Oorspronkelijk geplaatst door
kgortmak
Sneller betekent niet per definitie dat je minder keuzes moet maken. Als ik zo jou reacties in diverse onderwerpen lees, sluit het spel zoals het nu is helemaal aan bij jouw spelwijzen en of spel behoefte. Da's mooi, maar dat betekent niet dat het spel dus nu ook niets meer mag veranderen. Ik vind dat de belachelijk lange produktie tijd van de boeken in combinatie met een aantal missies het spel plezier bederft. Ik vind het nu eenmaal belangrijk die missies uit te voeren, want daardoor groei je verder in het spel. Jij vindt dat onbelangrijk. Prima. Ik heb mijn geologen wel opgetuigd, en heb daardoor het voordeel dat mijn koperproduktie wel goed loopt in samenhang met mijn inlogpatroon. Maar dat is het punt niet. Ik kan willekeurig welke werkplaats versnellen door hetzij een boost te produceren, dan wel een boost te kopen in de winkel. Die keuze heb ik niet voor de boekbinder. Ja er is iets schaars als de beenderlijm of wildwoudhars. Maar kan het nergens kopen of maken. En dat vind ik een gemis.
En als het er dan in zou komen, heb jij, omdat je zo gek bent op keuzes, de keuze :-) of je daar een bouwvergunning voor wil spenderen om het te maken, of dat je het niet doet. En misschien moet je wel andere keuzes maken hierdoor.