Ik wens een guitige geoloog omdat ik de andere geologen ook wel eens rust gun.
Afdrukvoorbeeld
Ik wens een guitige geoloog omdat ik de andere geologen ook wel eens rust gun.
Ik wens het recept: gegrilde steak, omdat mijn settlers de irma mandjes niet meer waarderen zoals vroeger :-(
Ik wens een EHBO-pakket; mijn Anselm is heel kwetsbaar maar onmisbaar voor 'kennis'
Ik wens een ehbo-pakket, omdat mijn generaals het soms gewoon hard nodig hebben
ik wens, ik wens een guitige geoloog, omdat ik wel van "guitig " houdt.
Ik wens 5 adellijke huizen omdat ik al mijn Settlers zou willen huisvesten.
Ik wens 5 adellijke huizen om uit te kunnen breiden.
Ik wens een gildelidmaatschapscertificaat, omdat mijn gilde teveel leden ontbeert.
Ik wens 5 adellijke huizen omdat ik een dak boven het hoofd wens van iedereen.
Ik wens 5 adellijke huizen om mijn eiland te kunnen bevolken.
Dear Settlers,
The winner of the 40th round of the Wishing Well contest is Juniper. Congratulations on your Medipack!
A new round of the Wishing Well contest begins today February 5th!
Round 41 - February 5th to February 18thExample:
- Only one request per person per round.
- The winner will be randomly chosen every two weeks.
- The item(s) you wish for must be available in the in-game shop to be purchased with gems (500http://i.imgur.com/8TGltoI.pngor less).
- The winner will be credited with the exact amount of gems the item costs in-game.
- You have to use this exact format: Ik wens... (item desired) omdat...(reason).
Ik wens een drijvend Huis omdat mijn settlers een vakantie met zeezicht willen!
Good luck!
BB_Sious
Ik wens een sloopploeg omdat ik heel graag nog 1 berg weg zou willen halen.
Ik wens, ik wens een EHBO-pakket, omdat mijn generaal weer snel naar huis kan.
Ik wens een paar gekleurde bomen, omdat settlers klagen over de monotone begroeiing op mijn eiland.
ik wens, Ik wens een EHBO-pakket, omdat mijn generaals het soms èrg hard nodig hebben!
Ik wens, ik wens alleszaadjes, omdat ik over 10 dagen jarig ben en dit wel een leuk cadeautje vind.
ik wens, ik wens alleszaadjes voor ErwinR55, omdat hij bijna jarig is en ik dat wel een leuk dootje vind ;)
Ik wens een ehbo-pakket voor mijn arme Anslem, die moet heel hard werken in kennis.
Ik wens, ik wens, dat ik kan inloggen. Verders niks nodig van BB. Regel het zelf verders wel.
Ik wens het recept: gegrilde steak, omdat mijn settlers de irma mandjes niet meer waarderen zoals vroeger :-(
Dear Settlers,
The winner of the 41st round of the Wishing Well contest is Dries48. Congratulations on your Medipack!
A new round of the Wishing Well contest begins today February 19th!
Round 42 - February 19th to March 4thExample:
- The item(s) you wish for must be available in the in-game shop to be purchased with gems (500http://i.imgur.com/8TGltoI.pngor less).
- The winner will be credited with the exact amount of gems the item costs in-game.
- You have to use this exact format: Ik wens... (item desired) omdat...(reason).
Good luck!
BB_Sious
Ik wens een onuitputtelijke goudemijn, omdat ik heel graag alle gebouwen op mijn eiland heb staan. Ik vind 25.000 edels voor dit gebouw ten opzichte van nut en noodzaak te duur!
Ik wens, ik wens een onuitputbare kopermijn, mijn settlers houden van grondstoffen delven!
Ik wens, ik wens een EHBO-pakket voor mijn arme Anselm om eindelijk een keer 'schat der kennis' zonder pauze te kunnen spelen.
ik wens een goed werkend liefdes event omdat ik me op een valentijn event had verheugd
Ik wens enkele pallets met slabedden, omdat mijn settlers gebrek aan voedsel hebben en honger lijden.
Ik wens, ik wens een ehbo pakket omdat ik medelijden met mn gens heb
Ik wens een EHBO pakket, omdat mijn gens nieuwe pleisters nodig hebben.
Ik wens 5 adellijke huizen omdat ik al mijn Settlers zou willen huisvesten.
Ik wens 5 adellijke huizen omdat ik een dak boven het hoofd wens van iedereen.
Ik wens 5 adellijke huizen om mijn eiland te kunnen bevolken.
Ik wens 5 adellijke huizen om uit te kunnen breiden.
ik wens een akte handelshuis omdat ik meer zou willen handelen
Dear Settlers,
The winner of the 42nd round of the Wishing Well contest is Ycul. Congratulations on your Medipack!
A new round of the Wishing Well contest begins today March 5th!
Round 43 - March 5th to March 18thExample:
Good luck!
BB_Sious
Ik wens een chocolade konijn omdat Pasen nog ver weg is..
Ik wens een EHBO-pakket, omdat ik mijn voorraad in de ambulance op peil moet houden.
Ik wens een guitige geoloog omdat mijn huidige geologen het zoeken naar nieuwe afzettingen niet kunnen bijbenen bij het steeds groter worden van mijn eiland
Ik wens een EHBO-pakket, omdat 2 uur herstellen erg lang wachten is.
Dear Settlers,
The winner of the 43rd round of the Wishing Well contest is ABSURDO. Congratulations on your Chocolate Rabbit!
A new round of the Wishing Well contest begins today March 19th!
Round 44 - March 19th to April 1stExample:
Good luck!
BB_Sious
Ik wens, ik wens een drijvend Huis, omdat ik graag meer settlers wil