-
ik denk dat ze de update geautomatiseerd laten uitvoeren dus wellicht moeten we wachten (als er iets mis is gegaan) tot ze aanwezig zijn en het opgelost kunnnen hebben. Maar zoals anderen zeiden het is een beta. Dus als het spel offline is door updates of events hoor je niet de klagen
-
Ahhhhhhhhhhh wat een mazzel te lezen dat het niet aan mijn verbinding ligt :-)
Ik zag wel het berichtje dat er een update was geweest en dat die tot 6 uur zou duren.
Keek op me klok en dacht, hmm, tis nu 2 uur later.......
Ik ben het eens met de mensen dat een bericht van update nog under construction netjes zou zijn (plaats anders geen eindtijd)
OF een enkel bericht in het forum, server niet bereikbaar, we zijn ervan op de hoogte en werken er met man en macht aan.
Dan wéét je tenminste dat het probleem bekend is bij de ontwikkelaars cq nerdsafdeling.
Nu kan de update wel klaar zijn maar een onvoorziene toepassing van het spel (ook wel bug genoemd) is in werking getreden.
De ICT ploeg is naar huis want de update is goed verlopen. Het spel kan zelfs wel een minuut (of langer) gewerkt hebben.
De 1e posting is immers om 6.24 geplaatst dat iemand niet in kon loggen. Weten wij veel ?
Een bericht geeft dus aan dat ze ervan op de hoogte zijn. Dit is niet voor het spelplezier van de spelers maar simpel van 'we zijn druk bezig om het op te lossen' en daar heb je dan geduld voor. Beta betekent niet je-mag-rude-met-de-spelers-omgaan-want-het-is-beta. Het betekent eerder dat er een hoop nog niet ontdekte toepassingen zijn die getest moeten worden cq gevonden voordat de officiele versie op de markt gaat.
-
Beste Settlers,
Tijdens het onderhoud worden de tijden aangegeven als 'ongeveer'. Dit betekend dat het ook langer kan duren als 6 uur, en dat daar rekening mee gehouden moet worden.
- BB_Skelril
-
Mja, maar ongeveer is geen twee uur he ??? Laten we wel realistisch blijven
-
realistisch blijven?? dat kunnen beter hun doen denk ik dan :P als het fout gaat zit je een hele dag zonder :S wat dan :P schiet je helemaal uit je vel.
heb wat meer geduld en respect voor het feit dat ze voor jou bezig zijn.