Ik wens, ik wens, een EHBO pakket, omdat dan mijn generaal weer snel verder kan.
Afdrukvoorbeeld
Ik wens, ik wens, een EHBO pakket, omdat dan mijn generaal weer snel verder kan.
Ik wens een Vikingwoning die heb ik nog niet
Ik wens de noord-oost-zuid-west beeldjes van "vruuger" om dat ik de richting kwijt ben en iedereen op mijn eiland ook wat richtingsgevoel gun...
N
|
W --+-- O
|
Z
Ik wens een piratenhut (nee niet het huis maar de hut, een deco) want ik vind het oneerlijk dat hij wel verhandelbaar is maar niet te verkrijgen is terwijl hij dus wel op andere servers te krijgen is. Als hij te verhandelen is dan moet er toch minimaal 1 voorhanden zijn?
ik wens een drijvend huis omdat ik over een week jarig ben en ik zie zoveel van die huizen voorbij drijven dat ik er wel eens een wil vangen :D
ik wens een prachtig landhuis omdat mijn settlers dit verdienen door hun hard labeurwerk
Ik wens een EHBO kist omdat ik zo verdrietig word van dat wachten op gesneuvelde kampioenen!
Ik wens een kersenboom omdat mijn settlers dan als ze terugkomen van avontuur lekker onder de kersenboom kunnen bijkomen en kersen kunnen plukken ;-)
Ik wens een raving rabbit standbeeld omdat mijn settlers nu al naar het paasevent uitkijken.
Ik wens een drijvend huis omdat mijn settlers pas getrouwd zijn, kindjes gaan krijgen en een groter huis zoeken
Dear Settlers,
The winner of the 30th round of the Wishing Well contest is D-G-H. Congratulations on your Medipack, that's one general out of recovery and onto the battlefield!
A new round of the Wishing Well contest begins today, August 21st!
Round 31 - August 21st to September 3rdExample:
- Only one request per person per round.
- The winner will be randomly chosen every two weeks.
- The item(s) you wish for must be available in the in-game shop to be purchased with gems (500http://i.imgur.com/8TGltoI.pngor less).
- The winner will be credited with the exact amount of gems the item costs in-game.
- You have to use this exact format: Ik wens... (item desired) omdat...(reason).
Ik wens een drijvend Huis omdat mijn settlers een vakantie met zeezicht willen!
Good luck!
BB_Sious
Ik wens een drijvend huis omdat mijn settlers pas getrouwd zijn, kindjes gaan krijgen en een groter huis zoeken
Ik wens, ik wens een EHBO pakket zodat mijn generaal snel weer verder kan na een nederlaag.
ik wens iedereen vanalles toe, omdat ik af en toe heel aardig ben :p
Ik wens een drijvend huis omdat mijn settlers dan een godendrankje op hun terras aan het water kunnen drinken
ik wens 3 exemplaren van het avontuur `meer verborgen experimenten` omdat ik geen geluk heb met vervolgavonturen.
Ik wens een Raving Rabbid-standbeeld, omdat mijn konijnenkoor nog niet compleet is.
Ik wens een titaniumvloer omdat de vloer van onze huiskamer in het gildehuis zo slijt
Ik wens een EHBO-pakket, omdat mijn generaals dan minder lang hoeven boeten voor mijn foutjes
Dear Settlers,
The winner of the 31st round of the Wishing Well contest is Juniper. Congratulations on your Medipack. Your generals will surely appreciate this!
A new round of the Wishing Well contest begins today, September 4th!
Round 32 - September 4th to September 17thExample:
- The item(s) you wish for must be available in the in-game shop to be purchased with gems (500http://i.imgur.com/8TGltoI.pngor less).
- The winner will be credited with the exact amount of gems the item costs in-game.
- You have to use this exact format: Ik wens... (item desired) omdat...(reason).
Good luck!
BB_Sious
Ik wens een drijvend huis omdat mijn legers dan goed kunnen uitrusten alvorens ze nieuwe gebieden gaan ontdekken en veroveren.
ik wens een drijvend huis zodat ik alle vluchtelingen die uit die avo's komen ook een vredig huis kan bieden!
Ik wens, ik wens een titaniumvloer omdat mijn settlers anders door de vloer zakken!
Ik wens, ik wens een EHBO-pakket, omdat mijn generaal de strijd dan kan afronden.
Ik wens, ik wens een 'oude ruines' zodat mijn troepen zich beter kunnen verbergen voor de vijand.
Ik wens, ik wens een zak met alleszaadjes, zodat mijn geologen een dagje vrij hebben.
Ik wens een verbeterde ijzeren pikhouweel omdat ik mijn mijnen moet aanvullen.
Dear Settlers,
The winner of the 32nd round of the Wishing Well contest is Frummeltje. Congratulations on your Medipack! With this, your general can continue the fight.
A new round of the Wishing Well contest begins today, September 18th!
Round 33 - September 18th to October 1stExample:
Good luck!
BB_Sious
ik wens een getuige geoloog omdat mijn 3 geologen wel een nieuwe collega kunnen gebruiken.
voor de dyslectici onder ons: da's een guitige geoloog.
Ik wens een verbeterde graansilo omdat mijn boeren deze zomer zo goed geoogst hebben en niet genoeg opslag hebben.
Wens een Sloopploeg omdat dat de enige manier is om van een vervelde berg af te komen waar ik al jaren tegen aan kijk. (Kan er geen meer kopen ;-) )
ik wens, ik wens, een recept gegrilde steak, zodat ik die kan maken en gebruiken op al mijn productiegebouwen.
ik wens ik wens een nusula omdat ik dan wat beter mijn avo's kan afronden met minder verliezen
Ik wens, ik wens een onuitputbare kopermijn, mijn settlers houden van grondstoffen delven!
Mensen,
Lezen is een gave en begrijpen wat er staat een nog grotere!!
Als jullie echt een kans willen maken op je gewenste item, hou je dan aan de voorwaarden: het item mag MAXIMUM 500 edelstenen kosten bij de handelaar!!!
Doe je mee met de wensput hou je dan aan de spelregels of je verliest zeker.
ik wens een grote verjaardagstaart, zodat de ballon productie nog sneller kan verlopen en er meer kan worden bijgedragen om de 350 miljoen ballonnen te bereiken.
Dear Settlers,
Round 33 of the Wishing Well contest is extended until October 15th.
When writing your wish, please make sure to include the magic words Ik wens... and omdat... for the Wishing Well to acknowledge the wish.
Also, the item(s) you wish for must be available in the in-game shop and can be purchased with 500 gems or less.
Round 33 - September 18th toOctober 1stOctober 15th
Happy settling!
BB_Sious
Ik wens een EHBO-pakket, omdat mijn generaals niet te lang in de ziekenboeg mogen liggen.
Ik wens een enorme verjaardagstaart omdat mijn settlers mee moeten kunnen vieren met die jubileum!!!