-
Goed het is nu zondag ochtend, probeer in te loggen, krijg weer de melding dat de server is afgesloten voor onderhoud.
Denk bij mezelf, zal wel aan mijn computer liggen ..... nog een keer proberen, maar nee hoor. Server is gesloten, probeer het later nog een keer!!
Sorry maar wat een *@^@%@ zooi!
-
de server was voor de meesten anders goed te bereiken, maar er klaagden er ook over in onze gildechat. je was dus niet de enige, mocht dat een troost zijn....
-
Als men in gildechat kan klagen, is men dus online ;)
-
Het is gewoon belachelijk dat de updates, onderhoud/of welke naam BB er ook maar aan hangt, nu ineens overdag plaats vinden. Overdag spelen mensen, 's nachts over het algemeen niet. Doe alstublieft gewoon weer alles naar het oude. Ik vind het slechter en slechter worden bij BB. En als betalend speler mag ik toch wel enige service en een goed draaiend spel voor terug verwachten.
-
Update/onderhoud wordt op (bijna) elke server, over de 'hele' wereld, gelijktijdig gedaan.
Het is dan helaas niet overal 'dag' :)
Enige optie is verhuizen naar een andere tijdzone.
-
Mij lijkt de enige optie dat BB het onderhoud per server/groep servers in de nachtelijke uren doet, afhankelijk van de tijdzone.
-
weer zonder mededeling, in het nieuws, een onderhoud , naja zeg
-
Communiceren kun je leren.. waarom werd de server weer afgesloten voor ongepland en niet gecommuniceerd onderhoud?
-
Gaat lekker zo, en tegen de tijd dat duidelijk is dat we weer kunnen ben ik totaal het overzicht kwijt van waar ik mee bezig was -_-
-
Ik was net koffie aan het zetten *check* (geheugensteuntje geplaatst)