Ik heb hetzelfde probleem, met missies: 'meer sectoren' , 'stalen zwaarden', 'rekruten onderweg'. bij sommige was ik het level al voorbij toen ze er überhaupt bijkwamen.
Afdrukvoorbeeld
Ik heb hetzelfde probleem, met missies: 'meer sectoren' , 'stalen zwaarden', 'rekruten onderweg'. bij sommige was ik het level al voorbij toen ze er überhaupt bijkwamen.
Heb hetzelfde voor met het avontuur De Premiejagers. Ik kreeg hem als ik al in level 38 zat en om de missie te voltooien mag je maar tot level 37.
Dus avontuur voltooid maar missie blijft openstaan.
En wat nu ?????????????????????????????????????????????????? ????????????
We zijn op de hoogte van dit probleem. Ik heb op dit moment geen datum wanneer dit zal worden opgelost.
- BB_Skelril
Blij dat er gewerkt wordt aan een oplossing. Hopelijk gaan de plafonds er in de toekomst af. De minimale instaplevels moeten wel blijven. Dat moet een motivatie geven.
Hallo sfinkxs,
Dank je wel voor het contacteren met de settlers online support team.
Het probleem is bij ons team bekend en we zijn al bezig met de oplossing. Zodra het probleem is opgelost, vindt u meer informatie hierover op onze website of in het forum.
Onze excuses voor het ongemak.
Mocht je nog vragen of problemen hebben, neem dan gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groeten,
"The Settlers Online" Support Team
Hier hetzelfde probleem. Het irritante is nog wel dat hij gewoon blijft staan. Dus je rond ook niks af zonder er wat voor te krijgen. En de lijst met missies is al zo lang.
Het begint nu echt vervelend te worden. wanneer wordt hier iets aan gedaan?
20 Februari komt er een grote update.. wacht dat eens af ;)