Oorspronkelijk geplaatst door
GEXTE
ik ben het hier niet mee eens...
hoezo is de handel onbetaalbaar???
toen de server nog maar net bestond betaalde je gewoon 400 muntjes voor 100 paarden, 200 muntjes voor 100 marmer, etc...
als je nu gaat kijken dan heb je voor 400 muntjes 10k paarden, dat is wel ff een verschil...
alle prijzen/grondstoffen zijn (veel) goedkoper geworden!
buiten dat blijft het principe hetzelfde, waar je vroeger 200 marmer verkocht wat 400 muntjes opleverde kon je die 100 paarden kopen...
nu is dat nog steeds hetzelfde, alleen in een iets (gunstigere) verhouding... als je nu 20k marmer verkoopt dan kun je nog steeds eenvoudig 10k paarden terug kopen... en dit alles voor minder muntjes dan vroeger!!! (je kunt het ook terug rekenen: dat is precies hetzelfde: als je nu 200 marmer verkoopt kun je van de opbrengst ook nog steeds gewoon 100 paarden kopen, zonder problemen)
de handel reguleert zichzelf, waar vroeger alles heel duur was leverde het ook meer op als je iets verkocht, nu krijg je minder voor wat je verkoopt, maar je kunt er wel meer voor terug kopen... het principe blijft hetzelfde...
het enigste nadeel is dat je nu veel meer grondstoffen moet verkopen om event items te kunnen kopen, maar misschien moet BB de handel in spulletjes als voetballen en zo gewoon onmogelijk maken, dat de ballen die je krijgt niet verhandelbaar zijn, dan is het voor iedereen (vrijwel) gelijk en krijg je iets meer als je actiever bent/premium hebt, maar dat is logisch...
verder vind ik het ook een klein beetje onnodig topic, want waarom zou je handel aanpassen om lagere lvl spelers te helpen???
daar zijn gildes voor en als je in een gilde zit waar je geen hulp krijgt, dan wordt het misschien tijd om aan een andere gilde te denken???
er zijn genoeg hulpvaardige gildes/mensen die een lager lvl graag helpen, dus ik denk dat het probleem in dit topic sowieso veel groter gemaakt wordt dan het daadwerkelijk is...