heb je problemen met deze verbetering meld het hier
Afdrukvoorbeeld
heb je problemen met deze verbetering meld het hier
Ik heb de verbetering eierzoektocht gedaan, heb me eieren ontvangen, maar de missie blijft in me missieboek staan als zijnde niet gedaan. De 100 munten worden niet uitbetaald. Kan hier wat aan gedaan worden?
We zijn momenteel bezig het probleem te onderzoeken, het lijkt erop dat het bij sommige spelers voor kan komen dat de verbetering niet word geregistreerd waardoor de paasmissie niet word voltooid. Zodra er meer informatie bekend is zal ik jullie op de hoogte stellen.
BB_Skelril
Hier ook het probleem, verbetering staat al 9+ uur aan maar geen ei te vinden op mijn eiland.
Bij mij heeft een vriend een eierzoektocht op mijn burgemeesterhuis gegooid, maar geen eitje te vinden op mijn eiland.
Edski,
De verbetering blijft grijs totdat je op een avontureneiland bent waar je de verbetering kunt gebruiken.Citaat:
Naam: Elfenlicht
Effect: Markeert alle overgebleven verzamelvoorwerpen op een avontuureiland
Duur: 5 minuten
Belangrijk: Zorg ervoor dat er nog verzamelvoorwerpen aanwezig zijn op het avontuureiland voordat je de verbetering gebruikt
BB_Skelril
een gildelid van mij bufte me BMH met een zoektocht ding terwijl ik op een avo eiland was.
nu kreeg ik geen missie om eitjes te zoeken. maar ik zag ze wel liggen. en kon er op klikken en ze verdwenen, maar kreeg bericht.
ik heb ze nog niet allemaal gevonden maar geen missie geen eitjes?
hier precies zo
hier ook precies zo. dus afwachten
idem als Zvicinou.
verbetering op het burgemeestershuis gegooid door een gildelid, wel eitjes te vinden, geen missie....
weet niet waar ik nu goed aan doe, wel eitjes wegklikken, of niet?
De persoon waarbij de verbetering op het burgemeestershuis is geplaatst behoort een missie genaamd "Paaseierenzoektocht" te krijgen in zijn/haar missieboek onder de categorie "Collectiemissies". Deze missie geeft weer hoeveel paaseieren je nog moet zoeken. Wanneer je alle paaseieren hebt gevonden kun je de missie voltooien waarna de paaseieren naar je in-game mailbox worden verstuurd.
In sommige gevallen kan het voor komen dat de missie niet direct aan je missieboek word toegevoegd, in dit geval raden we aan opnieuw in te loggen en je cache te legen.
BB_Skelril
mij probleem is dat ik iemands bmh heb gebuft met eierentoch, maar mijn missie (buf vriends huis) wordt niet beƫindigd.
Komt het mss omdat hij niet alle eitjes vond??
ik bedoel de missie "buf vriend met deze buf"" eindigd niet (dus geen 100 munten) ookk niet na de volledige 12 uur
Ik geloof dat ik gisteren hier een berichtje van Skelril over heb gezien, maar die kan ik nu niet meer terug vinden. In dat bericht gaf hij aan dat dit ermee te maken had dat het ook daadwerkelijk bij een vriend moest zijn en niet bij een gildelid die niet in je vriendenlijst staat. En je krijgt pas de beloning als alle eieren gevonden zijn.
In dit geval kan je het beste een berichtje sturen naar het ondersteuningsteam, daar zullen ze je verder kunnen helpen.
Vraag aan spelers die waarbij er geen missie en paaseieren zijn verschenen: waren jullie offline of online terwijl de verbetering op je burgemeestershuis werd gebruikt?
BB_Skelril
vensters sluiten en pagina opnieuw laden en op nu spelen klikken, loste mijn probleem op.
en kennelijk was de teller gewoon door gelopen en had al 9 gevonden.
ik had nog 6 min over en dankzij 2 toffe gilde leden toch nog op tijd gevonden.
Ik was offline toen de Eierzoektocht op mijn burgemeesterhuis werd gegooid. Uitloggen en refresh met cache legen werkt niet.
