Ik wens een EHBO pakket omdat het dan niet opvalt dat mijn gen dood is :)
Afdrukvoorbeeld
Ik wens een EHBO pakket omdat het dan niet opvalt dat mijn gen dood is :)
Ik wens, ik wens een recept manuscript zodat mijn generaals beter hun best kunnen doen.
Dan moet je eens vertellen voor hoeveel edels dat te koop staat.
En waar :p
Ik wens, ik wens voor iedereen een snel herstel bij ziekte, dus graag een EHBO pakket om mijn gen's net zo snel te kunnen herstellen
ik wens 499 edelstenen.
Ik wens een EHBO-pakket, omdat mijn generaals weer strijdvaardig aan de slag kunnen !
Ik wens een EHBO pakket, omdat mijn Gen anders 2 uur gaat staken.
Ik wens, ik wens een EHBO - pakket omdat een dode generaal geen vijanden plet !
Ik wend een gildelidmaatschapcertificaat omdat ik hiermee mijn gilde kan uitbreiden
Ik wens, ik wens een guitige geoloog, omdat de andere geologen zwaar overwerkt zijn.
Ik wens, ik wens een verbeterde ijzeren pikhouweel omdat die van mn settlers bot worden
ik wens een medipack
Dear Settlers,
The winner of the 49th round of the Wishing Well contest is Ycul. Congratulations on your Enhanced Iron Pickaxe!
A new round of the Wishing Well contest begins today June 11th!
Round 50 - June 11th to June 24thExample:
- Only one request per person per round.
- The winner will be randomly chosen every two weeks.
- The item(s) you wish for must be available in the in-game shop to be purchased with gems (500http://i.imgur.com/8TGltoI.pngor less).
- The winner will be credited with the exact amount of gems the item costs in-game.
- You have to use this exact format: Ik wens... (item desired) omdat...(reason).
Ik wens Mystieke hoefijzers omdat ik houd van snelle paarden!
Good luck!
BB_Sious
Ik wens, ik wens recept manuscript zodat ik mijn generaals kan verbeteren met boeken.
ik wens, ik wens een EHBO pakket, zodat mijn generaal sneller hersteld als ik weer een domme fout bega.
Ik wens Mystieke hoefijzers, omdat ik dan door het avontuur kan racen :-)
Ik wens een edelstenen-put, omdat ik dan een vargus kan sparen :)
Ik wens, Ik wens het recept manuscript zodat ik mijn generaal kan voorzien van boeken.
Ik wens, ik wens een ehbo pakket omdat ik die niet meer heb
ik wens , ik wens een EHBO pakket, omdat ik het zielig vind dat mijn generaal met dit warme weer in hun tentje moeten liggen te zweten
Dear Settlers,
The winner of the 50th round of the Wishing Well contest is Lady-Elvira. Congratulations on your Mystical Horseshoes!
A new round of the Wishing Well contest begins on June 25th!
Round 51 - June 25th to July 8thExample:
- The item(s) you wish for must be available in the in-game shop to be purchased with gems (500http://i.imgur.com/8TGltoI.pngor less).
- The winner will be credited with the exact amount of gems the item costs in-game.
- You have to use this exact format: Ik wens... (item desired) omdat...(reason).
Good luck!
BB_Sious
Ik wens een ehbo-pakket omdat mijn generaal zich ziek voelt en aan het snotteren is.
Ik wens een EHBO pakket omdat mijn vorige wens nog niet is uitgekomen
Ik wens, ik wens een ehbo pakket omdat je er daar nooit genoeg van kunt hebben.
Ik wens, ik wens een ehbo pakket omdat ik al verdrietig genoeg ben dat de Nederlandse dames met voetbal hebben verloren en ik dit event niet nog meer teleurstelling aankan.
Dear Settlers,
The winner of the 51st round of the Wishing Well contest is LadyK. Congratulations on your Medipack!
A new round of the Wishing Well contest begins today July 9th!
Round 52 - June 9th to July 22ndExample:
Good luck!
BB_Sious
Heel erg bedankt! hier worden we vrolijk van :-)
ik wens dat elfenvuur in het proviandhuis kan maken omdat mijn pinky half werkt :-)
Ik wens 200 voetballen om mijn geologen te kunnen voorzien van een doorgewinterde teamleider die 2x zo snel zoekt en 2x zoveel vindt.
Ik wens een EHBO-pakket, omdat mijn generaals ook wel eens auwah doen.
Ik wens een EHBO-pakket, omdat mijn generaals weer strijdvaardig aan de slag kunnen !
ik wens een EHBO omdat mijn gens vaak te lijden hebben en er dan weer sneller tegen kunnen
Ik wens, ik wens geen ehbo pakket omdat ik het beter vind dat kleinere spelers geholpen worden en dus geen water naar de zee gedragen word.
Ik wens, ik wens een EHBO-pakket omdat mijn generaals wel eens gewond kunnen raken.
Ik wens, ik wens mystieke hoefijzers omdat mij paarden het zo warm hebben met lopen
Ik wens , ik wens een EHBO pakket omdat ondanks de verbeteringen die bergclan een hoop leger kost
Dear Settlers,
The winner of the 52nd round of the Wishing Well contest is Ycul. Congratulations on your Mystical Horseshoes!
A new round of the Wishing Well contest begins today July 23rd!
Round 53 - July 23rd to August 5thExample:
Good luck!
BB_Sious
Ik wens een Zak met alleszaadjes, omdat het kan.
Ik wens een guitige geoloog omdat mijn huidige geologen naar mijn mening veel te traag werken.