-
Hulpchat
ik ondervind dat de hulpchat momenteel een klaagchat is geworden, dit is zeer irritant voor de hulpbehoevenden en
de ervaren die hun kennis ter beschikking willen stellen
hulpchat is enkel voor vragen over het spel en hoe het gespeeld moet worden
vanaf nu zal ik streng optreden wanneer de hulpchat wordt misbruikt om te klagen over het spelverloop
dit houdt in dat u een chatban zult krijgen als ik het opmerk of wanneer ik een klacht met bijgevoegde prcr
en persoonlijk bericht ontvang
laten wij met zijn allen werken aan een aangename hulpchat
MOD_pinkelstje :-)
-
Tja je kan natuurlijk ook zorgen dat mensen ergens met een klacht terecht kunnen, waar der ook daad werkelijk wat mee gedaan wordt.
In dat geval gaat men niet zoeken naar alternatieven. :D
-
Dat zou inderdaad handig zijn, sandman. Alle problemen over dit spel worden op Hulpchat gegooid, en dat is ook logisch, omdat mensen denken dat er daar mensen zijn die misschien wat weten tegen de problemen. Denk dat dat de reden is dat er ''gezeurd'' wordt op Hulp.
-
Ja idd, maak dan op het forum een soort button "klachten" en dat iedereen die daar op klikt automatisch mail kan sturen naar de klachtenboer bij BB
-
Als BB er voor zorgt dat spel redelijk stabiel draait en niet na ieder onderhoud vol met bugs zit en/of een keer fatsoenlijk communiceert over problemen zouden ze een hoop geklaag voor zijn.
En naar spelers hun ervaringen luisteren in plaats van betuttelen met dit soort regeltjes zou ook al enorm helpen.
PS En ja, ik heb mijn cache iedere keer netjes geleegd, maar toch blijven de bugs maar komen.