Ik denk dat ik ook al offline was toen gildegenoot zoektocht op BMH gooide, aangezien het vlak voor werktijd was.
zelfde probleem, een vriend heeft eierzoektocht op mijn eiland gedropt maar geen eieren te zien.
hier ook offline toen ieman mijn burgemeesterhuis buffte met eierzoektocht, met 5 uur op de klok geen ei te vinden helaas.
zal zo nog wel ff in en uitloggen enzo hopen dat dat helpt.
na opnieuw inloggen/refresh zag ik plots WEL dat ik alle eieren had gevonden :p
Daarvoor idd ook niet zichtbaar dat de missie er was, maar wel alle eitjes kunnen rapen.
ik heb het probleem dat iemand die zoektocht op mijn burg.huis heeft gezet maar ik geen zoekmissie heb ontvangen en ook geen eitjes op mijn eiland verstopt zijn
ik heb bij een gildegenoot een eierzoektocht gedropt op zijn burgemeestershuis maar hij heeft geen eitjes op zijn eiland ook niet na opnieuw inloggen.
ik was offline toen gegooid is. zie geen eieren maar ook geen missie in mijn missieboek.
heb 1 gegooid en ander bij mij, maar beide geen zoektocht omdat we beide off-line waren toenwe gooiden.
en zonet kreeg ik een paaszoektochtmissie, maar kreeg geen eieren en ook was de missie vervolgens niet te vinden in het missieboek ...????
eierzoektocht bij gilde-lid geplaatst terwijl dat die op zijn avontuur was ..
ik heb de eitjes voor hem aangeduid maar hij krijgt geen missie .. ook niet na enige malen gerefreshed te hebben
kon ze wel zien op zen eiland maar zoals gemeld geen missie geen beloning voor hem en mij
Na refresh staat de missie er wel.
Hierboven ook al aangegeven.
ik was ofline, en had nog een avo 'in gebruik' ,... vriend gooit eizoek op me burghuis (terwijl ik offline was), en als ik dan inlogde daarna, zie ik wel in me mail dat vriend er die eizoek heeft opgegooid,en ook het 'geel licht' op me burghuis, doch zie geen missie ervan, en ook geen eitjes te zoeken ... wel telt de 12 uur tijd van die eizoek op me burghuis af ...
heb mijn cache geledigd, doch geen resultaat ...
Ik was offline toen zoektocht werd gegooid... geen missie geen eieren....
Ik heb ook een buff gekregen vanochtend toen ik offline was. Helaas geen eieren te vinden op mijn eiland.
Ook bij mij is een eierzoektocht gegooid toen ik offline was en ook ik heb nu een burghuis dat 12 uur bezet is, maar geen eiermissie. Resetten en cache legen heeft niets uitgemaakt.
Ik heb een bericht naar BB support gestuurd. Ben benieuwd hoe dit gecorrigeerd gaat worden.
ruim een uur geleden, toen ik nog in m'n bed lag uit te brakken, is er door een vriend een eierzoektochtbuff op mijn bmh gedropt. Ik was dus offline en heb vervolgens geen missie gekregen en er is geen ei te vinden.
Cache is geleegd, verschillende browsers geprobeerd, geen missie of ei te vinden. En dat op eerste paasdag...
Ik was offline gedurende zeker 7,5 uren toen er geen paasei te vinden was BB. BartSimpson had me een zoektocht gegeven
duidelijk een bug, al meerdere keren gehad dat ik of een vriend geen eitjes kregen bij deze verbetering. animatie zit dan wel op bmh maar geen eitjes en geen missie.
Ik was off, vriend gooit zoekding op mijn BMH en geen eitjes, geen missie, wel aftellen, zelfs na verschillende keren in en uitloggen, cache legen, helemaal niks
vandaag hetzelfde bij mij en een vriend, bij beiden wel de animatie op het burgemeestershuis, maar geen missie in het missieboek en ook geen eieren op het eiland...
Eene mede gildelid heef tbij mij een uur geleden mijn BMH gebuft met een eierzoektocht, maar geen ei te vinden op mijn eiland...
Alle andere keren hiervoor werkte het prima, zelfs direct na de grote update van gisteren.. alleen de 2e zoektocht doet het dus niet...
Ook ik was offline toen de zoektocht werd gedropt. Net zoals bij vorige reacties. Ook opnieuw inloggen, cache legen of zelfs andere pc's op verschillende locaties boden geen hulp!!