Oorspronkelijk geplaatst door
Crusader1981
De missie Schoon schip maken is mislukt?? ik was er mee bezig gisteravond en ging slapen en vanochtend met inloggen en verder gaan gaf ie aan dat het mislukt is, paar minuten daarna start de missie weer opnieuw op maar ongeacht hoeveel o.a. Verzamel of produceer 10 eenheden Zeil van Voorbode je maakt (en er staan er inmiddels veel in mijn stermenu waar ik niks mee kan want ik krijg steeds de melding dat mijn pakhuis vol is en dat ik die moet upgraden...heb ruim 2 miljoen ruimte in pakhuis...) Enig idee hoe dit verder moet?? Want het begint wel te irriteren dat dit nieuwe Sterren gedoe blijkbaar wat kuren nog heeft.
Schip is inmiddels niveau 4.
The Clean Ship mission failed?? I was working on it last night and went to sleep and this morning when I logged in and continued it indicated that it failed, a few minutes later the mission restarts but no matter how many o.a. Collect or produce 10 units of Sail van Voorbode you make (and there are now many in my star menu that I can't do anything with because I keep getting the message that my warehouse is full and that I have to upgrade it... I have over 2 million space in the warehouse...) Any idea how to proceed? Because it's starting to irritate that this new Star thing apparently still has some kinks.
Ship is now level 4