Gewijzigd 'beleid' in chats ???
Bericht van MOD Pinkelster: Wij zien al een paar dagen veel ongepaste taal en zinnen voorbij komen in het handelstab. Na overleg met onze MOD team hebben wij vanaf vandaag een zero-tolerance beleid ingevoerd in het handels-tab. Dit gaat 1 week duren. Wij hopen dat alles vloeiend verloopt.
Ik ben op zich helemaal voor een stevig beleid op het gebeid van ongepaste taal, alleen verbaast het mij dat hierover niets op het forum wordt gezet door het MOD team, dat er vanuit wordt gegaan dat iedereen deze wijziging maar moet weten en als er naar gevraagd wordt aan een MOD dat er vrij direct wordt afgekapt met: einde discussie! (met bijna de ondertoon, of je krijgt ook meteen een ban)
Blijkbaar zijn er ook al spelers gebant vanwege dit zero-tolerance beleid, hoe kun je nu naar eer en geweten als MOD iemand bannen zonder eerst dit naar de community te communiceren?
Nogmaals, ik ben er helemaal voor om iets te doen aan grof taal gebruik of vloeken, maar communiceer als je gewijzigd beleid hebt dit met de community.