Oorspronkelijk geplaatst door
GEXTE
ik denk dat de meest slechte reclame nog is dat er gewoon helemaal nix wordt gecommuniceerd...
het enigste wat spelers te zien krijgen op de homepage is vannacht onderhoud van 2 tot 7... dat is vrijwel de enigste communicatie die BB doet...
dat hele pakhuis schandaal had ook gewoon uitgesproken kunnen worden, ik denk niet dat iemand zou ontkennen dat ze te veel pakhuizen hebben verkregen en dat er best iets te regelen was geweest, zoals jij al voorstelde om 4 pakhuizen ter beschikking te stellen... bij mij in de gilde waren er ook verschillende mensen die dit wilde doen...
maar gewoon de lompe en ontbrekende communicatie is hier debet aan...
een topic van 18 pagina's wat uitzonderlijk is op de NL server dat zomaar verdwijnt zonder enige reactie van BB...
had op pagina 10 gezegt dat de discussie uit de hand liep, dan geef je nog geen inhoudelijke reactie, maar laat je toch iets van je horen en dan weten de mensen dat het ook gelezen wordt! loopt het dan verder uit de hand dan kun je het sluiten/verwijderen, maar heb je in ieder geval een keer van je laten horen/gewaarschuwd... zomaar zonder een reden kenbaar te maken en te verwijderen is gewoon lomp en kinderachtig, de discussie vermijden, in de doofpot stoppen...