ik heb er 1 gestuurd
het is een bekende naam die van mij, kan niet missen :P
Afdrukvoorbeeld
sorry hoor maar dit is te zot voor woorden.....wie bedenkt er op de laatste dag van een event nu een stresstest??
dat is vragen om problemen....velen zijn normaal druk om de laatste kadootjes te bemachtigen en die kans is nu mooi om zeep geholpen....
baal daar behoorlijk van.!!
Gaat goed of niet ? Allerlei beloftes gedaan maar er komt niks van terecht.
Is jammer, krijg maar 12 uur terug van mijn premium, maar dat weegt niet op tegen dit ongemak.
Het begint met jullie kunnen online blijven maar zal wel trager zijn, dan worden we ineens uit de lucht gehaald, oke, is idd sneller, wordt er gezegd, duurt 2-4 uur en dan ineens meer dan 6 uur ??
Ik had nog het een en ander aan cadeautjes willen ritselen zodat ik nog wat verbeteringen kon kopen, maar zelfs dat kan dus niet meer, want in een paar uur tijd heb ik er geen 100den. Met een beetje geluk kan ik nog 1-2 verbeteringen kopen.
Een mooi pakketje samengesteld......
Nou laat ik eens gokken:
1 paviljoen
1 gillend konijn
1 graanveld met granieten muurtjes
1 sjieke waterput
25 visschotels
en
250 kerstkadootjes waar je nog krap 25 minuten de tijd voor hebt om in de winkel iets fantastisch mee te kopen....
fallout new vegas maar uitspelen, tegen die tijd zal het wel weer werken toch?
als er zo veel vertraging is met prestatietests dan kunnen we een ding wel met zekerheid vaststellen: de PrestatieTests zijn niet geslaagd!!!Citaat:
Onderhoud: prestatietests
#Update 15:38# Het opslaan van de data loopt langzamer dan verwacht, het onderhoud zal nog 2 uur extra lopen.
#Update 14:10# Het onderhoud zal omstreeks 16:00 worden afgerond.
#Update 11:48# We verwachten dat het onderhoud ongeveer 2 tot 4 uur in beslag zal nemen.
#Update 10:48# Het onderhoud is begonnen, de gehele spelwereld is momenteel onbereikbaar.
#Update 10:43# Het onderhoud zal over enkele minuten beginnen.
#Update 10:15# De prestatietest is voor onbepaalde tijd uitgesteld.