-
Lootkill Generaal
First things first, ik heb heel slecht niet het forum doorgespit of dit idee al eerder is voor gesteld.
Het idee is om een Generaal te creeƫren die alleen geschikt is voor lootkills.
Hij zou dan vele malen sneller reizen (5 min bijvoorbeeld) en maar een paar units meenemen (zeg een stuk of 10).
Zo kunnen mensen sneller lootkills maken en ook op een later moment uitnodigen (ivb met lag enzo)
Kweenie, was ineens een brainwave... laat maar weten wat jullie er van denken :)
-
Helaas ondersteunt BB het 1 kill maken en hele beloning krijgen niet. Maar wel een leuk idee, leuk verzonnen :)
-
Hoebedoelje?
Ik maak vaak genoeg met 1r en 1c een kill van 1 vijandelijke unit, en krijg dat netje m'n loot.
Of begrijp ik het verkeerd :)
-
Ik bedoel, dat het nooit BB haar bedoeling is geweest dat mensen de avontuur-plekken verkopen. BB wil dat je deze aan vrienden weggeeft of het avontuur samen speelt om verlies te verdelen. Dus een dergelijke ''lootkill generaal'' spreekt hun niet aan.
-
Daar is natuurlijk iets voor te zeggen. Al weet ik dat er genoeg spelers zijn van de hogere levels die lekker hun ding doen bij zo'n avo
en dan de lootspotjes aan hun gilde leden uitdelen (doen wij iig vaak :) ) en dan ist wel lekker als je daar een generaal voor hebt die wat
sneller is.
Nogmaals, het was een hersenkronkel die ineens wilde kronkelen ^^
-
Deze constructie is inderdaad door spelers zelf in het leven geroepen. De intentie van multi-avonturen gaat verloren zodra je hier een speciale generaal voor zou ontwikkelen. Een snelle generaal lijkt me meer dan genoeg voor een LS.