar toe.
ik heb een vraag.
kun je naar andere eilanden om mensen aan te vallen? (echte spelers overnemen?)
of kan je alleen maar op je eigen eiland klooien met bouwen en bandieten killen?
ik heb geen vrienden en nu?
?? ik wil alleen maar een antwoord op mijn vraag...
Op het moment is het nog niet mogelijk om andere spelers aan te vallen. Er wordt momenteel wel gewerkt aan de PvP (Player versus Player) functie.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomkok15
Meer hier over kan je lezen in het Ontwikkelaars Dagboek dat >>hier<< te vinden is.
- BB_Skelril
heb een paar keer kunnen spelen maar telkens ik nu wil starten krijg ik de foutmelding dat de opgevraagde zone niet kan weergegeven worden.
Wat is de juiste verhouding tussen steenmijn en steenhouwer.
IK heb nu 2x steenhouwer voor 1 steenmijn, maar weet niet of dit goed is
Er is volgens mij geen juiste verhouding tussen steenmijn en steenhouwer, aangezien de steenmijn geen gebouw is.
Het enige waar je naar zou kunnen kijken is als je bijvoorbeeld 8 uur offline bent, is dat je steenmijn niet eerder uitgeput raakt dan na ongeveer 8 uur.
Dat wordt dan 10x niveau 1 ( 2x niveau 5) steenhouwer per mijn.
Upgraden.
Ik kan niks upgraden, weet iemand hoe dit moet?
Je hebt 'marmer' nodig om te upgraden....je kan marmer krijgen door het volgende te doen;
-Je ontdekkingsreiziger een 'schat' laten zoeken (duurt ongeveer 6 uur, kans is groot dat je wat krijgt)
-Wachten tot je lvl 17 bent, dan pas kan je 'marmer' maken
@aRPeaR
Thnx voor je antwoordt, 1 op 2 is toch een goede verhouding, 1 op 3 zou ook nog kunnen
thx.....moet ik nog een wachten hahahaha
@cire
Je kunt ook marmer en hardhouten planken maken in je proviandhuis.
hoe ontvang ik dat bonus paket
Hoe word je grens uitgebreid?
Bouw een pakhuis in de andere sector nadat alle bandieten dood zijn om hem te claimen, de grens palen blijven staan ze veranderen enkel van kleur.
Ik heb bij wereldwijd (gilde nog niet geprobeerd) hetzelfde probleem als eerder vermeld op pagina 1: chatten lukt niet. zowel bij gebruik van Firefox als bij Explorer. Maar eerlijk gezegd zie ik ook gen duidelijke lege regel in het venster, ik klik dus maar onder de tekstregels. Met ik ergens anders klikken?