-
schuiven in de barak
misschien ook een idee om het mogelijk te maken te schuiven in de volgorde van training van de troepen in je barak? Net zoiets als het veranderen van de volgorde in de bouwrij, dan hoef je niet eerst alles te annuleren als je bepaalde troepen eerder nodig hebt... lijkt mij handig
-
+1 Heb die misschien nog wel liever dan een verhoging van het aantal units dat je tegelijktertijd kan maken.
-
-
ja helemaal goed want dat is een crime als je moet anuleren omdat je plotseling eerst andere eenheden nodig hebt
-
nou als het idee van Cokora en het idee van Kili nou eens tegelijk gedaan werden? dubbel feest
-
Eens met Kingofleon (en dus helemaal met Cokora en Kili
-
Een heel slecht plan! Dit zal erg lastig zijn om te realiseren want dan moeten er weer te drastische dingen in de xml code vh spel worden aangepast en dit zal waarschijnlijk ook weer gepaard gaan met bugs en of exploits die weer lijden tot ladingen nieuwe klachten en problemen terwijl support het al zo druk heeft.
Iets wat mischien tot gemak van een klein aantal spelers zou werken zal uiteindelijk de echte ontwikkeling van het spel nogmeer vertragen, dus dit lijkt me geen goed plan
-
geen idee of dit ingewikkeld is om te realiseren, ik heb totaal geen verstand van programmeren.... dat laat ik aan de professionals over!
-
ideetje voor 2020 misschien:)