spannenddd, nog een klein uurtje
ben benieuwd of de sluipmoordenaar (zpd) en de pijlenregen (hoa) ook al verkrijgbaar zullen zijn :)
Afdrukvoorbeeld
spannenddd, nog een klein uurtje
ben benieuwd of de sluipmoordenaar (zpd) en de pijlenregen (hoa) ook al verkrijgbaar zullen zijn :)
Om 12.00 uur kon ik weer inloggen BB en nu krijg ik na het klikken op "spelen" nog steeds dat de verbinding is verbroken. Het is mij trouwens opgevallen dat het bericht over de duur en het einde van het onderhoud tussendoor is gewijzigd naar 09.00 uur.
Hoezo: het onderhoud kan een paar minuten langer duren..... ?
Vanmorgen vroeg stond er een bericht dat het onderhoud wel een halve dag kan duren. De service en informatie verstrekking worden hoe langer hoe slechter.
Waarom was het forum niet beschikbaar de hele ochtend?
Hoezo nog een klein uurtje? Het onderhoud zou rond 09.00 uur klaar zijn.
is nu 1300 uur geworden
eerst stond er netjes dat er onderhoud was tot 12.00 uur en nu wordt aangegeven dat er geen verbinding mogelijk is??
Dat zie ik zojuist. Skelril heeft het maar druk met het steeds aanpassen van dat homepage bericht.
Benieuwd wat er nu weer stuk is als wij straks weer aan de gang kunnen.
hè toch :p
welkom bij de settlers OFFline wat steeds vaker het geval lijkt :(
Onze berichten worden wel snel samengevoegd
Nelleke199,
Zoals op de hoofdpagina, Facebook en Twitter al sinds Dinsdag stond aangegeven waren zowel de spelwereld als de website en het forum offline voor verlengd onderhoud (vanaf 02:30 uur tot 09:00 uur). Door omstandigheden liep het onderhoud uit en inmiddels lijkt het erop dat de Nederlandse spelwereld vanaf 13:00 weer bereikbaar zal zijn.
BB_Skelril
Lol imagic :P
Mensen, loop eens niet zo te klagen. BB werkt er ongetwijfeld hard aan om een en ander zsm op te lossen. Beetje geduld voor een in mijn geval gratis te spelen spel lijkt me wel op zijn plaats!
Nou ik ben benieuwd wat voor bonus we krijgen omdat we een halve dag niet hebben kunnen spelen ;)
100 eitjes.
hazenamulet.
chocokonijn (deze mogen ze van mij houden)
even een paar voorstellen :)
inderdaad heb geduld het is een gratis spel
@FritsK ,@sita1974, er zijn ook een hoop mensen die niet gratis spelen, die BB ondersteunen door edelstenen te kopen, zoals ook ik bij tijd en wijle. dus hebben we ook het recht om te zeuren, niet tegen bb-skelril in mijn ogen, die doet zijn best. Alleen is BB te veel bezig met geld binnen te harken. bij andere spellen die ik speel ( of gespeeld heb ) kwamen downtimes als dit nooit voor, de meeste professionele bedrijven hebben dan ook 2 servers zodat als de ene crashed danwel onderhoud nodig heeft de andere server opgestart word wat meestal met een half uurtje gedaan is en soms merk je er zelfs helemaal niets van ( behalve dat je even uit je spel gelazerd word dan )
Hoe kan het toch dat we in NL steeds problemen hebben? In Duitsland is de dinsdag toch update-dag? Gaat het daar wel goed?
Sinds vanochtend ook bovenstaande problematieken, echter naderen we nu de klok van 13:00u en vraag me af of het allemaal gelukt is. Ook vanochtend kon ik niet op de home pagina komen waardoor ik niet kon zien wat er aan de hand was en waarom we niet online konden komen.
Ik zie de compensatie wel in mijn inbox;)
Er zijn momenteel problemen met de chatserver waardoor het onderhoud nog niet kan worden afgerond.
BB_Skelril
tiktaktiktak nog 6 minuten....
enne ik heb op facebook gekeken, daar werd t keurig elke keer vermeld dat t weeeer uitgesteld was :(
En ook ik zorg er mede voor dat er mensen gratis kunnen spelen !
Dus ik mag best een beetje opbouwende kritiek uiten.
er zijn nog steeds mensen die geen facebook of twitter hebben hoor geweke...............
CrientjeS,
Gezien onze Website en fora offline waren gedurende het onderhoud was het niet mogelijk om via deze weg up-to-date informatie te verspreiden, in dit soort gevallen zal je altijd informatie op Facebook en Twitter kunnen vinden.
BB_Skelril
een twitter heb ik wel, maar al heel erg lang niet meer gebruikt.
facebook hou ik niet van.
hmm lijstje met rommel mag nu wel wat groter zijn.
extra gems is ook leuk
*zucht* ik ga op mijn handen zitten :(
ik zucht mee
Via facebook kom ik zelfs niet online, chrome en firefox getest... beiden niets
wat een pannekoeken nu zeggen ze pas dat de chatserver problemen hebt om 12:50 echt hoor wordt hier niet goed van
Ik heb geen chatserver nodig om de ravage die m'n eiland nu ongetwijfeld is op te ruimen,dus zet maar aan wat het wel doet
ik mag zo 112 bellen wegens mijn afkickings verschijnselen
zit helemaal te schudden van de kou en heb overal rillingen
ik heb wel €200,00 ingezet, dus oplossen die handel.
Hier is mijn bureaustoel kapot, van het steeds rondjes draaien om te kijken of het werkt, liters koffie achter over geslagen, de ene peuk na de andere gerookt, en nog kan ik er niet op !
Beste mensen,
Ze zijn er echt mee bezig. Nog heel even geduld.
Ik kan jullie frustratie`s begrijpen. Gun BB even de tijd.
Zometeen hebben jullie weer veel speel plezier :)
BB is alleen geld harker is geen programmeur en kan dus niets oplossen.....
Spelplezier???? het is nu al 4 uur later
Mensen zeur toch eens niet zo; ja het is balen dat het niet werkt..... maar er zijn veel ergere dingen....
Is het een kwestie van leven/ dood..... nee...
Verlies je er iets door... nee... (server tijd staat stil dus er gaat NIETS verloren)
Er zal vast wel een oplossing komen; is het niet nu dan is het wel over een paar uur
Jullie gevederde vriend!
Het gat dat ik in mijn bureaublad geknaagd heb heeft inmiddels de grootte van een theeschoteltje... 13.17 uur ....en nog nix :-(