Ik heb de eerste gollem verwijderd...nu heb ik een nieuwe missie voor de tweede gollem, maar de gollem is er helemaal niet ??
Afdrukvoorbeeld
Ik heb de eerste gollem verwijderd...nu heb ik een nieuwe missie voor de tweede gollem, maar de gollem is er helemaal niet ??
Bij mij hetzelfde
ook bij mij geen 2e gollem, daar zit je dan met je knikkers, touw en emmers water
De Golem zal vanzelf terug keren, soms zit er wat vertraging in waardoor het iets langer kan duren.
BB_Skelril
Tymy,
De Golem behoort 2 dagen niet te spawnen, dat houdt in dat de Golem vandaag terug zal keren. Voor sommige spelers is hij al teruggekeerd en voor de andere spelers zal hij later in de avond / morgen ochtend terugkeren.
BB_Skelril
vind het beetje vaag dat het zo lang duurt denk dat ik wel 1 van de eerste was die hem weg had al de dag dat ie er was
Vanochtend tussen 10:00 uur en 11:00 uur heb ik de "Meer Golems" missie ontvangen in mijn missielogboek (24 uur na het verslaan van mijn eerste Golem), toch staat er nog steeds geen Golem op mijn eiland. Ik hoop dat dit probleem snel opgelost kan worden, op deze manier loop ik wel pompoenen mis.
Ik Celtry, heb ook geen 2e golom gekregen.
Terwijl ik wel de 2e missie heb.
Nou nog afwachten dus, bedankt voor de reactie BB_Skelril
Ik neem aan dat je missie verdwijnt als iemand anders die Golem verslaat, want dat zou natuurlijk het geval kunnen zijn.
Of is dat niet zo Skeril?
Ik had hem overigens gewoon vanmorgen vroeg
Helaas bij mij nog niets :<, wel ook de server missie ontvangen.
Volgende week op vakantie, zo gaat het niks worden helaas voor mij....
volgens mij is het beter om de golem te laten verschijnen als je ook de opdracht krijgt om hem te verslaan ( dus 2 dagen later maakt niet uit waneer je heb heb verslagen)
als er nu weer 48 uur tussen moet zitten ben ik onder tussen dadelijk 1 dag verder dan de andere die hem al verslagen hebben
heb vandaag nieuwe missie gekregen voor golem nr2 alleen helaas geen golem gekregen wel de missie maar niks om mijn knikkers naar te werpen
bij mij staat hij wel, dus als je er een wilt slopen ben je van harte welkom :)
dag 3 en had gister al misse voor de golem, maar geen golem.
en had deze woensdag voor server al redelijk op tijd verslagen.
en nu maar hopen dat deze vanaaf er wel staat. maar volgens mij heeft een gilde lid hem al verslagen en nu zit ik met de missie die nog openstaat
ik heb ook nog geen golem.... vol verwachting klopt mijn hart..
Deze morgen nog steeds geen Golem!! echt balen
*** spel 24 uur later en geen golem
Hier ook nog geen golem.... terwijl ik hem dezelfde ochtend als dat deze ge-spawned was al gekilled had.....!?!?
Bij mij nog steeds niks, inmiddels al drie dagen gewacht, jammer hoor.
Ik heb ook nog geen golem, maar ik heb wel de missie
Er zijn wel een hele mensen die geen gollum hebben
wel de missie versla de golem , maar geen golem op mijn eiland ???
De 48 uur is allang om, hij had dus al moeten verschijnen.
Hier ook de missie vanmorgen maar geen Golem. Lopen wel de pompoenen mis. Vorige is wel al 3 dagen geleden.
Beste mensen,
Wij zijn niet de enigste met het probleem zie >HIER<
Citaat:
Wat jezelf kan doen is:
1) Uitloggen
2) Ga naar internetopties en wis je cookies/cache geheugen (tijdelijke internet bestanden)
3) Wacht nu 15 minuten en log opnieuw in
Ik hoop dat het helpt succesCitaat:
Lukt dit nog steeds niet dan kan je dit proberen:
1) log uit
2) Wis je cache en cookies via internetoptie`s
3) Probeer op een andere browser zoals: firefox, opera, internet explorer, chrome
Nope, geprobeerd....helpt ook niet....Wordt wel vervelend zo
Ik heb op de 1e dag meteen mijn golem verslagen toen hij verscheen en nog steeds geen nieuwe golem. Wel een nieuwe missie.
Niets ten nadele van jouw *Witte* maar het kan toch niet zo zijn dat je voor *settlers-Online* continu van browser moet gaan wisselen....
Het lijkt er meer op dat de implementatie een gevalletje is van: **eerst gedaan en dan gedacht....... heeft menigeen veel leed gebracht**
Valt me persoonlijk ook tegen dat we hier geen enkele reactie van de NL BB zien.... vrees dat dit pas na het weekend opgepakt gaat worden; jammer maar helaas!
Jij hebt cookies die 15 minuten nodig hebben om te verwijderen? Weg is weg op mijn systeem.
Dit gebeurt nu eenmaal, ook bij andere online spellen. Browsers en vooral flash zitten nu eenmaal vol met fouten en de ontwikkelaars kunnen daar niet altijd omheen programmeren om alle browsers foutloos te laten werken. Je hoeft ook niet 'telkens' van browser te wisselen maar alleen als je tegen een probleem aan loopt. Vergeet niet: Windows, Adobe Flash en je browser hebben niet voor niks zo vaak een update nodig. Dat is niet om functies toe te voegen maar om fouten op te lossen. Daar kan je een spelontwikkelaar niet voor verantwoordelijk houden.
nog steeds niets
volgens mij is het beter om de golem te laten verschijnen als je ook de opdracht krijgt om hem te verslaan ( dus 2 dagen later maakt niet uit waneer je heb heb verslagen)
als er nu weer 48 uur tussen moet zitten ben ik onder tussen dadelijk 1 dag verder dan de andere die hem al verslagen hebben
Beste MOD BB_Skelril, gisteren heb je gereageerd dat hij uiterlijk morgenochtend (dus vanochtend) zou verschijnen. Hij is er nog steeds niet. Graag communicatie wat er aan de hand is?
ook hier problemen , wel de missie " meer golems" maar gebeurt verder niks.
en net als dagobert zegt , golem en missie tegelijk laten komen.
Hoi
Al het bovenstaande geprobeerd
nog steeds geen golem
Ik wacht af
Gr tollie
Ze hadden het gewoon zoals bij de testserver moeten laten. Dood = meteen terugkeren op sterker niveau. Totdat het gewoon te moeilijk voor je wordt.
Ja idd Poegel, ik ben ook al op dag 3 en meerdere keren gereset niets!!! gewoon dood is reset!
ben volgende week weg en heb een pakhuis vol knikkers touw en water, echt klot.e..
hmmm ik zit nog steeds te wachten op me gollem maar ken ook geen ticket sturen kom niet op de side van het support hij start gewoon weer de startpagina op alleen dan van een accaunt op de New Foundland server van me dochter dus dat skiet dus ook niet echt op