-
WK event spullen
Hey,
Uit deze post http://forum.thesettlersonline.nl/th...8039#post19844 heb ik begrepen dat Wk spulletjes en de buffs verstopt zullen worden.
Dit is bij mij nog steeds niet het geval, de spulletjes zoals schoenen enzo zijn nu wil verborgen, maar de buffs staan nog steeds in men ster menu.
Je kunt ze ondertussen wel zelf verwijderen, maar ik zou ze dus wel liever bijhouden voor volgende WK event.
Is dit een bug dat er nog steeds in de ster menu staan of gaan ze later ook verstopt worden ?
-
hey Javice, er staat daar een vertaalfoutje. Vanuit de Engelse versie van de infomatie wordt er gesproken over dat het mogelijk is de buffs te verwijderen (wordt dus niet automatisch gedaan). Je kunt nu zelf beslissen om ze te laten staan in je ster OF om ze te verwijderen.
-
ach zo, dat is jammer, dan maar zelf verwijderen, ik ga ze geen 4 jaar in men ster houden
-
Doe ik ook niet nee. Tegen die tijd zien we wel weer hoe/wat er op ons af komt. En je hoeft trouwens maar 2 jaar te wachten, want dit event wordt ook gehouden bij het EK (wat over twee jaar weer plaatsvind)