Het is jammer van het avontuur premiejager.
Maar ik begrijp wel dat er in een beta versie weleens iets niet goed gaat.
Skelril, bedankt voor je inzet in je vrije tijd.
Afdrukvoorbeeld
Het is jammer van het avontuur premiejager.
Maar ik begrijp wel dat er in een beta versie weleens iets niet goed gaat.
Skelril, bedankt voor je inzet in je vrije tijd.
ik snap het.
ik vind het niet erg dat we geen avonturen kunnen doen, als alles weer werkt voor woensdag :P
dat is me vrije dag haha.
en dat alles netjes weer terug is natuurlijk.
zoals generaals troepen en de avonturen die tijdens deze periode afliepen.
is het nodig om een melding te maken van vastgelopen avonturen en missende generaals met troepen? Of komt dit 'automatisch' weer goed (dmv logfiles etc)?
idd, zeker niet als je er voor betaald, en het is weekend kan je eigenlijk niet zeggen... aangezien je ook 24/7 dingen kan kopen en dus ook in het weekend, maar goed aangezien skelril de community manager kan die er weinig aan doen, ligt bij degene die t probleem moeten fixen.... vind gewoon dat die voor zo een betaalde game wel over uren moeten maken...
The Settlers Online is een gratis spel. 5 dagen per week is er een ondersteuning team aanwezig tot 19:00 die kan helpen met zowel in-game problemen als problemen met inloggen etc. Helaas zijn sommige problemen niet direct op te lossen en kost het dus wat tijd. Hopelijk hebben we Maandag ochtend/middag meer informatie voor jullie beschikbaar.
Bedankt voor jullie support en geduld.
- BB_Skelril
BB_Skelril bedankt voor de info en jouw geduld met de soms erg onbeschofte reacties. Ik begrijp dat jij er ook niet veel aan kan doen en dat er techneuten aan het werk moeten om dit op te lossen. Maar de planning van de grote update was niet goed gekozen.
Hopelijk wordt het vandaag opgelost.
Ja, ik kan me voorstellen dat het lastig is om alles op te lossen maar ik ben wel nieuwsgierig of ik m'n generaals en troepen ooit nog terug krijg. M'n avontuur is gister verlopen, maar m'n generaals en troepen zijn nog nergens te vinden :(
Gisteren kon ik overdag de hele dag niet inloggen. Gisterenavond laat even wel.
En nu kan ik weer niet inloggen.
Krijg steeds de melding "Verbinding met de server verbroken", "Klik ok om je client te verversen" bij het inloggen. En wordt dan weer terug gestuurd naar de thesettlersonline.nl website. Ik kom dus helemaal niet eens in het spel.
Hopelijk vinden de technisi snel een oplossing... mn mijnen lopen weer leeg.. wel jammer...
succes met t verhelpen.
Ik kan helaas ook voor de 2de dag niet inloggen. Er komt te staan:
Serverzone is gecrasht : Er is een fout opgetreden in deze zone, probeer het nog eens na 20x proberen.
Hoop dat er aan gewerkt wordt, Good Luck!
mvg, Martijn
Wordt het niet eens tijd voor een update van de stand van zaken, bv of er alweer avonturen gestart kunnen worden?