Ook hier S en M kwijt.
Ook hier S en M kwijt.
Ik ben 500 settlers kwijt geraakt, browser cache legen geeft geen verbetering.
xzardas2013
negatief aantal werkende settlers > wel gefixt
Nadeel wie dat dus had zoals ik heeft nu in eens paar 100 settlers meer als er in kan 8000/7500.
Of je dus even heel snel 500legers wilt verliezen anders komen er geen nieuwe settlers in je mijnen die je neerzet
de settlers die jullie kwijt zijn, zijn dus het aantal wat je negatief had staan, althans hier dan
Hallo,
Tot dusver geconstateerd, auto scroll functie in chat werkt niet meer, clearen van caches heeft geen oplossing geboden.
Ik ben geen settlers kwijt geraakt, maar bleek dat ik meer leger had dan mijn settlercap, deze staat nu op 7359/7190 met 349 werkende en 10 werkloze settlers. Dit lijkt gerepareerd, ik moet alleen wat legers gaan verliezen.
Greets, V
@ Vandha dat van die populatie en werkende settlers is aangekondigd in het onderhoudsdraadje.
sta met me settlers in een keer in de min hoe kan dat 5955/5820 .
ben ook een marmer afzetting kwijt in s3 normaal twee afzettingen nu een.
de chat moet je steeds door scrollen lekker makkelijk niet dus !!
met vriendelijke groeten;
lordoftwente1
wat ik niet begrijp is waarom ik leger moet verliezen. stel ik heb 100 settlers voor de update. alles draaiend dus geen 1 over. 5 mijnen gaan leeg dus 5 over. na de update bouw ik 5 mijnen maar geen poppetjes. waar zijn die 5 poppetjes. nu kost het me dus grondstoffen om dat weer recht te trekken
bij mij zijn 453 settlers vermist....
ik ben 300 soldaten kwijt... bevolkingslimiet is een knoeiboel.... kan geen settlers meer plaatsen
Sinds de update van vandaag heb ik opeens 8288/8050 settlers, en daardoor dus 0 beschikbare settlers.
wat is er aan de hand met de bevolkingslimiet ik mis 400 settlers en er komen ook geen nieuwe bij en kan zo ook niet aanvullen ?????
Mijn probleem is anders maar opzich een goed probleem mijn soldaten die in het avontuur Zwarte Ridders al 4 dagen kamperen zijn opeens van mijn settlers aantallen afgetrokken dus heb ik 1100 extra vrij ruimte gekregen kan wel trainen maar geen idee of dit later een bug gaat veroorzaken.
Begin het spelletje met waardeloze updates en bugfixes grondig beu te worden .ze lossen een kleine bug op en geven en nieuwe grootere in de plaats.(mijn bevolking klopt voor geen meter meer )
En dit doen ze iedere keer opnieuw.Fix eerst eens de bugs en kom dan af met een update .
De populatie problemen komen voort doordat in het verleden de populatie-limiet werd genegeerd. Bij sommige spelers kan tot leiden tot overpopulatie, waarvoor je nieuwe huizen zal moeten bouwen of je zal een aantal Settlers moeten opofferen. In een aantal gevallen kan het zijn dat de populatie automatisch is verminderd.
In het geval dat het lijkt alsof er geen nieuwe Settlers bijkomen moet de zone afgesloten worden. Dit kan je doen door ongeveer 30 minuten uit te logen en ervoor te zorgen dat niemand je eiland bezoekt.
BB_Skelril
Ik heb nog nooit problemen met m'n Settler-aantal gehad tot vandaag. Ik heb 625 settlers toegevoegd vanuit het stermenu ( had een marge van 700) , 600 r en m in de maak in de barak. Bij inlog vanmiddag stonden er weer 525 vrije settlers, dus nog 400 erbij gemaakt in de barak.
Nu log ik weer in en de situatie is als volgt:
Capaciteit:4810
Bevolking: 4631
Vrije settlers: 447
En mijn lvl5 barak is nog 9,5 uur r aan het maken
Dit heeft dus niks te maken met problemen uit het verleden die gecorrigeerd moesten worden, want die heb ik nooit gehad.
Kortom, alweer een update die meer kwaad dan goed doet
Bij mij is het volgende gebeurd met het settleraantal bij de update:
Gisteren had ik -8 werkende settlers (het viel mij op dat dit aantal de laatste weken/maanden steeds lager werd, maar aangezien het geen nadeel voor mij opleverde vond ik het niet nodig om er melding van te maken).
Vandaag heb ik ongeveer 300 werkende settlers.
Wat dus betekent dat mijn buffer werkloze settlers van ruim 400 gisteren teruggebracht is tot ruim 100.
Op dit moment heb ik een populatie van 5185/5980, dus wat mij betreft loopt het waarschijnlijk allemaal zoals de update bedoeld is.
O ja das lekker ik ben door de weeks niet in de gelegenheid om een avo te spelen gewoon te druk met werk, ik heb dan wel even de tijd om snel tussen door het een en ander aan te vullen. En ik wordt dus nu door een update verplicht om een avo te spelen anders is aanvullen ook over. Is dit handig nou lijkt me niet. Ik vindt dit waardeloos. Bij mij staat er nu dus 1648/1600 settlers en werklozen settlers staat op 0.
ik heb een vergelijkbaar probleem. Gister bij inloggen was alles nog zoals op dinsdag bij uitloggen.
625 settlers in burgerhuis gegooid, barak gevuld met cavalarie etc. later op de dag weer ingelogd en opeens 625 vrije settlers. Barak is nog aan het trainen... vanmorgen barak klaar, nog steeds 625(+) settlers vrij.
