Plaats hier al je reacties, feedback, vragen etc. over het kerstevenement van 2013!
Afdrukvoorbeeld
Plaats hier al je reacties, feedback, vragen etc. over het kerstevenement van 2013!
Ziet er goed uit! Ben benieuwd.
Zijn het er niet 4 avonturen? op testserver staat namelijk: • 4 Adventures: Save the Christmas feast - The stolen Sleigh - More Secluded
Experiments - Return to the Bandit Nest
Twee van de avonturen zijn speciale kerstavonturen die cadeautjes als beloningen hebben.
De andere twee avonturen zijn oude avonturen met normale beloningen die opnieuw worden geïntroduceerd.
BB_Skelril
Kun je alleen cadeaus tijdens het evenement van de avonturen krijgen of zitten ze in de buittabel?
Dagelijkse missie: Speciale kerstmis missies met extra cadeautjes als beloning
ik neem aan dat mensen met premium dus 2 van deze missies per dag krijgen???
Als t (net als gebruikelijk) zoals op de testserver is, dan is de adventkalender wel een mooi item :)
o.a. bonen, watermolen, silo en als klap op de vuurpijl een goudtoren ??
Ook mooie items te verkrijgen, helaas wel weer voor edels :(
En ik zal zovast beginnen met zeuren : een 300% happyday is een must !
En die kerstboom :) die wil ik hebben :)
Volgens mij is alles te verkrijgen met kadoos en niet voor edels (je kunt wel eventueel kadoos kopen voor edels maar dat is een keus).
Ik hoop toch dat dat niet waar is dat straks iedereen die alle dagen online is tijdens kerst ineens een goudtoren kan plaatsen. Ben ik voor niks die kleermakers aan het spelen. en als iedereen een goudtoren heeft schieten de prijzen weer omhoog doordat munten niks meer waard zijn. Zou ik erg zonde vinden van de tot nu toe leuke lvl 50 uitdaging.
Vind het jammer dat ik het hele jaar dagelijks online ben geweest en dan wanneer ik met kerst 2x op vakantie ga de helft van het evenement mis ook 1 van de belangrijkste items ga missen die je dan eventueel zou kunnen krijgen. Ik heb me pakjes al liggen om alle dingen in de winkel te kopen maar kan helaas niet me 24 dagen online komen :/ Zou daar alleen al voor een goudtoren moeten krijgen mis ik net de belangrijkste maand van het jaar :P
Ga der maar niet vanuit dat door 1 goudtoren er ineens gouden tijden aanbreken op je eiland.
helaas zit ik dan in Azie :P
Hoe zeker is dat Poegel de goudtoren, kan dat nergens anders vinden?
Ik geef toe dat het er wel zo uitziet, maar lijkt me onwaarschijnlijk dat we met 1 event, een watermolen of silo krijgen en een gouden toren.
Misschien kan bb dit verder uitleggen :> anders is die toren zeker van mij :> LOL
Is er ook niet uit te halen :)
Iedereen ziet een goudtoren staan en gaat er gelijk vanuit dat DAT de eindbeloning is.
Het enige dat er staat is: Special Featured Item.... "Don't delay, get this awesome special item today!"
Zou het wel mooi vinden wanneer de schijn-beloning de echte blijkt te zijn :p
Goed dat ze geluisterd hebben en het aantal recycle fabrieken dat je kunt kopen hebben verhoogd van 1 naar 2.
Ziet er allemaal leuk uit :-D Ik kijk er naar uit ^^
nog wat aftellen tot het event
Kan ik weer een mooi kerstboompje kopen :)
Heb ook al allemaal geschenken liggen, dus komt helemaal goed!
Hoi een vraagje, die verbetering voor de brouwerij, is die echt puur op de brouwers of ook geschikt voor monnikenkloosters voor ons grootverbruikers van godendrank?
het gist kannetje (4x output) kan ook gebruikt worden op de kloosters,.. ik had er afgelopen jaar een aantal gekocht en afgelopen week de laatste gebruikt ;)
zelf als hij al oud is werkt het gist kannetje nog prima
En de goudtoren is te krijgen als laatste beloning (op testserver uitgeprobeerd) ........ of het de goudtoren blijft is altijd de vraag....... niks is zeker
zolang het op test gebeurt
In de aankondiging voor kerst (na onderhoud komende nacht) staat de goudtoren vermeld, dus dat lijkt me toch aardig definitief.
Fijn wel om te weten van dat gistkannetje, dankje.
hallo,
Bij de collecties zitten geen kerstvoorwerpen om te zoeken, komt dit later nog?
Kan me herinneren van het Halloween-event dat dit ook voor iedereen het geval was meteen na het onderhoud. Een reden die ik daarvoor kan bedenken is dat jouw verzamelobjectreset gedraaid wordt voordat het event wordt geïmplementeerd. Vanavond zul je ze waarschijnlijk dus wel kunnen zoeken.
Hoi Paul06 heb jij dan wel de kerstverzamel objecten? Ik hoor van de mensen in de gilde dat geen van allen ze hebben.
De eerste kerst verzamelvoorwerpen zullen na de eerste verversing van je verzamelobjecten op je eiland verschijnen. Je kunt hiervoor het beste je verzamelvoorwerpen missie in de gaten houden.
BB_Skelril
Duidelijk Skelril en dank je voor het antwoord :)
heb hem nog niet is de reset account gebonden?
Frisqi
kan je je account niet eventjes doorgeven aan iemand die dan voor jou dagelijks opent?
weet iemand wat je kan met een paviljoen, een piratenhut,... louter versiering?
piratenhut: 50 inwoners erbij
paviljoen: inderdaad, versiering :)
Ik heb het gevoel dat er iets mis is. De ontdekkingsreizigers kunnen op de schatzoektochten ook geschenken vinden. Bij mij zijn er nu al een behoorlijk aantal thuisgekomen zonder extra geschenken, maar wel met extra grondstoffen. Ik krijg bijvoorbeeld 150 houten planken en dan een extra venstertje met 50 planken.
Is bij mij nog nooit voorgekomen dat de reiziger met twee grondstoffen vensters terug kwam, ik denk dat die 2e geschenken moeten zijn.
aanvullend bericht
Zojuist komt er een reiziger terug met twee grondstoffen vensters en één met 10 geschenken. Leuk natuurlijk, dat ik extra grondstoffen krijg, maar klopt dat?
op de allerkortste zoektocht komt hij altijd met 2 grondstoffen terug, de 3 langere altijd maar 1 grondstof