-
Ik denk niet dat ze vals spelen als je de stats bekijk stijgen ze dagelijks ongeveer even veel en zit er idd een uitschieter bij maar om het gelijk cheaten te noemen? Ik ben nog steeds van mening dat die cijfers alleen maar laten zien welke server volwassener is en welke server er een hogere gemiddelde level heeft meer niet.
-
20% halen is wel ontzettend veel frisqy
-
Ik waag een poging met 1r, onder het motto "wie niet sterk is (en dat ben ik niet zonder xbows en vet) moet slim zijn":cool:
-
ik heb kamp 5 verwoest en geannuleerd
-
Er is geen "exploit" waardoor je sneller het avontuur kan afronden. Het telt pas mee als je het avontuur ook daadwerkelijk afrond.
- BB_Skelril
-
En nu pakken ze volgens mij ineens 25-30% sinds gisteren weer, dat is wel ernstig veel hoor.
-
Het is altijd een oneerlijke strijd geweest, wij konden nooit winnen als nieuweling.
Wil wel na het event eens weten met hoeveel voltooide avonturen de duitsers zoveel procent hebben gehaald.
-
Het is weekend, wat inhoud dat meer mensen tijd hebben om te spelen, waardoor deze stijging mogelijk is.
- BB_Skelril
-
als zij zelf zeggen dat het niet eerlijk is voor jongere servers vind ik wel dat we eens moeten schudden met supports tree ..
ze ff wakker maken en wijzen op dit unfair euvel ..
kwestie van ook een eerlijke kans te maken op dit extraatje, niet?
een jongere server = veel kleinere/minder ervaren spelers die minder middellen hebben (om hetzelfde doel te bereiken)
-
Skelril
Donderdag op vrijdag is geen weekend en dan halen ze 20% het klopt gewoon niet. Iedere keer max 5% en 's nachts max 10% valt toch wel gigantisch op dat er ineens 20% bijkomt dat klopt echt niet.