Die toevoeging is gewoon dubbel :(
Op dit moment ben ik R aan het trainen in me barakken en het gaat niet van mijn settler aantal af, blijkbaar eeuwig trainen :-P
Maar ja kan morgen ook weer net andersom wezen dat alles weer foetsie is
Steeds klopt mijn aantal settlers niet, ik ben om 10.00 weg gegaan met 900 werkloze sttlers ik kom om 10.35 terug, en ik heb er 1753.
Ik heb wel 3 legers met manschappen naar Tropische zon gestuurd, dus max 600 manschappen.
Ik wordt hier echt heel erg sjagerijnig van.:mad:
Dit neemt de lol wel weg om te spelen, steeds als er een update is geweest, is er wel iets, er lijken steeds meer bugs in te komen, ipv minder.
Dit probleem gaat ten koste van de lol in het spel.
Ik hoop dat het heel erg snel is op gelost, en ik vraag me ook af of ik de enige ben of dat er nog meer zijn die er last van hebben ( wss wel )
idem ik heb het zelfde probleem dit kan wel de reden worden om te stoppen iedere keer update en dan loopt het spel niet zoals het hoort.
Elk nadeel heb z'n voordeel: de hele nacht troepen getraind met buff. Ik had vanochtend dan wel ruim 2000 settlers meer dan mijn cap maar ik kon nu wel in 1x een kleermaker doen :cool:
Mee eens Tymy, ik had er ook ineens 2x zelfs 1300 bij en bij afsluiten van avo's ook telkens 700 of 500.
Ik heb ze maar gewoon in de bouwrij gezet, want moet toch mijn legers weer opbouwen.
Heb helaas geen idee wat ermee gedaan gaat worden. verdwijnen ze straks ineens, of worden mijn avo's ongedaan gemaakt? Een deel van die gratis trouepen is namelijk al doodgelopen ergens.
Hoop dat het snel gefixed wordt want heb nu ook geen idee wat mijn echte unit count is.
TheDutchman
Neehoor je bent niet de enige op de engels settlers doet dit probleem zich ook voor
Nu kan ik niet meer inloggen ze hebben de problemen geacepteerd en mischien wordt het op gelost
Een informatie post over de problemen met de populatie is te vinden op het forum: http://forum.thesettlersonline.nl/threads/17792
BB_Skelril
dus tekort aan settlers waardoor mijnen ,putten en tarwe velden geen grondstoffen brengen 289 settlers ,verdwenen dus dat is behoorlijkveel
ik vind het toch wel bijzonder dat ik nooit mijn bevolkingslimiet vol had (meestal paar 100 ruimte) en nu ineens 500 werkloze settlers erbij. En ik ben ergens 120 elite kwijt geraakt heb ik de indruk (kan helaas niet bewijzen)
Ik heb nog steeds foutieve telling, namelijk veel meer militaire eenheden dan aangegeven, zie screenshot:
http://snag.gy/mPT7J.jpg
Op dit moment dus 7041 militaire eenheden, maar toegewezen + niet-toegewezen eenheden is veel meer dan dat, en ik heb ook nog 150 in training in barakken.
Ik heb al paar keer avontuur gedaan dus het is niet automatisch rechtgetrokken.
Op zich vind ik het prima natuurlijk, kan veel groter leger bouwen ;), maar het lijkt me niet de bedoeling, en straks raak ik ineens 1000 units kwijt... Wordt dit gefixt en zo ja hoe ?
bij mij klopt ie precies, ben dan ook enorm onder de indruk :p
http://prntscr.com/31bcfe
Ja op zich klopt de settlers telling bij mij ook wel, maar toegewezen + niet-toegewezen (+ in training en op avontuur) is veel meer dan aantal militaire eenheden.
De settlers in de barak staan al meegeteld bij je totaal aan militairen, ook de troepen op avontuur zitten daar al in.
Dus ook bij jouw klopt het gewoon, ik zie het pobleem niet??
Jouw complete totaal is gewoon 18werkloze+335werkende+7041militairen=7394 settlers totaal.
Ik heb nog steeds dat mijn limieten niet kloppen.
1 meer niet toegewezen eenheden als militairen militaire eenheden.
2 Meet niet toegewezen eenheden als mijn bevolkingslimiet
3 Settlers worden nog steeds elke 15 minuten toegevoegd
Bij mij klopt het ook niet. Voor de update wel, maar nu niet meer :-)
Ben niet op avontuur, heb niets in de barak:
Militaire eenheden: 3653
Niet toegewezen eenheden: 4183
Bevolkingslimiet: 3945/4860 (=3653 van hierboven + werkend 263 + werkloos 29)
De oplossing voor beide van jullie problemen staat hier beschreven.
BB_Skelril
Hoi,
ik zie geen oplossing voor mijn probleem. Ik zit namelijk ruim onder de bevolkingslimiet èn krijg ook gewoon nieuwe setlers.
Ik heb een verschil tussen de twee overzichten met militaire eenheden... en die 40 minuten uitloggen heb ik ondertussen ruim gehaald (hele nachten offline)
Voor mij is dat ook geen oplossing. Het probleem zit niet in de som werkloos + werkend + militair, maar in het feit dat niet toegewezen militair eenheden (veel) groter is dan aantal militaire eenheden en zelfs groter dan bevolkingslimiet.
In het voorbeeld uit mijn screenshot: 7225 toegewezen + 1000 niet-toegewezen militaire eenheden is meer dan 7041 militaire eenheden.