-
Ik hoop dat de data die men verzameld heeft vandaag het rechtvaardigd een "produktie" omgeving onderuit te trekken tijdens "produktie". Als ik dit op mijn werk doe denk ik dat ik zo achter de vuilniswagen aan loop. Maar we blijven vrolijk lachen en stoppen de 100 extra edeltjes die we straks krijgen vrolijk in onze zak.
-
beetje jammer dat er nou onderhoud wordt gepleegd,heb je premium en heb je er niks aan
-
*Blijft ijverig verder zoeken naar nog meer kalmerende middelen*
Dit onderhoud duurt vast tot het reguliere onderhoud om half 2 vannacht.... heb al 5 keer gestofzuigd en de planten hebben ook al 3 keer water gehad....
-
lol 100? d8 even dat je het aantal extra minuten uitloop vh onderhoud noemde :D haha
-
waarom niet het reguliere onderhoud hierbij instopped en ter compensatie het kerst event nog een weekje laten draaien? :P
-
Happy hour voor compensatie :D
-
weet niet waar ze mee bezig zijn ma dit is geen stijl en verwacht dan ook een vergoeding!!!
-
nee gewoon iedereen gratis edelsteenput...ze moeten ma beter plannen
-
Whahahaha, mag je verwachten... echter, krijgen :p
-
Ik heb nog huishoudelijk klussen genoeg, kom maar gauw cc :o)
NB
De keuken kastjes heb ik al zelf gesopt en het grote kruiden/specerijen rek is ook schoongemaakt en opgeruimd. Wie had dat gedacht, ik ben gewoon aan de schoonmaak gegaan vanmiddag. Foute boel, dat doe ik nooit op dinsdag.