extra eilanden zou een mooie uitkomst zijn, al is het alleen al om vol te bouwen met alle zinloze gebouwen die in mijn ster staan waar geen plaats voor is op mijn eiland.
ps. beste opbouw van dit idee tot nu toe kneusje:)
Afdrukvoorbeeld
extra eilanden zou een mooie uitkomst zijn, al is het alleen al om vol te bouwen met alle zinloze gebouwen die in mijn ster staan waar geen plaats voor is op mijn eiland.
ps. beste opbouw van dit idee tot nu toe kneusje:)
iedee ziet er inderdaad goed uit. wat ook een iedee zou kunnen zijn is om een 2e nederlandse wereld te openen, gewoon weer bij het begin beginnen en de levenslessen van je huidige eiland verbeteren op een nieuwe speelwereld.
top idee !!!
denk dat ze toch snel iets moeten gaan doen voor het ruimte gebrek wat de meeste hebben.
Dan brengen ze epische houtopslag uit die giga groot is maar geen ruimte op het eiland erbij.
Daarnaast zou endgame voor de lvl 50tigers wel leuk zijn. Er zijn er al een hoop gestopt. hoop dat het geen leegloop word.
zou het een idee zijn dat de lvl50 spelers bandieten van hun eiland moeten wegspelen maar dat ze weer terug komen zodat ze elke keer weer een sectr op hun eiland moeten heroveren dat houd de spanning er denk ik ook in en kunnen de spelers met lagere lvl gewoon doorspelen zoals ze nu doen
ik snap de lv 50ers de hele uitdaging is weg omdat ze alles al hebben of makkelijk kunnen krijgen,
maar wat zou het zijn als bij ieder lv 50 account een eiland erbij ( een oorlogseiland waar bandieten en andere oorlogseenheden terugvechten en landjes veroveren van jouw en die moet je dan verslaan).
dit zorgt voor meer uitdaging om ze te verslaan en de handel groeit dan ook weer omdat de lv 50ers veel grondstoffen nodig hebben om het gevecht te doen, en te winnen, en dan hebben de lv 50 ers uitdaging en kunnen de low levels gewoon doorgaan. tot ze ook lv 50 zijn.