Ik ben al ruim een uur aan het proberen in te loggen. Ik blijf op een mooi valentijns scherm hangen met een balk tot halverwegen. Zoon heeft het ook. hebben andere ook problemen met in loggen?
Afdrukvoorbeeld
Ik ben al ruim een uur aan het proberen in te loggen. Ik blijf op een mooi valentijns scherm hangen met een balk tot halverwegen. Zoon heeft het ook. hebben andere ook problemen met in loggen?
Ja, ik heb exact hetzelfde, helaas.
ik zit ook al een half uur te kijken naar een balkje wat 1mm per minuut verschuift naar rechts tijdens het inloggen.
Cache geleegd, ge refreshed, niets helpt helaas. Dit gebeurd steeds vaker, vooral deze maand is het drama met inloggen.
Hier al sinds 4 uur vanmiddag niet geluk om in te loggen-zelfde mooie valentijnscherm hier. Helaas zullen de bloemenveldjes nu wel leeg zijn..het gebruikelijke cache legen en dergelijke helpt niet. Helaas.
ondertussen ook cache's geleegd. ik kom nu niet eens meer bij de balk van de valentijnspagina.
niet alleen de bloemenveldjes. Contact formulier gaat 2 dagen over heen.
Ben wel benieuwd of het alleen een aantal accounts zijn of dat iedereen er last van heeft
hetzelfde probleem hier, zelf op verschillende browsers geprobeerd, blijft halverwege valentijnspagina hangen
Kan al 2 uur niet meer inloggen nog ff lopen mijn valentijnsveldjes leeg ! alles geprobeerd cache leeg enz
ik geef het op na twee uur proberen.. krijgen we als compensatie nieuwe bloemkwekers van BB?
Ik ben al bijna online, nog een 1,5 uurtje wachten denk ik
Lijkt me iig een grote bos bloemen voor de getroffenen. Nog niet te spreken over gemiste opbrengsten en aanvullingen
Zelfde probleem. Ben ik nu straks mijn inlog bonus kwijt?
geeft zo een time out. mag dan weer op nieuw beginnen. ook al 2 keer gezien ondertussen
Bij mij lukt inloggen ook al een paar uur niet. Cache legen, andere browser, niks helpt. Kost me een dag en een hoop bloemen. Flauw hoor.
lukt hier ook niet, wil iemand mijn velden stil zetten of bijvullen :P
Een gildelid komt al 2 dagen het spel niet in. Heeft cache geleegd en diverse browsers geprobeerd, maar niets helpt.
ik kom er ook niet meer in. spel had tijdje kuren.. laptop opnieuw opgestart.. alles geleegd . en hang nu ook ergens.. :(
om precies te zijn balk hangt links naast 2e stuk lint van strikje.. sorry lange dag.. LOl
Ik kom er ook al de hele dag niet in. 4 verschillende browsers en alle cache leeg. Zelfs hun eigen "app" doet het niet. Balkje blijft hangen precies onder het witte streepje van de strik.
het werkt weer... denk ik :)
Verlopig werkt nog niets. Verbaads me wel dat er vanacht iemand op de support ticket heeft gereageerd. Helaas met een standaard antwoord van legen cache's en flash updaten wat dus niet helpt. Wie weet gaat het nog opgelost worden voor het einde van het event.
Laten we ze overspoelen met forum posts en support tickets. misschien gaat er dan een belletje rinkelen
ja hier ook geen mod te zien, jammer hoor. ik kan er nu in...veldjes helaas overleden...
je hebt geluk dus. Gefeliciteerd.
vreemd genoeg kan ik op het account van mijn zoontje wel inloggen op mijn laptop dus ligt het probleem niet aan mijn laptop.
vreemd hoor Dxack..houd moed. eens kijken hoe het vanmiddag gaat.
uiteindelijk gelukt. wel met erg veel moeite. erg vreemd allemaal
inlogprobleem !! al ruim 40 minuten
hier ook inlogproblemen
--> ben inmiddels ingelogd :)
blijf weer onder het niet bestaande strikje hangen :( zucht
hier ook weer inlog problemen. ligt dus niet aan mij.
na ruim 1 uur is het gelukt
Inloggen in de avond uren blijft een drama en ja cache geleegd, internetsnelheid perfect. Doe hier eens een keertje iets aan programma maker of wat dan ook. heel klein beetje irritant aan het worden
kben ook weer niet welkom :(
Hier van het zelfde.... :(, kennelijk is het moeilijk het spel stabiel te houden. Ik leerde vroeger iets over "never change a winning team", maar dat is kennelijk niet meer belang in Agile, scrums, lean, mean en weet ik allemaal wat voor een faluwe kul. Zullen we nu gewoon eens een paar maanden proberen een stabiel spel neer te zetten?
helaas pindakaas, wederom niet kunnen inloggen vanavond. wanneer komt er weer een week dat we 7 dagen achter elkaar kunnen inloggen voor de bonus?
na anderhalf uur mag ik er op. Waardeloos
Het spel piept en kraakt weer van alle kanten, bijna als vanouds zeg maar. Het zou me niets verbazen als TSO dit jaar nog besluit om het einde van de Settlers online aan te kondigen.
Morgen maar weer eens proberen.
En opnieuw is het weer zover. Gezien de frequentie waarmee dit gebeurt kan ik alleen maar zeggen; wat een stelletje amateurs...
na ruim 1 uur nog niet gelukt
Voor mij ook de derde dag op rij. We (NL) zijn trouwens niet de enige server met dit probleem.