Ik heb zelfs geen kopermijnen :) Tactiek en handel is het grootste doel van het spel.
Probeer dus als je te weinig koper hebt, om dit in de kopen tegen iets wat je heel veel maakt. Bijvoorbeeld hardhout of kolen.
Afdrukvoorbeeld
Ik heb zelfs geen kopermijnen :) Tactiek en handel is het grootste doel van het spel.
Probeer dus als je te weinig koper hebt, om dit in de kopen tegen iets wat je heel veel maakt. Bijvoorbeeld hardhout of kolen.
een level 5 kopermijn is in 8 uur leeg
Ik ben het met roodstaart eens. Kopermijnen zijn goed zoals ze zijn. Ik wil dat er zelfs minder mijnen zijn voor bijvoorbeeld marmer ijzer etc. Prijs is bijna lager dan die van koper. Slaat nergens op!
Er moeten gewoon meer mijnen komen, zelfs goud heeft er 9, als ze nou goud wisselen met koper, dat zou perfect zijn.
Volledig eens met Poegel; het spel draait om *tactiek* & *logisch* nadenken..... meer van alles is alleen maar een teken van zwakte dat mensen hun economie niet op orde hebben!
Met het telraam wat BB beschikbaar heeft gesteld in 1 van de vorige upgrade kan zelfs m`n 7 jarige neefje een positieve productie hebben.... *i rest my case*
*EDIT* waarom zou je een level 5 kopermijn willen hebben? gebuffed levert je dat amper wat op aangezien je zoveel gereedschap nodig hebt om hem te uppen....
Goud wisselen met koper? Dat maakt het spelletje wel heel simpel... mijnen lekker laten voor wat ze zijn; niets mis mee!! *EDIT*
Er is niks mis met de kopermijnen. Er zijn hooguit teveel ijzererts en marmer afzettingen in het spel. ik hoop dat ze een paar vervangen voor graniet ofzo. Ik draai net als roodstaart 7x lvl 5 smelters en heb nergens last van. Als je 12x BZ smidse lvl 5 hebt draaien kan je je zwaarden toch al niet opmaken in je level 5 barak als je 24/7 huurt. Tenzij je verbeterde trainingsplannen gebruikt...
ik ben het er mee eens late zo als het nu is
Onuitputbare kopermijnen zijn te koop..
Kopermijnen is goed te doen. Heb je er last van? Open je schatkist en koop een kopermijn die nooit op raakt. Of zie wat roodstaart schrijft (buffen)
Slapend rijk worden willen we allemaal