Mijn eiland heeft ook niet stilgestaan maar de compensatie maakt alles ruimschoots goed.
Afdrukvoorbeeld
Mijn eiland heeft ook niet stilgestaan maar de compensatie maakt alles ruimschoots goed.
waarom zouden ze dat doen? je hebt al compensatie gekregen toch?
Mijn eiland heeft ook niet stilgestaan, te zien aan de ijskoude ijzermijn die weg is.
Compensatie is prima.
mijn eiland heeft niet stilgestaan.
2 goudmijnen leeg ect.
1 buf is niet doorgelopen, en dat is de stinkert op me barak. had ik toch nog fftjes profijt van en barak was ondertussen ook leeg.
slapende generaals waren ook weer wakker.
het enige wat ik niet leuk vind is dat me premium tijd wel is doorgelopen tijdens het onderhoud. en moest planning aanpassen.
me KM is nu wel afgerond dankzij 2 gildeleden (top!)
de beloning is wel leuk. had liever 3x 1 dag premium gehad hoor. vind 3 dagen best wel lang. de choco konijn is eigenlijk waardeloos daar stik ik in ondertussen.
ik zou eigenlijk de verloren premium tijd terug zien. iedereen heeft die 3 dagen gekregen.
voor de rest heb je je best gedaan :)
enne nog bericht gehad van BB_ravel? :P
Mijn eiland heeft helaas ook niet stil gestaan, ook mijn premium en buffs zijn gewoon door gelopen, tarwe velden waren leeg, alleen heel raar mijn kopermijnen niet, leek of die wel stil gestaan hadden.
Maar de compensatie maakt het goed !
Dank jullie wel daar voor.
lekkere compensatie. Thx.
Die paar stenen en planken om mijnen op te bouwen nemen we er wel bij!
Als ik dan toch 1 verzoekje mag doen: steek bij de volgende attenties zo'n zwaktepuntdrankje of zo :)
Die zouden zéééér geapprecieerd worden!
Bij mij heeft ook alles doorgelopen, geen problemen mee daar is mijn eiland op gebouwd.
Volgens mij staat mijn eiland nooit stil tijdens het onderhoud. Ik sta vroeg op, dus ben meestal vlak na onderhoud op Settlers, zoals ook vanmorgen, de boel loopt gewoon lekker door.
Onze systeembeheerders hebben na het onderhoud van afgelopen nacht 12 uur extra toegevoegd aan de avonturen en premiumtijd.
BB_Skelril