Hoofdmissie: "het gevecht", submissie "ga het leger in" is niet unlocked
Missie: "de Militie" wel unlocked maar niet te voltooien doordat er geen kampjes meer op mijn eiland staan :-)
Afdrukvoorbeeld
Hoofdmissie: "het gevecht", submissie "ga het leger in" is niet unlocked
Missie: "de Militie" wel unlocked maar niet te voltooien doordat er geen kampjes meer op mijn eiland staan :-)
Bij mij hetzelfde. Tacticus kan ik nooit meer voltooien, omdat de bandieten op mijn hoofdeiland al lang verslagen zijn.
ook hier hetzelfde probleem met tacticus
Ook ik kan "De militie" niet voltooien omdat alle kampen al verslagen zijn. Wachten maar weer op de volgende update :)
Zelfde probleem hier met Tacticus. Is hier al een oplossing voor bedacht?
Als beginner heb ik:
- Eerste eenheden - verbeter je barak
- Bondgenoten - 1 of meer vrienden en
- een nieuwe baan - verkrijg 100 vissen of meer
voltooid, maar nada noppes de beloning ontvangen?
Ik zit ook nog altijd met die militie missie, kamp verslaan op men eiland terwijl er geen kampen meer over zijn.
was hier al een oplossing voor op komst? ik vind er precies niets van terug.
De missie ''Een verdachte vreemdeling (lev 23) wil niet openen. Ben inmiddels lev36 . Bovendien heeft een missie popup , die ik al lang gedaan heb nl''bezit een grote boog maker'' de onhebbelijkheid steeds op te duiken tot wel 2 maal per minuut. Dit is zeer irritand!!
Nu zijn alle updates wel gedaan, maar gezien de reakties niet goed. Bij mij is er niets veranderd.
Ik heb helaas nog geen informatie over een mogelijke oplossing voor deze problemen. Onze ontwikkelaars zijn op de hoogte en werken hard aan een oplossing. Zodra er meer informatie beschikbaar is zullen we dit melden.
- BB_Skelril
missie het gevecht )ga het leger in) is nog steeds niet opgelost. Dit duurt al maanden ..
wanneer wordt het opgelost. ben nu al in level 31 .